Google Earth Deyip Geçme: Lion (2016)

by - Nisan 03, 2017

Bu ayın ilk ve muhtemelen son film yazısı: Lion.


Konusu: Bajrangi Bhaijaan eksi Salman Khan. 
Yani, Hindistan’da bir çocuk kayboluyor. Ama karşısına Salman hiçbir zaman çıkmıyor. Peki, ne olacak bu çocuğun hali?

Başrol oyuncuları; 

resimdeki minnoş Sunny Pawar,

kim milyoner olmak istemez ki filminden ötürü fakir, gururlu ve Hollywood’lu diye yıllarca hor gördüğüm Dev Patel, 

ekstra kıvırcık, ekstra turuncu saçları ile Nicole Kidman,

ve sahiplenen kız tutuşu ile Rooney Mara.


Yorumum kademeli olarak, abartıldığı kadar güzel değil, ile başlayıp anne kağıt havluları nereye kaldırmıştık ile bitiyor.

Eklemek istediklerim,

-İsmi gibi dev bir oyunculuk sergileyen Dev Patel ve minnoş oğlan karşılıksız döktürmüşler. 
-Bollywood'dan tek tanıdık sima Nawaziddin Sıddiq, lanet olası pislik bir karakter olarak karşımızda. 
-Ve de Nicola Kidman sen çok güzel bir kadınsın... 

** İyi seyirler **

  

Benzer Yazılar

15 yorum

  1. Yorumlarina katiliyorum. Nawazuddin abinin rolunden ben de hic hazzetmedim. Film guzel ama agir isliyor. Evlatlik alinincaya kadar ki hikaye cok aci. Bu arada dev patelin hindi dilini gercek hayatta da konusamamasi cok ayip cidden. Bari ekmegini yedigin kulturun dilini ogren abisi...
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim milyoner zamanında bir röportaj yapmışlardı, başlık aynen şöyle idi: BEN HİNTLİ DEĞİLİM :) londrada doğmuşmuş falan filan. Dilini öğrenmeyi geçtim, inkar etmesin yeter.

      not: arada uğruyorsun ya, bonus internet kazanmış gibi mutlu oluyorum. Var ol <3

      Sil
    2. Takipteyim..sevgiler

      Sil
  2. Çok önceleri TGRT de sinema programında tanıtımını görmüştüm ilgimi çekmişti.Sizin yazınızla birlikte izlenecekler listeme ekledim.
    Dev Patel hint sineması için önemli bir isim."Slumdog Milioner" ile yeteneğini kanıtlamıştı bu filmde tekrar gönüllere girmeyi başarmış....Nicole Kidman, Dev Patel alana bonus gibi olmuş.

    İMBDde 78bin izleyenden 8.1 puan almış, sizin tanıtımınızın da etkisiyle bu filme zaman ayırılır.Zaten hepi topu 1 saat 58 dakika biz Bollywood aşkına ne 3 buçuk 4 saatler devirmişiz...

    Dipnot:Bollywood'tan birileri sizi görüp ya maaşa bağlamalı ya da farklı bir jest yapmalı.Bu sektöre emeğiniz de katkınız çok büyük.

    ....adsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, aşırı aşırı mutlu eden yorumlar klasörüm genişliyor ^^

      umarım beğenirsiniz, beğenmeyene denk gelmedim. Hikayenin düştüğü yerde oyunculuklar kaldırıyor filmi. 2 saat ayırmaya kesinlikle değer. İyi Seyirler...

      Sil
    2. yazılarınızın ve başarılarınızın devamını dilerim...(daha iyi filmler izleyebilmem için)

      Sil
  3. Hadi ya bende izlemek için sabırsızlanıyordum , artık beklentimi düşürüp izlerim ^^ Sanırım daha çok Amerikan vari bir film . Birde Dev Patelle söylemek istediklerim var , bollywod da dön evladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amerikanvari değil kız, direk amerikan filmi.
      Hiç gelmedi ki bollywooda nasıl dönsün :) Hollywooda iyi işler göğüslemeye devam etsin, biz de izleyelim. Ortada buluşmuş olalım senle ;)

      Sil
  4. Bajrangi büyüklere masallar tadındaydı..öyleyse bu pek bi gerçekçi

    İzlerim diye köşeye koymuştum bu filmi ama bollywood değilmiş öyle mi :( köşede dursun o vakit biraz :)

    Peki bu nawazuddin niye böyle :( haraamkhor u açtım 5 dk içinde kapattım..fazla ağır mevzulara dalıyor bu abi..kolay izlenmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekçiden öte yaşanmış bir hikaye imiş hatta. filmin sonunda asıl kahramanları gösteriyorlar.. bir kat daha duygusallaşiyor insan.

      Haramkor niye öyleymiş ya :/ ücret almamış çok istekli imiş vs. İçerik olarak iddialı bir film olacağını düşünüyordum.

      Sil
    2. Yaşanmış olması farklı bir bakış kazandırır hikaye

      İddasını bilmem ama ilk öğrenim çağında ki çocuk olunca izlemeyi kaldıramadı bünyem

      Sil
  5. az önce izledik duygunun iyi aktarıldığını söyleyemem kendi adıma Bajrangi Bhaijaan filminin yakınından bile geçemez.İçerik zenginleştirilebilirdi. Nawazuddin Siddiqui niye göründü niye kayboldu orada bişeyler eklenebilirdi ve buna benzer bir sürü kopukluk mevcut.Yönetmen en sondaki şarkıyı iyi seçmiş tebrikler.Oyuncular ve hikaye iyi gerisi hayal kırıklığı.Bizim fikrimiz bu...


    Sefer Tası diye bir film var lunch box. (dabba) irrfan khan oynuyor. Biir kaç yerde baya methedildi.Öz be öz hint filmi.Bu film hakında fikri olan varmı?

    ...adsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sefer tasını izleyeli bir kaç yıl olmuştur. Naif bir işleyişi vardı, iyiki izlemişim demiştim.
      Ama herkese hitap edesi bir film değil işleyiş olarak normal hint filmlerinden farklı bir tarzda.

      Sil