En İyi Hint Filmleri {2.Liste}

by - Kasım 25, 2015

Kaliteli, anlamlı ve yepyeni  Hint filmi  tavsiyesi arayanlar müjde. Tavsiye listesi ayağınıza geldi. Son yılların en güzel Bollywood filmlerinden derme öneriler, iyi seyirler.


1. Bajrangi Bhaijaan (Bajrangi’nin Müridi, 2015) 




Küçük Munni ile koca yürekli Pawan abisinin Hindistan’dan Pakistan’a sessiz(!), komik, gönül şenlendiren yolculukları ve karşınızda bu yılın en güzel filmi.



2. Dum Laga Ke Haisha (Ha Gayret, 2015)
  


Taze damat Prem ile zoraki şişko gelin Sadha arasında gurur, kilo ve yarışlarla bezeli bir mantık evliliği. Fakat, her an aşk kapıyı çalabilir ve ikilinin gönlüne -radyodan dahi- girebilir.


3. Piku (Piku, 2015) 



Aksi kız Piku’nun, aksi babasından çekeceği var. Babasının da kabızla ilgili bazı problemleri. O zaman bir araba ve huysuz bir şoför buldular mı kerevete doğru bir yolculuğa çıkmaya hazırlar demektir.


4. Bangalore Days (Bangalore Günleri, 2014) 




Arjun, Divya, Kuttan ... Üç kuzen, iş -aş -aşk çemberinde Bangalore sokaklarında bir tatlı koşturmacalar peşinde. Mutlu olan kazansın. 


5. Dawat-E Ishq  (Aşkın Ziyafeti, 2014) 



Gullu ile babası, dolandırıcı dolandırıcılığına soyunmak üzereydiler. Taki karşılarına aşkın ziyafeti, Taru'nun sürme gözleri çıkana kadar. Şimdi planları değişmek zorunda. Zira, en güzel aşklar kebap ile başlar. 


6. Lootera (Hırsız, 2013) 



Eski zaman sevenlere, hikaye tadında gizem dolu naif bir aşk hikayesi, tüm yarım kalan hayaller için Varun ile Pakhi'den geliyor.


7. Kai Po Che! (Uçurtmanı Kestim! 2013) 



Uçurtma ipi kesenler, siyasi kurdele kesenler, arkadaşının kız kardeşini gözüne kestirenler... Bu filmde herkes kesen kesene. Sizlerde bu üç arkadaşın macera, eğlence, aşk ve hayallerle dolu kesme yolculuklarını izlemelisiniz. 


8. Ramaiyya Vasitayya (Ramaiyya Vasitayya, 2013) 



Hikaye biraz tanıdık. Var iki şirin aşık. Oğlan biraz yılışık. Kız bu duruma alışık. Aman abisi duymasın. Kötüler ağlamasın!

9. Ustad Hotel (Ustad Hoteli, 2012) 



Aşkın en koşturmalısı, yemeğin en lezzetlisi, çayın en muhabbetlisi, dersin alası Ustad Hotel’de. Feyzi'nin ve bizlerin Kareem dededen öğreneceğimiz çok ders var.



10. Kahaani (Hikaye, 2012)  



Her anne adayı potansiyel bir Sherlock Holmes’tur aslında. Hele ki kocası kayıpsa. Ve bebek doğmak üzere, fakat  polis kocasını bir türlü bulamıyorsa. Hint polisi burnundan gelecek fitillere hazır olsa iyi eder, sizde soluksuz bir macera izlemeye. 


11. Ishaaqzaade (Aşkzedeler, 2012)  



Her Romeo & Juliet uyarlaması gibi bu filmde aşk, kurşun, kavga ve koşturmaca ile dolu. İki düşman çocuğu Parma ile Zoya'dan  kurşunların konuştuğu, kin kusup sevda yutturan bir aşk hikayesi. 

 –Romeo & Juliet Hindistan’a pek yakışıyorsunuz cicim-


12. Rowdy Rathore (Kabadayı Rathore, 2012) 



Eğer bir Hintli'yseniz size tıpatıp benzeyen –kesinlikle ikiz değil- suça bulaşmış, gizemli bir şahsiyet mutlaka vardır. Ve bu dünya ikinize dardır. Ya o ölür ya siz. Bir cesur polis ve bir şaşkın hırsız... Kim ölür ki dersiniz? 



***


-Tavsiyeler sizi kesmediyse diğer öneri listelerine*,  listeye film ekleyesi gelenleri ise yorum köşesine alalım. Cümleten İyi Seyirleriniz Olsun, Sağlıcakla Kalın.

Diğer Tavsiye Listeleri;

--YENİ--  2016 filmlerini içeren 3. Öneri Listesi 

Benzer Yazılar

46 yorum

  1. İlk filmi çok beğenerek izledim. Rajkumar ise hala şarkılarını dinleyip, danslarını seyrettiğim ender filmlerden biri Shahid bal kaymağını saymıyorum bile :D

    Aşk Treni beni her seferinde güldüren keyfimi yerine getiren bir film hele ilk başta Hintçe şarkıyla anlaşıp, ''Tuvalete git'' kısmında kopuyom :DD

    Peekay çok sıkıldığım bir film oldu ya sonuna zıplayıp kapattığımı hatırlıyorum :DD Piku'ya bakmadım bile hehe

    Dum Laga ise eh iştelik bir film bana göre yalnız sonundaki sahneyi her seferinde izliyorum :DD

    9, 8, 14, 15, 16 yı ilk defa duydum :D Aşka Davet güzeldi baş rol bayan hariç :DD

    Öyle işte canımcım annem çağırıyor gitmem lazım. Sen yorumunla dönünce konuşuruz bol bol :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz fazla geç dönüyorum galiba yorumuna. ilk defa duydum dediklerini izlemiş olma ihtimalin bile var hani o derece gecikti :)
      Dum Laga ilk girişteki şarkısıyla beni fethetmiş bir daha hiç bırakmamış bir film. Açılış çok iyi kapanış çok iyi olunca filmin ortaları şahane olmasa bile o film çok kıymetli oluyor benim için. Ki Peekay'de aynı durumda. Ortalarda biraz sıkılmıştım bende.
      İçinde Shahid olunca döndüre döndüre izlemen hiç şaşırtıcı değil ;) Maat Maari'sine bayılıyorum bende filmin. Çok eğlenceliydi, tipo shahid ve atarlı Sonakshi döktürmüşler karşılıklı.

      Anneciğine selamlar ^^

      Sil
  2. 1. Bajrangi Bhaijaan gerçekten birinci
    Peekay piku hepside güzeldi.
    Pikuda yaşlı amcanın sözleri güldürüyordu insanı:)
    Ask trenide nasıl güzeldi.
    Çoğunun şarkılarını hala dinlerim:)
    Digerlerinide izleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıralamayı yayın yılına göre yapmıştım ama bajrangi bhaijaan gerçekten birinciliği hak ediyor. Peşinede ustad hotel'i severim en çok. Ona öncelik verebilirsin. İyi Seyirler ^^

      Sil
  3. Ishaqzaade nin sonunu sevmemiştim. Yani o film öyle bitmemeliydi. Ustad hotel gerçekten çok hoş ve insanı rahatlatan bir film. Süleymani çayı çok merak ediyorum. Goa yı da :) ben. Bu listeye son dönem iLediklerimden drishyam ve brothers ı da eklerim. Chak de india evvelki listelerde var mıydı? Yoksa o ve paheli de benim best listemde.
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chak De İndia'yi beğeniyorum bende ama listelere giremedi henüz. Bu liste için yaşı biraz büyük güncel filmleri ekledim sadece buraya. Brothers izlemeye niyetlendim geçen ama sonra bir bakmışım Bombay Velvet izliyorum :)
      Ishaqzaade ikilisi öyle bir son hak etmediydiler evet ama R&J uyarlaması olunca o son kaçınılmaz oluyor. İki uyarlamayı kıyaslarsak Ram-leela'nın finali çok daha başarılıydı bu konuda.

      Sil
  4. Bombay velvet nasıldı? Listeye giremediğine göre pek begenmemiş olmalısın. Bir de shakti yi izledin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shakti'yi izlemedim. Sen izlediysen ve tavsiye ediyorsan tavsiyelerini beklerim. Zaten bv hariç sırf senden gelen tavsiyelerle film izliyor gibiyim bu ara :)
      Nasıldısı sürpriz olun olur mu yazısını yazmayı planlıyorum.

      Sil
  5. Tavsiyelerine göre film izliyorum deyince hem mutlu oldum hem de stres oldu şimdi ;) shakti yi izlemedim. Shakti dilse devdas üçlüsü bana çok kasvetli filmlermiş gibi geliyor. Gerçi devdas ı izledim ama ruhum daraldı. O yüzden shakti yi izlemedim. KANK yi de başlayıp bırakmıştım. Hint filmi dediğin şen şakrak olur yahu. Mesela rowdy rathore :) izledim. Çin ta ta şarkısnın kaynagını buldum. Gözümün önünde chennai expressteki arışma geldi :) gecen aylarda gunday izlemiştim. O da neşeli bir filmdi. Ranveer ve priyanka çok iyi oynamış. İrrfan khan işte aynı gözaltı torbaları ve aynı ses tonu :) iyi oynuyor ama adam hollywood filmlerinde daha hareketleniyor mimikler falan değişiyor. Jazbaa çıksa da izlesek. Neyse gunday in işk 50-60 dk çok iyiydi ama ortalara dogru kurgu zayıfladı. Atlaya atlaya sonunu seyrettim. Ranveer singh gercekten iyi bir oyuncu. 2014 filmlerinden queen in ödülleri topladıgını duydum. Mary kom, pk dururken ayıp etmişler. Kangana ablayı sevemedim. Bir de heropanti yi öven yazılar okudum. İzledin mi? Jackie amcanın oğlu oynuyormuş. Babannesi de kazakmış. Vakit bulursam onu izleyecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shaktide bildiğim kadarıyla 15 dakikacık bir rolü var Shahın. Hiç o kadarcık dakika yüzünü görmek için dram dolu bir film izlemek benimde içimden gelmiyor ;) KANK için iyi yapmışsın. Gittikçe çirkinleşen bir filmdi zaten. Zaman ayırdığına değmez. Gundayı izlemedim. Nedense film izleyeceğim zamanlar hiç aklıma gelmiyor. Ranveer, Priyanka iyilerde Arjun pek izle beni diyen bir oyuncu değil. Quenn'le de aram pek iyi değil. Nasıl bu kadar seviliyor anlamış değilim. Kangana'yı bende beğenmem ama Tanu Weds Manu Returns'te çok başarılıydı. Geçen yıl topladığı tüm ödülleri bu yıl bu film için toplasa hakkıdır.
      Heropanti izledimm. Hemde çok beğenerek. Eğlenceli, güzel tipik bir hint filmi. Abartmalı vurdu kırdı sahnesi, klişesi bol. Yinede iyiydi epey.

      Sil
  6. Hemen hemen hepsi izlediğim filmler.ama 2.filmi hiiiiiç sevmedim filmin son beş dakikası aşık oldular ,niye oldular anlamadım.kız oğlanın sırtına bindi diye mi?zaten beklentim kızın oğlanı sırtlamasıydı😒 Üstad hotel e loteraya bayılırım.chennai zaten en favorilerimden.salmanın gilmlerini hep severim pek severim♥️♥️Lunch box ı da ekleyin bence.ben bu kadar ağır işleyen bir filmde kalbimin böylesine hızlı çarptığına şahit olmamıştım😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dumlaga filmi için bunu söyleyen kaçıncı kişi olduğunu ah bir bilsen :) Bence filmin ortalarında oğlan iyiden iyiye kıza hislenmeye başladı, kızda zaten boş değildi. finalde tatlıya bağladılar. Lunch Box en sevdiklerimden. Hem birinci listede hem huzur veren filmler listesinde var. Bir daha tekraren buraya almadım o yüzden.

      Tüm bu güzel ve enerjik yorumların için teşekkür ederim <3 Hayırlı Akşamlar, yine gel :)

      Sil
  7. Bir de unutmuşum ramaiya vastavaiya(çok zor isim)...yani ben bir dilmin benzerinin çekilmesini anlarım da tıpatıp aynısının çekilmesini anlayamam.ya tüm diyaloglarına kadar aynı mı olur bir film😒😒 tabiiki benm gönlüm orjinali olan sidharta nınfilminden yana♥️♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu film yine iyi aradan yıllar geçmişte öyle çekmişler. Aynı yıl içinde tıpatıp aynısını çekenlerde var Ravaan gibi. Hint seyircisi altyazılı izlemiyor, dublaj olunca pek sevmiyor diye her sektör kendi dilinde çekiyor diye biliyorum böyle sevilen filmleri tekrar tekrar.

      Sil
  8. Dum Laga Ke Haisha ve Chennai Express'i izledim bu listeden. İkisini de çok beğenmiştim. İkisinde de bol bol güldüğüm sahne vardı. Listenin birinci sırasındaki filmi de bir kaç gün içinde izleyeceğim ama Salman Khan'ın filmlerini oldum olası sevdiğimden ötürü bunu da seveceğimi düşünüyorum. Liste için hem ellerine sağlık hem teşekkür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet bir DLKH sever :) çok çok hoşgeldin, ben teşekkür ettim bisürü ^^
      Bajrangi'yi seversin umarım, benim Salman filmleri ile pek aram yok ama bu filmine bayıldım. Şahane tatlı bir filmdi. Keyifli seyirler sana...

      Sil
    2. Merhabalar, ben geldim tekrar :) bir kaç gün dedim ama bu geceye kısmetmiş, sonunda izledim Bajrangi'yi :) Normalde de Salman Khan'ı severdim -Bodyguard'ı izleyip Salman Khan'ı daha da çok sevmiş insanım ben, malum o filmi sevilmez pek- yine daha bi sevdim ya. Bayıldım filme, şahaneydi :) Beni haberdar eden kişi olarak sana da daha bi teşekkür :)

      Sil
    3. Beğenmene çok sevindim çok çok özel ve güzel bir filmdi. Bu ara çok kulağını çıtlatıyoruz bir daha bir daha izleyesim geliyor :)

      Sil
  9. Film yorum ve tavsiyelerinize bayıldım. Bollywood konusunda tecrübeli olduğunuz belli. Ben bu akıma bu yıl katılmış olsamda peş peşe birçok filmi izledim. shah rukh'un filmlerini seyretmelere doyamıyorum. Sizden onun fimlerinden öneri istiyorum lütfen :)

    izlediklerim: DDLJ, Baazigar, Kuch Kuch Hota Hai, Kabhie Khushi Kabhie Gham, Veer Zaara, Kal Ho Naa Ho,Om Shanti Om, Chalte Chalte, Kabhi Alvida Naa Kehna, Chak De India, Jab Tak Hai Jaan, Chennai Express, Rab Ne Bana Di Jodi, My Name is Khan, Happy New Year
    Devdas'ı izlemek konusunda biraz isteksizim. (yazınızı okudum sizde boğucu olduğunu bir daha izlemeyeceğinizi yazmışsınız) Don ve Don 2 de aynı şekilde. (İzlediyseniz onlar hakkında yazmanızı çok isterim.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. < Çoook teşekkür ederim, aramıza hoşgeldiniz >

      Eh Maşallah izlemediğiniz kalmamış ki :) tüm en iyiler bitmiş. Bunlar haricinde eskilerden Baadshah ve Yes Boss filmlerini tavsiye edebilirim. Hele Baadshah epey eğlenceli bir film. Evet Devdas boğucu bir film ama filmin görkemi ve şarkılarının hatırına bir kere izlenebilir. Don ve Don 2'yi ise mutlaka izlemelisiniz. Don, eh iştelik orta şeker bir film belki ama Don 2 muhteşemdir. Hem Shahrukh'un en karizmatik olduğu filmlerinden biri olduğu için ısrarla kaçırmamanızı öneririm ;)

      Sil
    2. Evet bu en iyilerin bitmesi çok can sıkıcıymış. Onları tereddütsüz açıp izliyorken artık filmlerimi daha dikkatli seçiyorum. Tavsiyeler için teşekkürler dikkate alıcam :) bu yorumu yazdıktan sonra main hoon na filmini izlemiştim. Çok harika diyemem ama izlenebilir bir filmdi o da.

      Sil
    3. aa onu unutmuşum yazmayı. Ama iyiydi gerçekten oda enlerden olmasada güzellerden.. Don serisiyle, karizma dolu seyirler dilerim :) Umarım beğenirsiniz.

      Sil
  10. Aashiqui'yi unutmuşsun ama çok güzeldi beee hintliler pek dram yapmazlar ama yaptılar mı güzel oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa film baştan çok güzel gidiyordu kabul ama sonunda Aditya'ya kıydılar, kalplerimizi kırdılar 😢 2 yıl oldu izleyeli hala sinir oluyorum finaline

      Sil
  11. Sanan teri kasam aşk filmlerinde bence bir numara herkese tavsiye ederim aşk filmlerini sevenler kaçırmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum ✋ ağlamak için hele bire bir etkili.

      Sil
  12. Ben peekay'ı özledim sıkıcı değil hatta en izlediğim en iyi 10 film arasına rahatlıkla girer bence izlemeyenler hemen izlesin (not:hindistan da ençok gişe yapan filmdir.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gişesi bol, neşesi bol, müzikleri şahane...
      Ortalarda sıkılmıştım az biraz ama hemen sonra toparladıydı senaryo.

      Sil
  13. Merhaba ben de ağlamak istiyorum tavsiyeniz varmı acaba? ( sana teri kasam gibi mesela)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ağlamalı aşk filmleri normalde çok izlediğim bir tür değil. Çok fazla bir öneride bulunamayacağım.
      Muhtemelen izlemişsinizdir ama eskilerden bu üçlü ağlatır, KAl Ho na ho, Veer zaara, ghajini.
      Bu listede aşksız ağlatan, Bajrangi Bhaijaan var.
      Sidharth'ın Brothersı, duygusal ve kaliteli güzel bir film.
      Yenilerden, Ek Villain, Thanga Magan, Bajirao Mastani üçlüsünün ağlatma potansiyeli var. Ama yinede bir STK gibi hıçkırıklara boğdurtmuyorlar.

      Sil
    2. Stk nın açılımı nedir acaba

      Sil
    3. Sanam Teri Kasam'ı gerçekten bu kadar duygusal bulmanızı anlayamıyorum.Kurgu, hikaye akmaktan çok takılarak ilerliyordu.Karakterleri tanıyamadık bile adamakıllı.Başroldeki çocuk nasıl biridir nasıl sever ve ne ara aşık oldu hiç bir şekilde hissettirilmemiş.Ve cidden ağlamayı geçtim bi burukluk dahi bırakmadı içimde. Aashiqui 2 gibi filmlerin yanında STK bence solda sıfır.

      Sil
    4. Rica etsem, bu yazıyı bir okur musunuz? Niçin Stk çok sevilen bir film epey yardımı dokunur. Yok yine, kesmezse yorumlara doğru kayın. Yine de olmazsa en klişe cevaba yönelerek, renkler zevkler deriz, olur biter :)
      http://bollywoodterapi.blogspot.com.tr/2016/05/ksmet-kapayan-film-sanam-teri-kasam-2016.html

      Sil
    5. linkin aktifleşmeme ihtimaline karşı yazayım, google'a bollywoodterapi sanam teri kasam yazın, 'kısmet kapayan film' başlıklı yazı.

      Sil
  14. 3 moonu yu tavsiye ederim güzel bir aşk filmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk yarısı harikaydı kabul. Ama bir anda gelen dramik öykü ve sonu beni filmden soğuttuydu. Daha güzel bir sonu olsun isterdim.

      Sil
  15. Nasıl bir son olsun ki filmin başında başroldekinin öldüğü gösterilmiş bence kendini karısı için öldürmesi filmi daha da etkileyici yapmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojik bir rahatsızlığın sonucu olarak intihara meyil, yılgınlık... ve gerçekçi olmayan düşünceler yüzünden kendini öldürdü. Aşk için değil.
      Filmleri gerçekçi yaklaşımla izleyen bir insan değilim normalde, filmdir der geçerim. Ama bu kadar hassas bir mevzunun filmlerde dusuncecizce yer almasindan da hoşlanmıyorum. İntihar aşık için yapılan yüce bir eylem değildir...

      Sil
    2. Kore dizileriyle aranızda iyiyse, ayni hastaligi romantik komedi dram cemberinde işleyen 'kill me heal me' adlı diziyi izlemenizi öneririm. 3 moonu da olmasını istediğim hassasiyeti çok iyi isliyorlar.

      Sil
  16. sanam teri kasam , ek villian , ghajini ,happy new years, om sahnti om , hamari adhuri kahani , rab ne bana di jodi hepsi süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriler için teşekkürler ✋
      Hepicigini izledim, bir kısmının 3.listede kulaklarını çınlatacağım inş.

      Sil
  17. Ben bu sitenin kurucusunu hiç anlamadım buradaki filmlerin yerin salmanın bütün filmlerini verseler daha mantıklı olucaktı he bu arada bu yorum yazanların arasında hiç kimse salmanı benden çok sevemez bagjrangi de salmanı dövdüklerinde ben çok kötü ağlıyorum bu arada ek the tigerı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun salmanın filmleri güzelde diğerleri tü kaka mı
      Değil bence. Bunlarda güzel.

      Izleyip sevdiklerimin icinde İkinci kez izlerim bunu dediğim filmleri listeye ekliyorum. Oyuncu ayrımı yok yani :)

      Sil
  18. merhabalar, son 4 yıldır Bollywood seyrediyorum ve artık az seyretmediğim baş yapıt mesabesine koyduğum filmler...tavsiyeleriniz güzel ama seyretmediğim az...hani liste 1 ve 3ü tam hatırlamamkla birlikte VEER ZAARA... FANAA... gibi harika aşk filmleri es geçilmiş...ben de seyrettikçe listeliyorum kendimce ve tavsiye arıyorum...listeleriniz güzell.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öneri ve yorumunuz için. Veer zaraya bayılırım. Muhteşem bir filmdi yüreğim el verse tekrar tekrar izleyeceğim ♡ 1.listede ekli olması lazım.
      Fanaa icin yollarimiz ayrı ama :)

      Sil