Sevda Güvercinin Kanadında: Maari

by - Ekim 28, 2016

Mafya sempatiği filmlerden hiç hoşlanmam. Ayıla bayıla bir Don serisini izlemişliğim var, oda Shahrukh sevdasına dahildi.

Eski tabiriyle Dhanush oğlan --- yaşını öğrendim artık klavyem varmıyor böyle yazmaya --- yeni tabiriyle Dhanush beyefendiciğim için bile Maari  filmini izlemeyecektim. Dhanush sever Adsız’ın önerisi ve önerisine itina ile sahip çıkışı hatırına, bu haftaki filmimiz Maari (2015).

-- Çünkü güzel bir poster yapmamaya ant içmişlerdi  --

Filmin konusu:
Maari ( Dhanush ), insanoğluna sırtını dönmüş, güvercin sevdalısı bir mahalle haydutudur. Köşedeki dükkana taşınan güzel kız ( Kajal Aggarwal ), eski cinayet davasının çözmeye ant içmiş komiser ile yolları kesişince komedili, romantikli ve heyecanlı günler başlar.

Filmin yorumuna gelirsek;

Ağır çekimli, yandan çekimli, fırlat atlı kavga sahnelerinin hepsini atladım. Geriye baki kalan hikaye, güzeldi. Klişe olmak veya olmamak bütün mesele güvercin temalı bir film. Özellikle ilk yarısı komik, sürükleyici ve yer yer romantik. En iyiler'den değil amma izlenirgillerden.  

Şişmanlığa tepki için doğmuş mübarek. 


İzleyenler ve bizzati Adsız’cığım senin için filmin detayları  - izlemeyenler için spoiler zamanı, son paragraf gözlerinizden öper. - 



-Dükkan basmaya gelen mafyaya, iş yaptıran anne rahatlığı ile başlıyorum. Perdeleri de astıraydın teyzecim, saat az oldu. 



-Bayan başrol çok sevimli bir hatundu.


Ve Maari'ye tripkar bakışlarıyla beni benden aldı ^^


Hakkı var kızın. Çok sinir bozucu, öküz bir karakterdi Maari. Yerinde olsam, bende bu bakışları esirgemezdim.   


Tabi bu dediklerim kızdan evvel ki öküzlükler, demek isterdim. Lakin, 




Filmin ilk yarım saatini birazdan kız gelir, ilk görüşte aşık olur, sakız gibi yapışır ve filmin gidişatı değişir diye bekleşerek izledim. Ve beklediğim sahne geldi derken...




Meğer gelmemişmiş  :)) 




Çünkü, Maari bir öküzdü ve kendince haklı gerekçeleri vardı. 

-- Yıldızlı pekiyi sahneler 1 --  

1



2


3

Yaani, adam haklı. 

Bu sahnelerden itibaren  -mafya diye burun kıvırttığım- filmden bir düzine replik çıktı. Bir düzine de sahneyi durdurmaya kıyamadıklarım var. 

İzleyenler bunlarla idare ederken, izlemediği halde spoilerde dolaşan isyankar arkadaşlar filmi merak edip, izlerlerse hoş olur ;)  

--- Yıldızlı Pekİyi 2 --

Beylerin kadınları anlamaya çalıştıkları ve bir halt beceremedikleri sahneler çok güzeldi. ^^ 
Sonuçta çuvallasalarda şu üç noktayı tutturdular. 


1




2





3 



Arkadaşlıkta aradığım dürüstlük :) 


--- Yıldızlı pekiyi 3 -- 

Komşu gürültüsü ile uyandığım her pazar sabahının anısına, bu replik alt komşularıma armağan olsun. 



Çılgın şarkı sözlerine selam çakılmamış Dhanush yazısına, çılgın şarkı sözlerine selam çakılmış Dhanush yazısı demem ben.  





- Çılgın Şarkı Sözleri 2 -

Biz bayanların mütemadiyen duymak istediği;



ve duyduğu. 



Şuracığa da bir adet doğrusu bildiği yalanları dinlerken Dhanush, 




ve bir adet aşkta tutuklu kalmak temalı bir Dhanush  çizip, vedamı ediyorum. 



***

Sanam Teri Kasam'dan beri bu kadar uzun bir yazı hazırlamamıştım. Ve uzun yazı hazırlamayacağım kararımı bugünde uygulayamamış oldum.  Önümüzdeki maçlara bakiciğiz artıkın. 
Adsızcığıma önerisi için teşekkür ederim. Yine, yeni öneriler beklerim.

Benzer Yazılar

12 yorum

  1. Çok çok çok teşekkür ederim 😊🙏🏻 çok güzel bir yazı olmuş sırf rica ettiğim için izlediğinizde 💐 Ben en çok içki içerken konuştukları muhabbeti beğendim sizde orayı beğenmişsiniz çok bekledim ama beklediğime değer bir yazı olmuş teşekkür ederim ☺️🙏🏻🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sayenizde güzel bir film izlemiş oldum. Hemi de epeydir filmleri izleyip geçiyorum, yorumlarını girmeyi üşeniyorum ^^ şeytanın bacağını kırdım gibi bu yazıyla.

      Sil
  2. Gözlerimden uyku akıyor ve ben şu an okusam da anlayabilecek durumda değilim lakin buraya bi' şey bırakıp gidicem

    Sevda kuşun kanadında
    Ürkütürsen tutamazsın...

    Hayırlı geceyarıları olsun efenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ... ökse ile sapanla vurursun da saramazsın...

      Çok güzel şiir ^^

      Sil
  3. Kim bu Danuş oğlan habarım bile yok. Hatta posteri görünce adamı Bashar Momin'deki Faysal zannettim. Şu interneti bir bağlatayım da akayım gene Bollywood alemine :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dhanush u ilk defa izleyeceksen anegan izlemelisin. Bol ekşinli aşk hikayeleri tam senlik ;)

      Sil
    2. Süper tamam not aldım onu. Bir de ben Aaj Phir Tumpe şarkısına bayılıyorum diye filmini izlemek istiyordum, Hate Story 2, ama filmin afişleri pek müstehcen duruyor ya. Sen izledin mi, içeriği nasıl?

      Sil
    3. Aa kız bildiğin şey bir film o :^^ izlemedim yokk tabisi. Sende izleme boşver 😁

      Sil
    4. Anaa töbe bismillah 😄 Ne bileyim türü gerilim romantik yazıyordu, millet de yorumlarda güzel bir intikam filmi falan deyince merak ettimdi 😄

      Sil
    5. Bakma millete sen. Normal görende çok o tarz filmleri. 😒

      Sil
  4. Benim de hiç aram yok mafya filmleri le , Hintlilerin aksiyon sahneleri ise ıhh, helikopteri küçücük silahla vurup düşürdükleri sahneler ve salmanın insan üstü dövüş sahneleri geliyor , adamlar herşeyi uçta yaşıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamların herseyi dorukta valla. Duyguları da uç noktalarda, kavgaları da. Salman zaten ayrı alem 😆

      Sil