Bir Küçük Nostalji Meselesi (Benimsin)

by - Şubat 25, 2017

Suskunluğum asaletimden değil, izleyecek film bulamıyorum.

Piyasa bu ara çok durgun. Yoksa bende bloğumu güncel tutmak istiyorum. Bende her hafta yeni yazı girmek istiyorum. Bende sizinle hoş sohbetlerde bulunmayı özledim. 


Burada birileri Küçük Emrah'ını unutmuş ilgili imdaatt diye haykırasınız gelmeden sebeb-i ziyaretimi açıklayayım. Bir küçük nostalji yapasım geldi.  

Önce Benimsin'den Nağmeler Köşesi:
-Hindistan'a hoşgeldin, dostum.

- Evrensel bir sorun olarak incelenmeli, bu konu. 


- Mezuniyetten sonra iş bulamazsam, cevabım hazır ^^


-Çayın gücünü hafife alan kaynana ve kayın pederin son pişmanlığı için bakınız. 


-İltifat edemeyenlerde bugün onur konuğumuz Zayn.


Benimsin'den buraya kadar. Bir nostalji de Piku'dan. Söz İrfan'ın...
Bir anne atasözü der ki, anne olunca anlarsın!
***

Esen Kalın... 

Benzer Yazılar

20 yorum

  1. Devdas gifine bayildim...
    Izleyecek film bulamamaktan ben de muzdaribim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyükşehir çalışmıyor, mağduruz :))

      Sil
  2. hahahhahaha koptum bolly :) Anne olunca anlar mıyız hakkaten ! Hoş geldin, iyi ki geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne olunca anlayacağımız şeylerin listesini yapsak, sonu gelmez bir liste olur. Görüceğiz artık :))

      Sil
  3. Om Shanti Om ya da Veer-Zaara yı yazar mısıın? Biliyorum eski filmler ama güzel filmler be:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki filme de aşığım <3 ne varsa eskide var zaten şimdikilerin çoğu cacık ...
      daaa yazı sözü vermeyeyim. Çok oldu izleyeli.

      Sil
  4. Veer Zara müthiş bir film.
    LODİ dansı sizi bir zamanların hindistan kıtasına (kıta idi ) götürecek.
    DO PAL ROKA şarkısı ile sevdiceğinizin kalbinde gezintiye çıkacaksınız.

    ve kesinlikle SHAH RUKH tüm insanlığa ug-grade düzeyinden insanlık dersi verecek....

    En sevdiğim ise seven erkek sahiplenir kardeşim 20 değil 50 yıl sevdiğinin onuru için maphus yatar ...gerekirse çürür!

    Yüzlerce yıl ötesinden esen rüzgarın taşıdığı bu doğu gizemi, ruhumuza işlemiş izlemeden yapamıyoruz.İzleyin, izlettirin ki hayal ettiğimiz masalların kahramanları olalım.Doğunun güzel yanlarını çekinmeyin , alın:)

    Sevenler kavuşmalı diyorum öyle ya da böyle kavuşmalı...Ne kadar az göz yaşı akarsa kardır:)

    ...adsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e siz yazmışınız iki filmi de pekte güzel olmuş.
      Ellerinize sağlık :)

      Sil
  5. yaklaşık bir senedir bollywood ile tanış olmama rağmen ben bile izleyecek film konusunda sıkıntı çekiyorum..yazdığınız filmlerin yarısına yakınını daha izlememe rağmen:) romasları cımbızla arıyorum ama srk hepsini doldurmuş diğerleri de yanından geçememiş..romantik diye dolanan filmlerde bana hiç romantik gelmedi..esas açlığı bu kulvarda çekiyorum ben:)

    tematik filmleri sever misiniz bilmiyorum..ya da diyeceklerimi izlediniz mi onu da bilmiyorum..blog aramasını kullanamadım :) ama kadın meselelerine dair bir kaç film var..hoş bunları tavsiye ettiğim bir arkadaşım Hindistan hep kadın meselesi napcan bunları demişti:) olsun ama ..biraz da geçek Hindistan görmek için ideal ve güzel filmler..Sarbjit,Water,Lajja

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik film arıyorsanız eskileri kurcalayın derim. Yenilerin tadı başka, eskilerin tadı bambaşka...
      Önerdikleriniz için teşekkür ederim, Sarbjit telefonumda inmiş bekliyor 1 aydır. İzleyesim var ama elimde gitmiyor. Çünkü işte mesela bollywood olunca insan romantik bir şeyler izlemek istiyor :)

      blog araması sıkıntılı maalesef. Sıkıntıyı gidermeyi deneyeceğim bir kez daha.
      Bu arada sizin de bloğunuz hayırlı olsun :)

      Sil
    2. teşekkür ederim:)

      dediğiniz gibi bollywood olunca romantik bir şeyler izlemek istiyor insan:)

      sarbjit çok beklemiş sizi ama..aishwarya rai izlediğim filmleri arasında en iyi performansı burada sergilemiş..sadece güzel olmanın ve güzel dans etmenin ötesine taşındı bu filmdeki rolü ile nazarımda..çıta sağlam yükseldi:)

      Sil
    3. çıta yükseltmiştir doğrudur, son işlerini pek takip edemedim ama eski filmlerinin çoğunu izledim. Güzel olduğu kadar oyuncu bir hatun. Severek izliyoruz :)

      Sil
  6. Raavanan'ı izlemiş miydin? Pek bilinen bir film değil ama çok beğendim ben. Pink'i izledin mi yeni? O da çok güzel. Lage Raho Munna Bhai var bir de, o da pek eğlenceli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ^^ önerilerin hepsine teşekkür ederim ama bak durum söyle;
      Ravaan~ ilk 5 dk da bıraktım
      Lago raho ~ 1 saat izleyip bıraktım.
      Pink ~ indirdim ama kasvetli 1 konu olduğu için elim bir türlü gitmiyor.

      Yani bu yorumundan biz ayrı dünyaların seyirciyiz mesajını alıyorum en çok 😄

      Sil
  7. Şimdi Sarbjit'le ilgili üstteki yorumu gördüm de, merakla beklemiştim o filmi. Benim için kasvet dolu ve duyguyu veremeyen bir film olmuş. Sıkıldım bile. İzledin mi sonradan bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz baktım lakin dram modunda olmadigim için sonra izlemeye karar verdim

      Sil
  8. yine ben anonim olarak geldim dhanush un kodi filmini baya beğendim tavsiye ederim ;) müzikleri baya hoş bi izleyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ^^
      Sitede görüncü aklıma direk siz geldiniz nasıl acaba dedim. İyi oldu bu yorum, büyük merci 😅

      Sil
  9. Ay bende film bulamıyorum olanlarında kalitesi kötü :( Hrithik 'in yeni filmini çok merak ediyorum yüklensin ilk onu izliycem , birde dangal ile raees var ama hiçbiri yüklenmemiş ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ya raess ile dangal mazi oldu. İnsanlar izleyip unuttular biz hala bekliyoruz.

      Sil