Bu Sefer Olmamış Dedirten 10 Kombin

by - Kasım 15, 2016

Ünlülerin en güzel bulduğum kıyafetlerini derliyorum da, niçin en sevmediklerimi derlemeyeyim, diye düşündüm. Ve mini bir liste oluşturdum. Maksat objektif bakış açısı geliştirmek, biraz da fiskos ^^ Hemencik başlıyorum.


***

Deepika’nın buzdolabı poşetlerini seviyorum kombinini, 



Ranveer’in ayağıma basanın canı çıksın ayakkabılarını, 



Salman’ın bir arkadaşa bakıp çıkacağım sadeliğini, 





Sonam’ın üç artı bir ev görünümlü balon elbisesini, 



Ve yine Sonam’ın olası kırışıklıklara düşman, elinde ütüsüyle gezen titiz kız elbisesini, 



Anushka'nın renkleri sevdiğim için giyerim biçim biçim şalvarını,




Kriti’nin diğerleri kadar kötü olmayan, yine de şahsi olmamışlığını içinde barındıran elbisesini,



-Bu abla ne yapıyor hiç anlamadım. -



Kareena’nın ayrı dünyaların eteğiyiz biz triplerindeki kombinini, 



Harshvardhan’ın,   küçük kayınçosundan takımını ödünç isteyen enişte pantolonunu beğenmedim.  





***

Tüm kıyafetler A kalite, lüks makara, süper pahalı, yeni moda akımı vs. olabilirler. Ama gönül sevmeyince iki gözüm ne yapsın, oturup listesini yapsın demişler :) 

* En sevdicek kıyafetlerin derlemeleri için bu linke tıklayabilirsiniz. *

Benzer Yazılar

7 yorum

  1. Kıyafetlerin çoğunun komikliğini görünce "bir de bunlara para mı vermişler" demeden edemedim :D Yorumların da ayrı bir keyif katmış görüntülere :D
    Yalnız, ne yaptığı belli olmayan ablanın eteği çok güzel *-* (Sadece eteği :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Maskeden gözlerini alabilip eteğe bakabildiysen helal olsun :)) O aşamaya gelemedim şahsen :)

      Sil
  2. Deepika ne yaptın sen ya , erkek oyunculuar bazen korkunç giyiniyorlar evet ama bunlar topluca korkunç olmuş ama benim şimdiye kadar gördüğüm en korkunç giyim daawat e- ishq deki taru ya adam beni filme karşı önyargılı hale getirdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmdeki karakterin içindeki kroluğunun, dışa yansıması idi. Aditya'nın bir suçu yoktu aslında. 'Böğrümdeki fangirl savunmadan edemiyor çünkü ;)'

      Sil
    2. İnsan Aditya 'nın günahı ne demeden de edemiyor şimdi :D

      Sil
  3. Hepsi zorlansa belki eh işte ama o sondaki pantolon ? Bildiğin Bağcılar'ın apaçi gençliği dar paça modasından arak ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bende Deepika'nın poşetimsi sareesine alışamıyorum. Deepika <3 poşet :^))
      sondaki da misafirliğe yatıya gelmişte, kısa boylu birinin pijamasını giymek zorunda kalmış gibi de. Bağcılar pantolunu gibi de. Pek çok şey olabilir birtek şık bir takım olamamış :)

      Sil