Dear Zindagi (2016)

by - Ocak 23, 2017

Hayaldi gerçek oldu, Shahrukh Khan Terapi film oldu.


Filmin konusu:
Kaira ( Alia Bhatt ), ailesi ve ilişkileri konusunda problemler yaşamaktadır. Kulak misafiri olduğu bir seminerde Shahrukh'u görür. "İşte aradığım terapist" der -zilli-. Ve tedavi süreci başlar. 

Film tam olarak bu. Alia'nın buhranı ve tedavisi.

İlk yarısı doğal olarak biraz sıkıcı, 2.yarı Shahrukh şov. 

Shahrukh Şov kısmına altını üstünü  çize çize geri döneceğim. Öncesinde söyleyeceklerim var;

--Filmden bir adet Ali Zafar geçti, ki kendisini çok beğeniyorum karizmasının çeyreğini de olsa estiriyor filmde- 


-Repliğin hakkı Sezar'a. Yani biricik kaçık, psikoloğumuz Shahrukh'a...

Senaryo olarak acayip başarılı bir film değil. Herkese hitap eden bir konusu falan da yok. Shahrukhcuğum bu seferde tutturamamış. Yönetmenin ilk filmi Engilish Vinglish,  Dear Zindagi'den çok daha ilginç ve başarılıydı.  
Psikoloji ile ilgilenenler olarak alternatif bir bakış olarak izlenir evet. Yoksa %100 tavsiye etmem. 

Shahrukh Şov'a ve Spoiler Kısmına gelirsek;

Shahrukh'tan inciler...

 Varan 1-

Varan 2-

Buda varamayan ^^

Vurdu, gol oldu :) 

Böyle de prensip sahibi idi ^^ 


Son olarak, Alia'ya katılmamak elde değil. Devamsızlığa etkili bir çözüm ;)


****

Çok zıt yorumlar okudum. Sizin fikirlerinizi merak ediyorum. Nasıl buldunuz filmi?

Benzer Yazılar

24 yorum

  1. Alia'yı hiç sevmem ama SRK varsa izlenir net :D

    YanıtlaSil
  2. Ben daha izlemedim sayende izleyeceğim.Bu arada Happy Bhag Jayegiyi izledin mi? Çok güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Senin sayede izleyeceğim teşekkürler.Happy bhag jayegiyi izlerin mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, iyi seyirler. İzledim happy'yi fena değildi, ama beklentilerimi karşılamadı aşksal anlamda.

      Sil
  4. Kore dizileri bloglarından sonra arşivlik blogunuz çok ilgi çekici takibe aldım. Bize de bekleriz
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. filmin başları sıkıcı biraz..evet..tabi bunda srk niye yok ne zaman çıkacak düşünceleri de sebep olmuş olabilir..bende oldu mesela:) ama fim bittiğinde o sıkıcı gelen kısımlar uçtu gitti hafızadan..yemekler damakta bıraktığı tadlar ile anılır, bu filmde öyle nazarımda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett hem shahrukh için oldu o bekleyiş hemde Aditya için. Shahrukhu beklediğimize değdi de Aditya pek az kaldı. Bozuğum hala o konuya :))

      Sil
  6. Ben ön yargılıyım açıkçası , bu bacımızı sevsemde henüz hiç sevdiğim bir filmi çıkmadı , shahrukh için izlersem izlerim . Birde aralarında ki yaş farkı , hımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralarındaki yaş farkı niye sorun olsun ki, aşk filmi değil sonuçta. Aralarında öyle romantik bir ilişki olmuyor.
      Shahrukh için değer ;) Alia da eh işte.

      Sil
    2. hadi ya , iyi iyi - yok kıskançlıktan demiyorum bunu :D - , zaten hiçten bilene yakışmıyorlar :D

      Sil
    3. ayy bi zahmett yakışmasınlar :))

      Sil
  7. Okuduğumu doğru anladıysam aşk, romans yok filmde. No, thanks my dear diyeceğim sana maalesef. Şu ara kamu spotu tadında bir filmi, shrk khan için bile çekecek bir ruh halinde değilim. Belki sonraya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle, Alia'nın 2 tane sevgilisi oluyor film boyunca. Ama ana konu onlar değil. Film herşeyiyle bir ALia Bhatt filmi.
      Aslında hiç belli olmaz tam böyle bir anında iyi gidebilir bile :)

      Sil
  8. Filmi çok beğendim, evet ilk yarısı biraz sıkıcıydı Srk gelince filme renk geldi:)
    Alianın Srk'la seanslarını konuşmalarını o sahneleri çok beğendim ve sonunda hak verdim kim olsa bırakmak istemezdi Srk gibi terapisti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett seansın bitmesi sorunsalını güzel bağladılar. Bende beğendim oraları.

      Sil
  9. Merak ettiğim bir filmdi izlemeliyim kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  10. SRK ya ne oldu böyle? Bu filmi izlemedim ama sen bile bunları söylüyorsan...
    2010dan beridir 1 tane iyi film yapmadı adam ya. Çok üzülüyorum gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu görünce bir panik oldum neler söylüyorum diye :) Fazla övülmeyesi ama güzel bir yapım. Çok üzülme o kadar :))

      Sil
  11. Ben vaktiyle bu posta yorum yazmistim. Demek ki yollayamamisim simdi farkettim ��. Kisaca simdi biraz zaman koyunca araya, filmden geriye aklimda sempatikus maksimus srk kalmis. Konu, alia kiz vs ucup gitmis :)
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OO ablacım, seni buralarda görmek güzel, hoşgeldin.
      aslında filmi şöyle de özetleyebiliriz konu bahane shahrukh şahane. Olur bence :)

      Sil