Zain Abdullah Severse

by - Ekim 01, 2016

Kanal 7nin şımarık aşığı Zain Abdullah severse kimselere benzemez, Benimsin der, başka bir kelam etmez diye bekliyor insan. Ve beklediğiyle de kalakalıyor.

Zira Zaince Sevmek,  farklı. Hem şımarık, hem ukela, hem artiz oğlumuz severse farklı sever diyorum, replikler eşliğinde kendisini size takdime geçiyorum. 

Zain Abdullah severse,

-İtina ile bakakalır. 



-Düğününüze itiraz eder.  



-Canı pahasına nişanınızı bozar.


-Dansa kaldırır.

Kaldırmasaymış keşke :)  


-İltifat etmemeye özen gösterir. 




-Ağzından bal damlar.



-Bilinçaltı dile gelir. 

Neticede her şakanın altında bir gerçek yatarmış. Biz öyle öğrendik, Zeyn'cim.


-Uğursuzluk getirir. 

Bir bakışa, ayna çatlattı be!


-Açık sözlülüğü göz doldurur.  



-İntikam alır.

Çünkü, o beş yaşında :) 

-Tuhaf alışkanlıklar edinir. 

Kolun olmadan asla.


-Lakapları pek sever. 



-Dedikodu ile lakapları birlikte daha çok sever. 




-Bakakalmayı kendisine huy edinir. 



-Hayır dualarını eksik etmez.




-Yeri gelir, kıvırtır. 




-Her daim iyi niyetlidir.


-Aşk ile boyar.




-Aşk ile bakar.

Hedefi biraz şaştıysa, ne olmuş yani  :) 
***


Kendisi tüm bu hünerlerini sergilerken, ziyadesiyle yakışıklı olduğu gözden kaçmamıştır zannediyorum. Son resim ile yazıyı bitirip, Nemrutluğu, çocuk ruhu, cinsliği ile, son ekran gözdem Zain Abdullah Daima Boş Konuşangil'e  şimdilik veda ediyorum. 

Zain-Aliya sahnelerini izlerken ben ^^

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Ooo hemde helikopterle geliyor adam resmen beni seç ben zenginim mesajı vermiş , hahaha. Pekte tatlı dilli maşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo helikopter olmazsa olmaz, zenginlerin elinin kiri gibi dizilerde :)) Binmeyeni başrol yapmıyorlarmış diyorlar:))

      Sil
  2. Yapmayın ! Şu Hint dizilerini anlatmayın ! Çok uzun, mazallah seversem (ki seviyorum) başlarım ! Şu genç yaşta 3 milyon tane bölümlük diziyi sevdirtme bana boly :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki :))
      Zati bunu yaz boyu anca izledim. Bir dahaki olsa olsa seneye yaza izlerim. Ona da kısmet ^^ Allah'tan atlanacak çok sahne oluyor da 3 milyon bölüm sayısı iniyor 1 milyona (( çünkü 1 milyon çok azz,ivet ))

      Sil