Ok Jaanu (2017)

by - Mart 14, 2017

İçimdeki Aditya sevgisinden selam eder, gözlerinizden öperdim. Öpmeyeceğim.
Çünkü, Adityaaaaaaaaa oldu mu buuu tripli ergen fan kız modum açık kaldı.


Ok Jaanu, Tamam Canım demek. 
Konusu, sevelim lakin evlenmeyelim. Bangolore yapımı bir filminden uyarlama. 
Orijinal filmde, gözümün nuru Dulquer Salmaan ile pıtır partneri Nitya var.
Bu versiyonda,  dalyan Aditya ile güzel yari Shraddha oynuyor. (Yari olup olmadığı net bilgi değil, yaymayalım. Bilinmez akşamın ufkuna sahip çıkalım) 

Filmde dair söyleyeceklerim,

-Hindistan'da boş otobüs gören masum Shraadha bakışı, 

hint-filmi-yorum


-süzülen Aditya yanakları eşliğinde selfie çılgınlığı, 

yorum


ve hikaye tam olmayınca, çiftin kimyasının ne kadar sönük kaldığı ile sınırlı.

Yaz kızım, iş bu Aditya kişisinin acilen kilo almasına, şımarık oğlan rollerinin adamı olmadığını fark etmesine, kendisini önümüzdeki başarılı senaryolarda izlemek istediğimize karar verilmiştir. Nokta.

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Sevgili bollywood terapi , yazı yazdığını görünce hem de film farkında olmadan , aaa film diye bağırdımı itiraf ediyorum sonra kardeşim ne oldu diyince fark ettim bağırdığımı :D diyor ilk defa mı film görüyorsun :D
    İlk kavgamızın ilk selfisi , vay be o nasıl oluyor acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy sen ne kadar tatlı bir yorum yaptığının farkında mısın ki :)) arşivliyorum ^^

      bu sene çok yoğun bir sene vaktim yok diyeceğim ama piyasada film yok. karşılıklı ihmalkarız.

      Sil
  2. Bu filmde kıyafetlerde bi başkaydı hani ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafetlere hiç dikkat etmedim. Bilemedim ne yönde farklıydı :/

      Sil