Baahubali (2015)

by - Ocak 08, 2017

Bu yılın siftahını Baahubali (2015) filmi  ile yapıyoruz. Şaka gibi.


Konusu: Köylülerin şelalede buldukları bebeğe sahip çıkmaları, bebeğin özel olması ve anne bizim evimizde niye püskevit yok bak şelalenin yukarısında var demesi ve yukarıya çıkma isteği ile başlayan savaş, didiş, intikam, aşk dolu bir macera.

Filmi şu düşüncelerle indirdim “Allah'ım ne günlere kaldık. Resmen savaş filmi izleyeceğim.” Filmi izlerken bu düşünceler “Oha,  yapma, deme, vay anasını, aşsdlkdfşkffdş, ee?” ye evrildi.

Film, çok egzotik, sürükleyici, dehşet bir şeydi. Benim gibi aşksız film izlemeyen bir kızçeye, ne çabuk bitti yaa dedirtti. Helal olsun.

-Birazda spoiler eşliğinde öveyim -

Öncelikle başrol erkeğine büyük aydınlanma için, teşekkürlerimi sunarım.  

Yazık kızcağız şok oldu.

 Beş yaşında halleriyle, kız tavlama mücadelesi için hayretlerimi iletirim. 

baahubali-tamannah-

Sonuç güzeldi tabi ama gereksizdi. Esasen bu replik yeterdi. 

baahubali-replikleri-

Anlayacağınız aşk hikayesi tamamdır. Gerisi pehlivan mıdır, derseniz

baahubali-replikleri-

bu teyzem başta olmak üzere, evet pehlivandır.  

baahubali-replikleri-

Birde göz göre, gönül katlana katlana aldatılıyoruz.


***
İzlemeyen arkadaşlara, iyi seyirler dilerim. Ayrıca absürt kavga sahnelerinde kulaklarımı çok çınlatmayın olur mu?

Benzer Yazılar

10 yorum

  1. Ben savaş sahnelerini çok beğenmiştim. Farklı gelmişti hele ki o önden yatay pervane gibi insanları biçen aleti gördüğümde! 2. si normalde 2016 da çıkacaktı ama çekimler yeni bitmiş merakla bekliyoruz. Nasıl piskopat sahneler olacak diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında absürt derken savaş sahnelerini kast etmedim. Kızı şelalenin önünde maymun ettiği sahneler olsun, Zincirli hatunu kurtarma sahneleri vs. Değişik geldi.

      2.yi çok merak ediyorum bende. İki yıldır çekiyorlarmış vardır yine muhtelif psikopatlıklar :)

      Sil
  2. Ya ben çok spoiler yedim bu filmde. Hatta atlata atlata bitirdim desem yeridir. Çok ilgi topladı. Hatırladığım kadarıyla imdb si ve bütçesi epey yüksek bir filmdi. bir tanrıdan bahsettiği için hintliler epey rağbet(böyle mi yazılır bu sjhss) göstermiş. Hal böyle olunca bi bakayım dedim nedir ne değildir diye de çok absürt gelmişti bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur hele birde hint işi aksiyona alışkın değilsen, zor gider film. Salman'dan dhanushtan entramanlıyım artık gözüme batmıyor absürtlüklerı. Olmayınca yadırgar oldum resmen :)

      Sil
  3. Şu filme elim çok gitti de ne hikmetse izlemek nasip olmadı henüz. Bakalım tez zamanda inşallah ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle bakalım beğenecek misin. Zevklerimiz uyuşmuyor pek ama bu bir istisna olabilir.

      Sil
  4. Oyy oyy tam benlik film , savaşlı filmleri severim , gerçi bollywood da tek bajiro mastani de öyle bir şey gördüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmi ya çok seviyorlar ya çok Eleştiriyorlar. Bakalım sen nasıl bulacaksın?

      Sil
  5. Caanım bollywood terapi ben güney filmi izleyemiyom bi Dulquer Salmaan ile aşabilirsem inş ama bu konuda beni ayıplama :D
    Rana Dasdhudhbati -soyadını asla bilmiyorum- abimiz de pehlivan mıydı de hele bu yazıdan sonra bi ilgimi çekti <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caaanım Adsız hoşgeldin ♡
      Aşk olsun ne ayıplaması, Bollywood suyunu çekince, ufaktan ufaktan buralara sardı m bende. Dulquer i ya çok seversin ya çok normal bulursun. Ortasını görmedim henüz. Umarım iyi anlaşırsınız; )
      Bilmem ama pehlivan gibi adam maşallah belli o ^^

      Sil