Bu Adam Beni Sevecek: Ohm Shanti Oshana (2014)

by - Ocak 14, 2017

Son tavsiye listesinde başköşede yerini almıştı Ohm Shanti Oshana (2014). 
Pek sevdiğim için arada kaynamasına gönlüm razı olmadı. Bugün bir kez daha önermeye geldim.

ohm-shanti-oshana


Konusu: Pooja ( Nazriya Nazım ), 17 yaşında aşka evliliğe dair tozpembe hayalleri olan erkek fatmadan hallice bir kızdır. Mahallenin efendi çocuğu Giri ( Nivin Pauly)’ ye karşılıksız bir aşkla tutulur. Aşkına karşılık bulmak için türlü yollar dener.

Üç sebepten ötürü izlemelisiniz:

- Nazriya Nazım & Nivin Pauly ikilisi. 



-Filmin türü, amerikanvari olmayan romantik komedi. -Ki bu türün nesli tükeniyor, güzelini bulunca itina ile sahip çıkmak gerekli.



-Bir genç kızın günlüğü kıvamındaki işleyiş.  

Sevdiceğinin gizlice resmini çekmeye çalışırken yakalanmak temalı ^^

Hikaye hem orijinal gidiyor, hem bilindik bir tat var. Düşük bütçeli ama detaylar iyi işlenmiş. Çok sevdim, sizde sevin istiyorum. Keyifli Seyirler …

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. ilginç geldi :) zaman bulursam bakacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin, keyifli seyirler.

      Sil
  2. Ben bunu yorum yapmış mıydım hatırlamıyorum ama neyse, filmin ismi om shanti om 'u getirdi acep ondan şey yapmışlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya isimleri neredeyse aynı. İkiside rom antik komedi. İkiside çok güzel. Ama başka bir ortak noktaları yok.

      Sil
  3. Komşu ben bu filmi izledim. Yalnız ne uzundu arkadaş bak bak bitmedi be. :D

    Sonlara doğru flaşbekler güzeldi lakin oğlanın spoi: Öteki kızçeyle niye evlenmek istediğini anlamadım. Baş rol kızın sabrını ölçüyordu herhal.

    Hint erkeklerine alışkınız kara üzüm habbesi geneli artık alışmaya bile başladım ama baş rol ağabeyi film boyuca Umut Oğuz'a benzettiğim için gözüme bir türlü hoş gelemedi maalesef :D Yalnız kızın hayali olan o Giri'yi istemeye gittikleri sahne çok komikti o kara yağız adamın kırıta kırıta kahveleri dağıtması bombaydı :DDDD

    Bu arada ben D.S.K. e-posta yı ben daha yeni gördüm :///////// çok müteessirim o konuda eğer hala benden haber almak istersen bir bakıver email adresine çok çok öperekten gidiyorum :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
      oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

      ooo ki ne ooo ^^

      özlemişim komşu güzeli seni ^^^^^^

      yorumuna katılıyorum, özele geliyorum.

      Sil
  4. Heh baş işte bana bunlarla gel, bunu izlerim :) bu arada bannerını değiştirmişsin üzüldüm, bayılıyordum eskisine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett, pek keyifli romantik komedi. İzle bakalım, sevecek misin?
      eskisi güzeldi evet ama tebdili banner da iyidir :)

      Sil