EN İYİ HİNT FİLMLERİ (3.LİSTE)

by - Aralık 09, 2016

Bayram değil, seyran değil. Ama Kasım ve Aralık.  İzlediğim filmleri derleyip listelemek zamanı.  Bu yıl izlediklerimin içinden en sevdiğim filmler sizlerle:



1. FAN, 2016 

İki Shahrukh bir filme toplaşmış, biri kaçıyor biri kovalıyor. Fan ve star arasında kaçan kovalanır güzelim temalı ekşinli maceralı, az komedili bol duygulu bir film.  




2. CHARLİE, 2015 

Gönül istiyor ki gün geçsin kervan dönsün, Dulquer Salmaan hep böyle filmler çeksin. Öyle bir film.
Gizemli, komedili, felsefik... Dulquer yine çok karizmatik.




3. OHM SHANTİ OSHANA2014 

DDLJ’den sonraki yeni nesil favori romantik-komedim. Kızlarımız, tatlı rüyaları, umdukları  ve buldukları... 
17 yaşında tek taraflı aşık bir ergenseniz, belki de hayat çok zor değildir.





4. WAZİR, 2015 

Şah-mata doymayan pehlivan, yeni bir oyuna hayır demezmiş. Hayatı satranç yapmış sallayan ihtiyar bir adamın, acılı polisle bir olup piyonu arayışı, izlemeye değer. 




5. BOBBY JASOOS, 2014 

Mahallenin itilmiş bin bir kılıklı dedektifi Vidya, boynundan büyük  bir iş alınca, olanlar olur ona. Sherlock olunmaz, Sherlock doğulur cici kız! 





6. SHRİN FARHAD Kİ TOH NİKAL PADİ, 2012 

45 yaşında ihtiyar delikanlı Ferhat, film dahi olsa yaşını söylemeyen Şirin'e ilk görüşte abayı yakar. Şarkılar, türküler romantizmin dibine düşecekken, abe kaynana kulaklarımızda çınlamaya başlar. 



7. SPECİAL 26, 2013 

Hollywood’un tam teşekküllü Ocean hırsızları varsa, Bollywood'un Akshay Kumar abisi var. O da suçluları bir araya getirip, büyük sinsi planlar organize edebilir. Kaliteli bir hırsız kaçar, polis yakalar mı hikayesi. 
**Aşk'sız film izlemeyen bir kızçe olarak, buradaki aşkı gereksiz buldum. Kurgusu o kadar iyiydi.



8. MR İNDİA, 1987

Hindistan'ın fakir ve gururlu süper kahramanına Merhaba deyin! 
Görünmez adam Bay Hindistan, tuhaf gülüşlü kötü adam Mogamba'ya karşı komikli, maceralar peşinde. Çocukları kurtarıp, dünyayı güzelleştirmeli. Aşk ise  kapısını çalıp oda kiralamak üzere.

Film,siyah beyaz değil. Sadece resim çok güzel  :)

9.  DHANAK, 2015 

Oğlan Salman fanı, abla Shahrukh sever. Kardeşinin göremeyen gözlerine şifa için evden kaçıp, yollara düşen iki miniğin komikli ve güzel öyküsü. Hem sade bir atmosferi, hem içinizi hışırdatan bir duygu yoğunluğu ile geliyorlar.





10. SAALA KHADOOS, 2016 

Hindistan'ın şu ana kadar çektiği en orjinal ve kaliteli boks filmiydi desem, belki Brothers'a ayıp etmiş olurum. Ama ayıp etmeye değer. Düşük bütçeli, kısacık süreli filmi şimdiden iki kere izledim. Huysuz usta, asi öğrencisi ve turnuva. Tüm klişeleri, klişe bozan bir hovardalıkla harmanlamışlar. Gel de bayılma!




11. SAAWARİYA, 2009 

Dostoveyski'nin Beyaz Geceler'ini nedensizce mavilere boyayan yönetmen Sanyaj Leela Bhansali, buruk hikayeli, kikrek Sonam'lı, giderek güzelleşen naif uyarlaması ile bizimle.



12. LAGAAN, 2001 

Aamir Khan yine bildiğiniz gibi. Eğitiyor, öğretiyor, aşık olup aşık ediyor.  
Bir gün herkes kriketi öğrenecek diye ant içtiklerinden şüpheleniyoruz. 





13. MAUSAM, 2011 

Caddeler rüzgar, kalbimde aşk var. Mevsimlerden sonbahar, ayrılık bize yaramadı zaar.  
Sonlara doğru bayılanlar, bayılmayanları ayıltsın lütfen. 



***

Bu filmde listede olaydı iyiydi, dediğiniz filmler varsa yorum olarak eklemeyi unutmayın. 
İyi Seyirler... Sağlıcakla, keyifle, neşeyle kalın. 




1. LİSTE  /  2.LİSTE  için tıklayınız.


Benzer Yazılar

25 yorum

  1. Sadece Sanam Teri Kasam'ı izledim desem. :( Zaten ilk Hint filmim ve çok iyi bir filmle giriş yaptığımı düşünüyorum. :) Ve son bomba, film telefonumdan mevcut, her canım sıkıldığın da açıp izliyorum bizim aşıkları ve Inder'ın o aşkla bakan bakışlarını. Liste de gözüme kestirdiklerim var, en kısa zaman da izlemek dileğiyle. Sevgiler, ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni burada görmek çok güzel ♡ hosgeldin. Güzel bir açılış olmuş, bağımlı olmak için birebir :) madem aramızda yenisin 1.listeyi didikleyip shahrukh khan ile tez elden tanışmanı tavsiye ederim. İkinci listeden de bajrangi bhaijaan izlersen oldu bir iş :)

      Sil
  2. İçinde izlemediklerim de olan güzel bir liste olmuş. Bakıp bakıp izleyeyim ben, ellerine sağlık :)
    Ayrıca Mr İndia filminin karesine bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistem sağ olsun 7.kez cevap yazmaya çalışıyorum :// bunu da beğenmezse bayilacagım.
      Teşekkürler canısı ve iyi seyirler dilerim. (Hepi topu da şunu diyeceğim bir rahat bırakmadın blogger, uyuzzz )

      Sil
    2. Pek güzel bir kare ♡ filmini de ayrı bir seviyorum. Dandirik ve güzel aynı anda. ^^

      Sil
  3. Hala çoğusunu izlememiş olmak :(
    Bu liste iyi olmuş, çok iyi hemde.. Bakıp bakıp izlerim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden iyi seyirler dilerim. Çoğunu izlememek daha iyi. Ufukta güzel filmler var ;) izleyecek film arayıp bulamıyorum o da ayrı bir dert.

      Sil
  4. Sanam Teri Kasam beni kasan bir film. Fan'ın fanı oldum süperdi. Bobi casus eh işte. Gerisinden habarım yok. Ay sen Surya 24'ü izledin mi? Kime dediysem bayıldı o filme. Ben de çok kez izledim eş dostla ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır izlemedim. Sende gördüydüm ama. Vurdulu kırdılı şeylerden çok hoşlanmıyorum ama bir fragmanına konusuna bakarım inşallah.

      Sil
    2. Vurdulu kırdılı değil pek, aşk, bilim ve bitmeyen bir heyecan var. Bir de benim zevkimi gör dirim :)

      Sil
    3. Oo çok iddialısın. Merak ettim bir bakarım inşallah. İzlersem yazarım gene.

      Sil
  5. Ohh ohhh liste çok iyi geldi ya , etrafta yana yakıla film arıyordum öyle :D Ve sanırım listede 3 film anca izlemişim , artık seçip seçip izlerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler. Umarım çokkk beğenerek izlersin hepsini. İzledikce yaz arada ;)

      Sil
  6. Sanam teri kasam deyince tüylerim ürperiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu hatırlıyorum. Doğrudur, zor mesele gönül...

      Sil
    2. Çoğu izlediğim filmler. Wazir'i merak ettim kısmetse bu gün de onu izlerim. Sondaki üç film bence biraz daha yukarılarda olmalıydı. Ranbir ve Aamir çekim tarihi eski olmasına rağmen güzel işler başarmışlar. Mausam biraz alışılmışın dışında o yüzden tercih meselesi. Her Hint film severin izlemesi gereken bir liste. Ellerinize sağlık.

      Not: Daha önce de birçok konuya yorum yaptım fakat yayınlanmayınca giriş yöntemlerinde sorun olduğunu farkettim. Yeni çözdüm olayı :D

      Bonus: 5 dakikanızı ayırıp dinlemenizi istediğim bir müzik. Filmi ile alakası yok fakat hoş bişey

      https://www.youtube.com/watch?v=B5_6jfGsyjA

      Sil
    3. Aklıma ilk gelenden son gelene doğru sıraladım. Kalite veya beğeniye göre sıralamadım bu sefer. Paylarına bu düştü.

      Wazir kaliteliydi, umarım beğenirsiniz.

      Sil
  7. jab tak hai jaan ve ghajini de listeye baş sıralarda girecek kadar kaliteli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarda alternatif öneri arayanlara duyrulur :)

      Sil
  8. Hint ve İran kültürü acayip ilgimi çekiyor. Ne güzel, senin blogunda Hint kültürünü bol bol bulacağım anlaşılan, çok sevdim <3

    YanıtlaSil
  9. Bence mutlaka listede >>ek villain<< olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. listelere eklenesi bir güzellikte bulmuyorum ama Sidharth gibi bir ismi armağan ettiği için filme saygım sonsuz :)

      Sil
  10. Charlie ♡ o kadar Hint filmi izledim böylesini hiç görmedim desem haksız sayılmam sanıyorum :) bu adamı ilk bu filmde gördüm geç kalmışım diyorum. İzleyeli aylaaaar oldu ama bu film bi başka tabi Aamir'in filmlerinden sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dulquer Salmaan karizmasının, çıtanın Allahu Ekber dağına çıktığı bir filmden başlamışsınız geçmiş olsun :) Diğer filmlerinden Ustad Hotel ile Bangolare Days'i de izlemenizi öneririm. Epeycene iyiler.

      Sil