Tarihin Dibi Bir Film: Mohenjo Daro (2016)

by - Ekim 18, 2016

Mohenjo Daro, ne posterleri, ne şarkıları, ne yönetmeni ile hiçbir şekilde ilgimi çekmemiş bir filmdi.  Hrithik niçin sönük –ki kendince çok iddialı idi, laf sokmadık kimse bırakmadı sektörde- bir film ile geliyor diye tasalandım. 

Ne zaman ki film flop oldu, ilgim bir anda hasıl oluverdi. Tam benlik bir film geliyor diye sevindim ve indirdim filmi.  Malum, son yıllarda  Hindistan'ın ittiği kaktığı filmlerle aram pek iyi. (( Bakınız, Sanam teri kasam, bakınız Fitorr. )) 



Konusu: Milattan önce 2016 yılında, Sarman ( Hrithik Roshan ) adlı yağız delikanlı köyünden sıkılır, dillere destan Mohenjo Daro’yu görmek için yola düşer. Gitmesine razı olmayan ailesi, kendinden büyük bir sır saklamaktadır.

Yorumum, mini mini birler sınıfından  hallice. Çünkü filmi kırklara karışmadan bıraktım. 

Siteler 720p diye sunuyorlar ama görüntü kalitesi cık cacık. 


Nefes alınmayacak kadar değil, fakat keyifli seyirler sunacak kalitede değil. Bir de bir sürü izleyip beğeneni var, nasıl rahatsız olmuyorsunuz arkadaşlar, şaşıyorum. 

Şu kalitede izlemek varken, niye ecüş bücüş bir kalitede izleyelim?



Adam çok yakışıklı, kız bu denli  güzelken, zorumuz neydi bizim diye sorarlar insana^^  



İzlediğim kadarıyla, ilk 40 dakika, film güzeldi. 

-Konusu farklı olmuş.    Bir kere millattan evveli bir zahmet farklı olsun.
-Mekan, dekorlar ve kostümler ilginç. Abturi zubtiri bir görüntü kalitesine feda edilesi değiller. 
-Yönetmen Lagaan ve Swades filmlerinin yönetmeni.  Yani geleceğe dair, umut var.  

Özellikle aşk itirafı sahnesini çok merak ediyorum. Shahrukhcuğum Swades'te böyle itiraf ettiydi, 


Aamir Khan Lagaan'da bu şekilde. 



Bakalım, Hrithik ile nasıl orjinlik yakalayacak yönetmen beyimiz?

Özetle diyorum ki sizde gaza gelip, izlemeye koyulmayın. Az daha sabır, hele güzel görüntüsü gelsin o zaman çıtlatırız buraları. Birde işte, film yazısı girmeyeli ne kadar oldu. Şeytanın bacağını kısası ile kırayım ki, uzun yazılara hazırlık olsun :) 

Benzer Yazılar

24 yorum

  1. Hastayım bu adama desem abartmam sanırım :) Bende güzel bir kalite bekliyorum,aslında araştırmadım araştırsam bulurum sanki :) Bulursam sana yazarım, jodha akbar harikaydı,buda o tadta birşey belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir tek hintfilmiizle sitesini takip ediyorum. diğerleri hep bu garibimden çalıp duruyorlar. Buradaki mevcut görüntü de böyleydi. Daha güzel bir görüntü bulursan yaz valla, çok makbule geçer.
      Hrithik güzel adam ya, seviyoz <3

      Sil
  2. Bende merak ediyordum bu filmi ama nedense pek izleme fırsatı bulamadım.. Elim gitmedi sanırım. İyi yapmışım demek ki, bekleyeyim biraz daha :) Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız yorumu yazmış, kendin cevaplamışsın :) Bana bir şey kalmamış ^^ Cansın <3

      Sil
  3. thappa dhaan theriyum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa, süpersiniz. İzledimmm. Geliyorrr.
      Araya bir Baaghi girecekti amma, şu an vazgeçtim. Sizi daha fazla bekletmeyeyim.

      Sil
    2. beğendiniz mi peki? :)

      Sil
    3. ayy şu raddede söyler miyim. Bir güncük daha sabır ^^

      Sil
    4. tahminlerimin ötesinde uzun bir yazı oldu. Bugün de bitiremedim. Yarın devam inşallah ^^
      Yaani iki güncük daha sabır

      Sil
    5. Olsun sorun değil gerçekten sevdiğim bir film dhanush filmlerinde ilk görüşte aşk meşhurdur bu filmde olmadı değişik geldi,sizide hint filmleri hakkında çok kültürlü buluyorum bu yüzden izlemenizi rica ettim sizde kırmadınız çok çok çok teşekkür ederim yazı geldiğinde ilk yorum benden olacaktır kesin ☺️🙏🏻💐🌸

      Sil
    6. ne demek ben teşekkür ederim. Yazı geldi sayılır, son rutüşlardayım, beş dakkaya sizinle inşallah.

      Sil
  4. Hatun çok güzelmiş , kıyafetleri de çok harikaymış :D artık görüntü gelince izleriz napalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmiş ^^ sabah gördüm. Bileydim yazıyı bekletirdim, boşa yazmış gibi hissettim.

      Sil
    2. Yanlış alarmmış. Hala güzel değil kalite

      Sil
  5. Guzariş filminde içim şişti şu adamdan. Bilemiycim. Hele pikseli iyi hali gelsin de bakarım belki. Bunun bir de Türkiye'de çekilmiş klibi var izledin mi bilmiyorum. Şarkıyı beğenmedim de, görüntüleri güzeldi ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hrithik'ten içi şişmek 😅😅😅 tam senlik, ben severim kendisini. Genelde aksiyon çekiyor, seveceğin bir filmi illa vardır. Ya da yakındır çeker 🙆
      Dhere dhere se zindagi mi öyle birşeylerdi. Antalya'da geçen yaz, Sonam Kız ile çektiler. De şarkı gerçekten güzel değil 😅

      Sil
  6. Caanım Bollywood Terapi, (Söze hep böyle giriyorum ama beni bil deyu xd) Henüz izlemedim ama bu film bayağı talihsizdi. Rustom ile çakıştı be Akshay demedin mi benim zaten sene de milyar tane filmim vizyona giriyor accık millete müsaade edeyim de iyi hasılat yapsınlar Pooja kızımız telef olmasın. Zaten Hint seyircisi mota mot birde bu üstüne gelince gaz alamadı o yüzden iyi olduğuna eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caanım adsız olarak mukabele edeyim ^^ Bir nick sahibi olmak iyidir, bütün adsız yorumlar da acaba aynı adsız ile mi konuşuyorum tereddüttü oluyor yoksa.
      Düşüncesiz akshay :)) sahiden bu yıl milyon tane film çekti. Seneye daha da fazlası ile geliyormuş birde. Gençler bu kadar çalışkan olsalar ya Aditya, Sidharth falan ;)

      Sil
  7. Ya henüz yarısı izlenmiş leş kaliteli film bu denli tatlış mı anlatılır ^^
    Valla şu afişimsi resim var ya kızla oğlanın karşılıklı bakıştıkları sırf onun hatrına ben bu filmi izlerim. Konusu çekmedi pek eski zaman bünyem kaldırır mı bilmiyorum ama kalitesi yerinde versiyonu geldiğinde dedim ya sırf o resim yüzünden izlemek isterim. Hem bir de Hrithik var <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa nasılsa tam zamanında motive eden bir yorum tarif edemem. O senin gözlerinin tatlışlığı ♡
      Kaliteli görüntü gelmis. Hemde taş gibi 1080p. Izleyip tek seferde güncellemek için yazmadım.

      Sil
    2. Şaka gibi ya kalbimiz mi birmiş ne :D Tam sen cevap verdiğinde ben de gelip cevap vermişim az önceki cevabına cevap verdikten sonra telefona baktım da mail şimdi gelmiş :D
      Neyse filmi izleriz o zaman Hrithik bekle bizi <3

      Sil
    3. Şu ikinci cümlene odaklanma sorunu yaşıyorum galiba ^^ Kaç cevabın kombininden bir cümle kurdun öyle :)

      Sil
    4. 😂şimdi okudum da anlamayan gayet normal tatlım sorry 😁
      Senin cevap verdiğin sırada yazmışım da kısaca onu demek istedim

      Sil
    5. Yaa anladım aslında. Ama bu kadar cevap kelimesini aynı cümlede görmek hoşuma gitti 😆

      Sil