Görücü Usulü İle Evlenen Ünlüler

by - Ekim 06, 2016

Görücü usulü randevusunda tanıştığı birey ile yuva kuran ünlüler deseydim, anlatım bozukluğuna mahal vermeden bir başlık atabilirdim belkisi. Aman he hey ne deye bu kız deyip geçme ihtimalinizi –şimdikinin aynısı- göze alamadım ve bu başlığı atıverdim.

Çenem düştü. Okullar açıldı, yoluydu, trafiğiydi, koş akbil patlasın halet-i ruhiyemin bana verdiği yetkiye dayanarak, dedikodu serisine yeni bir halka eklemek üzereyiz.

İlk çiftimiz, Shahid Kapoor ile Mira Rajput  -O şimdi bir Kapoor-

Şaşırdık mı, evet. Sonra nedense Vivah’ın bangır bangır ah tutan müziği kulağımızda çınladı. Bu çocuğun akıbeti belliydi deyip, şaşırmış olmamıza daha bir çok şaşırdık. 



 –30 yaşında, bir evlat sahibi adama çocuk diyorum, hep seni yüzünden Vivah efendi^^


2. Dulquer Salmaan & Amal Sufia

Müsaadenizle, ben buracığa bir  ergen çizeyim. Ve terk edip gideyim.
Dulquer Salman yavvvv demeden geçmeyeyim. Kalpler neyin ekleyeyim.


Eşiyle çok yakışıyorlar.




Evli, barklı, Müslüman, efendi bir star olduğu halde karizmanın dibi bir avrosu olması ne kadar avrotik bir durum ^^

3. Asin - Rahul Sharma
Ghajini’nin Kalpanası Asin, nam-ı diğer Bollywood'un asil kızı, asortik bir gelin olacak deselerdi kim inanırdı.  Kimsecikler tabisi!

İyi ki inanmıyoruz, çünkü asortsel bir durum yok. Hanım hanımcık, bir gelin oluvermiş. Çöpçatanı da bizzati Akshay Kumar abisi. 




4. Madhuri Dixit & Sriram Nene

Güzellikle yaşlanmayan Madhuri'nin zorla Nene oluşunun hazin hikayesi, dermişim :) Çiftin arasını çiten, Madhu'nun erkek kardeşi diye biliniyor. Bence esas rol, eski sevgilisi Sanjay Dutt. Ki ayrılıkları sonucu lanet olsun senin yaşadığı şehre deyip Hindistan'ı terk ediyor, Madhu. Kardeşinin yanına Amerika'ya geliyor. Kardeşi de, fırsat bilip yakın arkadaşı Sriram ile Madhu'nun arasını çitiveriyor.  




5. Dhanush & Aishwaryai Rajnikanth

Kara oğlan, çıtı oğlan, kuru kuru tutu oğlan diye maniler düzdüğümüz Dhanush Bey, meğersem evli barklı iki çocuklu, otuzunu  devirmiş bir adammış, benim haberim yokmuş ^^



-Dhanush evlendiğinde 22 yaşındaymış, eşinin en çok hassas ruhundan ve temiz kalbinden etkilenmiş.-

****

Görücü usulündeki saklı kerametlerin sonuna geldik. 
Allah, mesut etsin tüm çiftleri...
Ve de
insanların görücü randevularına DULQUER SALMAN geliyor sayın seyirciler. VIŞ.

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Ana shahit kappor böyle mi evlenmiş , hiç beklemezdim , fakat eşinin düşün kıyafatine bayıldım .
    Hahaha gerçekten millete görücüye kimler geliyor , güldürdün beni yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevkli hatun, zevkli. Seçimleri kaliteli :))

      Sil
  2. Dhanush der susarım :) Ha çikolata ha o :) aynı etki ! ee hepsi bir yastıkta o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer katılamıyorum,sorry.
      Fangirlü değilim ama filmleri güzel. Yaşını aldıkça da- ki hala şaşkınım 33 yaşında oluşuna- has bir karizma kendisine eşlik ediyor, kabul.

      Sil
  3. Dulquer salmaan da kalakaldım ben. O nasıl gif öyle dedim. Hemen aradım taradım charlieyi buldum çabucak izledim. nasıl bir şey o öyle ya hu. sakal bıyık bu kadar mı farkettirir.ve ben nasıl bilmiyormuşum bu adamı dedim. Diğer filmlerine de baktım ama charlie deki şahane karizma yok gibi kararsız kaldım izleyip izlememekte zirvede mi bıraksam ki :) birde hanımı da pek şeker görünüyor. Ah Allah mesut etsin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman aman sakın bırakma. Hemen gidip Ustad Hotel, akabinde Bangalore Days fimlerini izlemeni öneririm. Charlie ile beraber Top 3 dulquer filmim olurlar. Dulquer ile tanışmana pek sevindim, shahrukhtan sonraki yegane feyviritimdir. Tek rakibi de kendisi birde :)

      Sil
  4. Öneriler için çook teşekkür ederim siz öyle diyorsanız kesinlikle izlemeliyim :) ve yine gife takılı kaldım şunları yazana kadar :/ ben de şuracığa bir ergen çizeyim ve gideyim artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler o vakit size ^^ Umarım iki filmi de beğenirsiniz.

      Sil