Phillauri (2017)

by - Temmuz 02, 2017

Hayaletlerine dahi aşk acısı senaryoları yazan caanım Hindistan! 
Özlemişim deli dolu kafa yapılarını. Sizleri de özledim.
Altı aylık bir aradan sonra dönüşüm Shahrukh ile olsun isterken, hayalet kızın hikayesi ağır bastı. Filmimiz, Phillauri (2017). 

bollywood-romantik-komedi


Konusu: Kenan, sevdiği kızla evlenme hazırlıkları içerisindeki bir gençtir. Üzerinde bir lanet olduğunu ve bu lanetin kalkması için bir ağaçla evlenmesini gerektiğini öğrenir. 
Evlenir. 
Ağacın içindeki hayaletin karınım ben senin, sorumluluğumu üstlen diye ortalarda dolaşması ile düğün planları tehlikeye girer.

Okuyunca  bu neyin kafası dedirten konusu için,  filmin senaristine canı gönülden teşekkür ediyor ve sıradaki parçayı oyuncu kadrosuna gönderiyoruz. 

Sevdiği kızla evlenmek için ağaçla evlenmeye razı olan vefakar nişanlı Kenan rolünde Suraj Sharma,



Casper’dan tatlı olmasın, kocasının kendisini yadırgamasını kendisinin hayalet olmasından daha çok yadırgayan Sashi hayalet hanım kızımız Anuskha Sharma,



Evlenmek için can atan, sümsük mü aşk başına mı vurmuş belli olmayan Anu, Mehreen Pirzada



Sesindeki hışırtı yüzünden şarkıların sesini kıstıran adam, köyün artizi rolü ile Diljit Dosanjh. 


Phillauri, pürü pak bir romantik komedi olması ile tam puanı baştan kaptı. Ayriyeten kostümleri de çok iyi, hele ki gelinlik ve damatlık seçimleri şahane. Çoğunlukla komik ve sürükleyici gidiyor hikaye. Ya geçmiş gönlünüzü çalacak, ya günümüz sahneleri içinizi hoş edecektir diye umuyorum.
İyi Seyirler… 

Benzer Yazılar

7 yorum

  1. Yanıtlar
    1. İki gün önce indirmiştim. Bir aksilik çıkmazsa haftasonu izlemeyi düşünüyorum.
      Görev alındı, tamamlanınca yazısı sizin için gelsin o vakit ^^

      Sil
  2. pek yorum yapmam ama film izleyeceksem hemen senin yazilarina bakarim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm; gözlerinde sağlık ♡

      Sil
  3. Sen kalk gönlü ve yüzü pek güzel pek ala üstüne üstlük çok sevdiğimin bir zamanların komşusu şimdinin pek kıymetli arkadaşının önerisiyle bu filmcezi aç ortalarında canın sıkılsın ve yarım bırak olacak iş mi ayol ama oldu işte :/ :DDDDD

    Ama hep Anuskha zillisi yüzünden spoi: Heh dedim sonunda yatakta geçmeyen bir filmine denk geldim derken sen kalk o sahnelerle bana nanik yapıp ''Nah yok'' de sanırım bırakma o sahneden sonra gerçekleşti :DD

    Gerçi bende az zilli değilim JTHJ de efendime söyleyeyim yine emminin Asla Elveda Deme filminde o tür sahneleri ağzımın su... Neyse işte seyretmiş biri olarak Anuskha ablaya laf atmam da pek uygun olmadı :DDDD Ama ama nedense yakıştırmıyorum o tür sahnelere bu ablayı banane suç benim mi? :P

    Neyse bu film olmadı artık başka filmlere canısı napak gönüllerimiz bir olsun çok özlemişim be çok çok öperekten hadi kaçtım ben NOT: D.S.K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çılgın komsu kızı seni :)) bende seni özlemişim. Yine, her zamanki çılgın yorumlarınla ile gelmişsin. Başkası yazsa tereddüt ederim onaylamaya şimdi jbtj falan nerden çıktı :))

      Film gözümde bir çıta düstüyse o dediğin sahneler yüzünden... anushka ile ilgisiz oynadığı karaktere ters bir durum oldu... ama artık öyle sahneler çekmeden film çekemez oldular, görmezden geldiydim.

      Hee yinede yarım bıraktım deyince nasıl hoşuma gitti anlatamam :) çok sevdim deseydin bu kadar sevinmezdim. Huylu huyundan, D.S.K izlediklerini yarım bırakmaktan vazgeçmez diyerek atasözümüze güncelleme talep ediyorum :)

      Sil