Onaylanmayan Yorumlar Üzerine

by - Şubat 03, 2017

-Merhaba. Bloğunu yeni keşfettim, çok sevdim. Hemen takibe aldım. Bana da Beklerim. Sevgiler.

İlk zamanlar böylesi bir yorum geldiğinde cümle akışını gerçek zanneder epey mutlu olurdum. Kişileri takip eder, sevgilerle geri dönüş yapardım. 
Zamanla aslında kimsenin sizi keşfetmediğini, yazılarınıza bayılmadığını -çünkü zaten hiç okumadığını- bu mesajın kopyala- yapıştır kardeşçilikten gelen kalıp bir mesaj olduğunu anladım. Ve bu tarz yorumları direk silmeye başladım. 

-Uluslar arası duygularımla oynayanlar geldi sonra.

Hi! You have such a great blog. Like your post! Greets... My Link: 

Bu kitleyi de essahtan seviyor zannettim. Aynı mesajı pek çok arkadaşın bloğunda gördükçe bununda kes-kopyala sürümünün bir parçası olduğunu anladım. Okumadan silinen yorumlar 2. kategorimiz böyle oluştu.

-Mobilyacı spamcım ise her gün aynı notu bırakıyor:

Çok yararlı bir yazı. Çok şey öğrendim. Sende bizi ziyaret et. Çok faydasını göreceksin. Ahanda linkim... 

Siz kendisiyle hiç tanışmadınız, zira o da onaylanmayan yorumların bir numaralı müdavimi. Ama olurda Hindistan’da mobilya taşıtmak isterseniz, güvenirliği Allah’a emanet, azimli çocuklar ona eminim.

-Beni onaylamak veya onaylamamak ikileminde bırakan telgrafçı arkadaşlar da var aramızda. Tek kelimelik yorum ve linklerinden oluşan genel stilleri şöyle:

Güzel Stop  Linkim stop
Haklısın….. Linkimmm…
Evet…. Linkim…..

Bu arkadaşlarımızı da cidden stoplamaya ve iki cümleli yorumlar basamağına terfi etmeye çağırıyorum.

Gerisi?

Ne yalan söyleyeyim, gerisini pek severim.


Her yorumu zevkle okur, özenerek cevaplarım.
Meraklı turşuluğum tutar, isme muhakkak tıklarım.
Bloğunuz varsa, ziyaret ederim. 
Sevgilerimi yorum köşesine bırakır kaçarım.  

Velhasıl kelam, ilk 4 kategorinin yaptıramadığını samimi bir yorum dört kat ışık hızıyla yaptırabilir. 
Denemek serbest, iyi akşamlar ^^ 

Benzer Yazılar

24 yorum

  1. Akıcı ve güzel yazınızı çok beğendim , sizi takibe aldımcılar favorim herkese aynı yorum , hepimiz faydalıyız yaşasın ohhh :D yarama tuz bastın , hehehe okurken eğlendim :D şimdi fark ettim benim yorumumda bir acayip karman çorman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başını ciddi ciddi okuyordum, diyorum ne oluyoruz xd

      Sil
    2. Mail geldi , kendi yorumumu başkasının sandım ilk , diyorum bu kız ne yazmış bu ne yazmış , sonra baktım kendim mişim , hahhahahaha :D

      Sil
    3. ilahi :) bu yorumu da aynı tepkiyi verebilirsin, çook geç dönmüş oldum, unutmamış olsan bari ^^

      Sil
  2. Güzel tespitler Kesinlikle yapmışlığım vardır ama velakin her gece okuma listeme girer ve kim ne paylaşmışsa dikkatimi çekeni sonuna kadar ilgi alanıma girmeyeni de yarıya kadar okurum hatta bazen okumam :) bazen yorum bırakırım bazende bırakmam falan :) sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... en güzeli kel alaka bir yorum yapmaktansa hiç yapmamak daha dogru.

      Sil
  3. Ben de sinir oluyorum şu kopyala-yapıştır yorumlara...
    uzun ve yazının tümünün okunduğu belli olan yorumlar ise günümü güzelleştiriyor^^
    ben her yoruma dönemiyorum artık ya çok meşgul oldugumda arada kaynıyor ya da yazacak bir şey bulamıyorum :$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bin kopya yorum geleceğine, bir samimi yorum gelsin kafi ♡

      Ya yorumlara dönmek lazım. Diyecek söz kalmadığında gülücük atmak bile yeterli oluyor. Mesguliyeti 4 günde 1 toplu cevap vererek halletmeye çalışıyorum. Sende ihmal etme derim. İnsan yorumuna cevap alamayınca kolay kolay bir daha yorum birakmak istemiyor.

      Sil
  4. kusura bakmayın ama sitenizin yeni tasarımı diğeri kadar hoş değil ve yazıların boyutu çok küçük daha renkli bir tasarım bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmadım bilakis çok memnun oldum :)

      Ocak ayı süresince deneme olarak bu tasarıma geçtim. Şubat ayını tepkilere göre yeniden düzenlemeye ayırdım.

      Yazıların boyutu hangisinde küçük geldi. telefon mu, bilgisayar mi, tablet mi?

      Sil
  5. Ben de onu dicektim. Sitenin bu hali hollywood tarzi hint filmleri gibi tatsiz tuzsuz olmus. Eski dizayni isteruk..
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa demeyin öyle be. Seviyorum ben bu halinide... Yüzde 90 beğeniyorum. Yüzde 10luk kısmı gelen tepkilere göre değiştirmek üzere boşvermiştim. Fırsatını bulduğumda mini bir düzenlemeye gideceğim inşallah.

      Sil
  6. Yorumlar konusunda düşüncem, gerçekten de insanı bazen çileden çıkardıkları doğrudur :D
    Forum tasarımı konusunda düşüncem, alışkanlıklardan vazgeçmek zordur ama değişim her zaman gerekir ;)
    Film yorumlaman konusundaki düşüncem, filmi oturup bi daha izleyesim geliyor. Çünki senin baktığın pencereden bakamadığımı anlayıp çok şey kaçırdığımı farkediyorum :)
    Yazıların konusundaki düşüncem, bu aralar pek film çeken de yok ki güzel bi yazı daha okusak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm bu düşünceler için teşekkür ederim Abidin bey :)
      Merak ettiğim bir kaç film sitelere düşmüş, rustom gibi dhoni gibi. Vakit bulduğumda izleyeceğim inş ama ufukta yeni film yazısı yok.

      Sil
  7. Ahh kuzum ya bende az çekmedim bunlardan ama alıştım ben hiç reklam yapıldığını anlamamış gibi yapıorum :) Gerçi şimdi çalışma hayatı okul hayatı benim blog epey bir boşlandı yine :/ Özlemişim yazılarını da yorum atmayı da :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nerdesin Çalıkuşum ya. Önceleri böyle meşgulüm falan dediğinde insan bloğunu boşlar mı, özler bir kere aman canım cicim blog diye düşünürdüm. Amma işin öyle olmadığını bu seneki yoğunluğumda gördüm.
      Bloglar zaman zaman tozlanmaya mahkumlar sanırım.

      Sil
  8. Beybi senin benim bloga yazdığın yorumları ben bugün gördüm biliyor musun? Cahil oldum ben Srkdaşım,Bollycim :(

    Biraz Benden diye bir yazım yazmıştım ona yorum yapmışın.Cevap yazdım ama dur link paylaşmayayım.Alta kopyalıyorum kısaca olay şudur;

    ''
    Bu yorumunu şimdi görmem -_- Büyük ihtimalle okudum da cevap vermiyorum sandın di mi? Oysa ki blogger güncelledi ya kendini yorumları bu kadar zamandır görmemişim..Napıcaz benim bu cahilliği ? -_- Ama şimdide aynı durumlar devam ediyor..O yüzden şimdi de cevap verebilirim.Çalışıyorum bebeğim zaman yok vallahi :// Minho cuğumun dizisini de yarıladım.Bitirince yazıcam :** ''

    OLay budur.Gülmek serbest-_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aha buna bizzat olay yerinde dönüş yapmak istiyorum. Sana geleceğim birazdan.

      Sil
  9. Dur sana samimi bir yorum yapayım. Gerçi benim yorumlarım hep samimi. Neyse. Mohenjo Daro filmini gözüme kestirdim de her yerde başka yazıyor mübarek. İzleyin, zinhar izlemeyin. Bir de sana bakmaya geldim, bahsetmiş misin diye. Bu arada bir akım var blogumda. Seni de katacaktım da dedim hep Bollywood'dan bahsediyor, akışını bozmıyım şimdi. Keyifli bir şey, yapmak istersin belki. Neyse ben şu filmi kurcalıyım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım, Samimi yorum yazan klavyen dert görmesin :))
      Ben izleyip, görüntü bozuk diye yarım bıraktığımı yazmıştım. Kalitelisi geleli çok oldu ama henüz izlemediğim için yorumsuzum. Merak ettim bak, ne akımı geleyim de bir bakayım.

      Sil
  10. Yoruma yorum olsun diye. Güzel, harika, çok iyi düşünmüşsün'ler benim de canımı sıkıyor. Bir de yoruma yanıt vermeyince, trip yapan tipler var. Arkadaş, ben biraz asosyal bir tipim mesela. Gelen yorumlara yanıt veremiyorum. Kendimi sahtekar hissediyorum zira normal yaşamımda da diyalog kurmayı beceremem. Ee şimdi senin beni yaftalaman niye? İlle cevap istiyorsan soru sorarsın. Ne bileyim karışık şeyler işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha yoruma karşılık alamayınca trip atangillerden biride benim desem :)
      Şöyle oluyor ama, herkese cevap yazan bir insan bir tek size dönmeyince ister istemez bozuluyorsun. Ya da seçmece bir kişiye cevap yaz, bir kişiye yazma o da hoş olmuyor.
      Yoruma çok çok geç dönüyorum, kusura bakmayın. Belki unuttunuz bile böyle 1 yorum yaptığınızı :(

      Sil
  11. Merhaba,
    Vallahi de yeni keşfettim geldim, ama yukarıdaki yorumlardan hangisini yapayım da baştan kaybedeyim bilemedim :) Çok doğru saptamalarda bulunmuş, süper derlemişsin bu olayı. Hem ciddiyetle okudum hem de güldüm ne yalan söyleyeyim, ellerine sağlık :)
    Kahve yanı kitap bloguma bekliyorum stop, sevgilerimi sunuyorum stop :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz. Hemen geliyorum deyip bir klişede buradan patlatalım :)
      Çok enerjik bir yorum olmuş, teşekkür ederim. Geç dönüşüm içinde kusura bakmayın, fazla beklettim.

      Sil