Adeta Bir Rapunzel: Aditya Roy Kapoor

by - Kasım 28, 2016

Değişmeyen tek şey değişimin kendisi iken, sürekli değişenler cephesinde Aditya Roy Kapoor ve Saçları var. Geçen hafta Twitter’da alevlenen bu konuyu blogda eni konu fiskoslamalıyız diye düşündüm. Ve bugünkü mini ARK belgeselimsi yazı ile çıkageldim. 




Kimdi o ya diyenler için mini bir hatırlatma - Aditya Roy Kapoor kişisi,

1985 doğumlu ( 31 yaşında ),  erkeklerin tipsiz bulduğu, bayanların içindeki cevheri ilk görüşte keşfettiği karizmatik ve rol icabı daimi alkolik, Hindistan’ın kara kuru oyuncusu olur. 
Çok yetenekli olduğunu iddia edebilirdik, lakin senede 1 film çekerek yüzünü aynalara hasret bırakan gıcık bir insan olduğu için var olan yeteneklerini o kadar da keşfedemedik.  



Kendisine ayrılan sürenin sonuna gelelim. Zira, bugün gönül saçlarından yana. 
'Saçları Ve Filmleri' Bir Fangirl Kıssası başlıyor.

Fangirl'ümüz diyor ki: 



Kendisini  ilk kez Guzaarish’te izledim. Bonus saçlı, salak tipli bir oğlandı. Hrithik ve Asihwaryai gibi apakça bir çiftin yanında rol almıştı.  Udi şarkısındaki şu mini sahnesini çok sevmiş, bu çocuğu araştırayım tüm filmlerini izleyeceğim krizlerine girmiştim.   



" Krizlere giresice bir karizması yokmuş itiraf ediyorum ama pişman değilim. Yine olsa, yine girerim. "


Fangirl'ümüz devam ediyor:

Bulabildiğim diğer filmi, Action Replay’di. Akshay Kumar ve Aishwaryai başrolde. Aditya ise az ve öz sahneli yan rollerden biri. Filmin ve saçlarının olağan dışı bir özelliği yoktu. İzledim, geçti.




Ben Bitti Demeden Bitmez

İzleyecek başka filmi kalmadı. Hayata küsmedim ama yoluma devam ettim. Derken, 
oyuncuların yüzünün gözükmediği tuhaf posterli bir dram filmi her sitede karşıma çıkmaya başladı. Youtube’da hep aynı şarkı dolanıyor. Bir gün dinleyeyim dedim, ne fark edeyim!
Meğer meşhur film Aashiqui 2 dedikleri film, başrol de bizim Aditya oğlanmış.
Saçlar gitmiş, sevimli bakışlar gitmiş, almış eline şişeyi içiyor!





Zıkkım içsin, film güzel çıktı. Şarkılar da, saçlar da nefis. Tam moda girmişim, çok karizma bee, bak sen bizim bonuş oğlana diye böbürlenedururken, filmin sonu geldi. Keşke gelmeseydi. Bundan gayrı Aashigui 2 finali kalbimde bir yaradır, mazi gitsin kendine çökecek başka bir yer bulsun dedim. Ve Aditya'sız günler başladı.





2014 AŞK ile GELDİ

Ayrılığımız kısa sürdü. Dawat-E-Ishq diye bir filmin fragmanı çıktı önce. Saçlar karla karışık, eksi sıfır derece. Giyim kuşam, krovasan kardeşler. Biz seni bu başrolleri kabul edesin diye mi sevdik isyanları çıktı çıkacak. 




İsyan çıkmadı, asıl oynadığı karakter şahane çıktı. Filmi izledikten sonra bir porsiyon kebap, iki şiş dürüm ve bir adet sürmeli Taru sipariş edesim geldi hatta. 

Parineeti = Biz


Ayrılıklar da Magazine Dahil

Film Hint gişelerinde başarısız oldu. Aditya, sektöre küstü. Hakkında çıkan yegane haberler,  

Aditya- Shraddha Kapoor Sevgili, Aditya- Shraddha Ayrıldı,  Aditya- Shraddha Barıştı, Aditya- Shraddha Sanki Ayrıldı,  İkili Belki Barışmıştır, Bence Onlarda Ne Yaptıklarını Bilmiyor tarzı şeyler.





FİTOOR ile MERHABA DÜNYALI 

Beyefendinin sektöre geri dönesi anca 2016 yılında Fitoor ile geldi. Koluna taktığı Katrina'yı beğenmeyip, bu sefer de ben ona küstüm. 

İlgilenmeyecektim, filmi gene flop oldu. Depresif oğlumuz yine ortalıktan çekildi. Dayanamadım izledim. Umduğum Katrina ile uyuşmayan elektrik, bulduğum gelmiş geçmiş en havalı Aditya ROY KAPOOR saçları.  




Karlar altında buğulu gözleri, merdiven başında karizmatik saçları ile özlem giderdim.




Günümüzde Beyefendi

Atladığım filmleri var, sevmediğim saç modeli yok. Yeni film haberi de yok. 
Ok Jaanu filmini çekti, bitirdi. Başka bir film projesinde görülmedi. Evinde oturup saçlarını uzattığı tahminlerimiz dahilinde.  


Fangirl'ümüzü üç evetle uğurluyoruz. Yeni yazılarda görüşmek üzere. Ve de TWİTTER çok güzel gelsenize.


***


Blogdaki Aditya filmleri ve yorumları:



*
Fitoor  (2016) 




*

Dawat-e-Ishq  (2014)




*



***

Benzer Yazılar

13 yorum

  1. Bu adamda farklı bir ışık var! Bence daha becerikli ellerde şahane bir sanat eserine dönüşebilir! Ancak film seçimleri çok yanlış... Fitoor'u ayrı tutuyorum. O film at koşturur gibi bir anda her şey mottosuyla ilerlemeseydi ve Katrina yerine daha iyi bir ''oyuncu'' olsaydı efsane olurdu. Aşka davetteki maço tipi ona hiç yakıştırmadım, aashıquı 2'de ise çok başarılı bir oyunculuk sergilemişti ancak o filmi de senaryo batırdı bence...
    yine de umudumuz hep var ! ah bi de küsüp geri çekilmese ! (çekmeseler ?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu çok geç görüyorum kusura bakma. Bekletmek istemezdim böylesi güzel bir yorumu ♡
      Akshay kumar'ı örnek almasını, senede 3er 4 er film çekmesini isterdim aditya'nında. Hadi oda fazla geliyorsa senede 2 filmcik olsun çeksin. Çekmeli. Çoçuğun kariyerine kim yön veriyorsa, yanlış yolda. 😅

      Fitoor u bu haliyle beğeniyorum, dawatte başka bir oyuncu olsaydı bu kadar sever miydim bilemiyorum, aashiqui da ortak fikirde buluşuyoruz. ^^

      Sil
  2. Ya çok seviyorum senin yazılarını ben (Samimi söylüyorum bunu ^^ )
    Hele ki ben bloguna gelmeyeli aşmışsın sen kendini <3 Yanlış anlaşılmasın eskiden de iyiydin. ( Ya iyi bişey demek istiyorum şuan gerçekten... Daha fazla konuşmasam mı ne batıyorum galiba )
    Gelelim esas oğlana ya ben de bunu Guzaarish 'te keşfettim. Cidden ekran ışığı var yani o haliyle bile vardı.
    Sanırım eni konu severek izlediğim tek filmi Aashiqui 2. Hint filmleri içinde güncel zamanlara dair en sevdiğim film de o zaten.
    Saçları cidden çok farklı adeta saçlarıyla kendi tarzını ortaya koyuyor adam. Başarıyor da bak. Helal olsun nası konuşturdu bizi burda :P
    Ben şimdi okumadığım eski yazılarını okumaya gidiyorum. Kendine iyi bak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç dönüyorum çok özür dilerim. Bloggerın yeni arayüzü değişmiş ya, gelen yorumlar çok geri planda kalmış. Kontrol etmeyi de unutmuşum 😣 deyip suçu blogger dizayirlarina atayım ^^
      Teşekkür ederim ♡ Motive eden klavyen dert görmesin ♡
      Ya bloğa ara vereyim ya temelli bitireyim dediğim günlerin üstüne geldin. Alternatif bir çıkış kapısına sebep oldun gidiyorsun ;)

      Sil
    2. Bırakmak mı??? Yakarım bloggerı vallahi :P
      Sana zor geliyorsa kıyamam ama bırakma yaaa <3
      Takip ettiğim 3 5 blogdan birisin resmen -_-
      Olsun cevap vermişsin ya yeter bana bana da mail gelmedi halbuki şu alta tik koymuştum :/ Kolaçan edeyim dediğimde gördüm cevabını :) Pis blogger aramızı açmaya çalışıyor :P

      Sil
    3. Ha ha yıktın geçtin şu an kız ^^
      Zor geldiği için değilde aha şu filmi yazayım dedirten hint filmi piyasada pek kalmadığı için bırakasım geliyor (du). Bütün nazımı aldın valla, helal olsun.

      Sil
  3. Aashiquı 2 'i birkaç gün önce izledim halen psikolojim bozuk , neden yani böyle bir film yapmışlar , sinirlerim bozuldu . Haklısın adam her filmde alkolik böyle bir şey olamaz ya :D
    Daawat e isq de şok oldum , izlerken tanımadım yani sonra anladım aditya olduğunu , nimete şükürsüzlük gibi tövbe yarabbim :D
    Adamın denemedi saç kalmadı yakında papağan gibi boyatıcak korkuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nimete şükürsüzlük demek ^^^^
      Sarışın dalgalı Aditya düşünemiyorum. Bir o eksik, ona da buluşursa tam olur :)

      Sil
  4. Geçenlerde yarım bıraktığım Aashiqui 2 filmine bir şans daha verdim, bitirdim lakin gene sevemedim filmi. Aditya da eyi işte ne biliyim, eyi. O kadar. Guzaarish'i de Aditya'nın sihirbazlık öğrenmek için geldiği sahneye kadar izleyip yarım bırakmıştım. Sevmedim mi hiç acımıyorum filme, ne kadden ayıp!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim film zevklerimiz ne kadar farklı ya. Arada bir ortak paydada tutuşuyoruz o kadarcık. Jodha akbarı sevmene mesela bayaa şaşırdım.

      Sil
    2. Zevklerimiz farklı ama senin sözünü hep dinlerim Bolly hatun. Geçenlerde Danuş'un Anegan'ı izle demiştin, izledim mesela. Fena değildi :)) ❤

      Sil
    3. ay teşekkürler efenim ^^
      Wazir, izlemiş miydin? Saala Kadoos var birde. bu ikiliyi izlemelisin. Emin değilim ama tam senlik olabilirler ^^

      Sil
    4. Derhal araştırıyorum ❤

      Sil