Favori Google Aramalarım

by - Ekim 12, 2016

Google'da arama yaparken bile kibarlığını muhafaza edenler, içli içli dert yananlar, kafası karışıklar, bu sefer ki aramalar çok sevilesi. Koyu renkli yazılar  bloğa gelen aramalar, açık renkler benden. Başladık, gitti.

****

-Shahrukh khanı çekici buluyorum. 

Yalnız değilsiniz. 

^^ Eşşek herif, 50 yaşında bile çok yakışıklı olduğu için kalabalığız ^^ 


-Aashiqui istiyor muyum istemiyor muyum?

Bak bende bilemedim şimdi.


-Bana hint kıyafetlerini gösterir misiniz?

Tabikisi, kibar arama sahibi. Gifini bile yaparım ^^





-bollywoodun Shahrukh khan filmleri anestezi teknikleri 

O neydi kız, dedikleri böyle bir şey olmalı.


-Shahruk khana nasıl ulaşabilirim? 

Bendeee diye iştirak ediyorum. 


-Arkadaşlar önerebileceğiniz aşık, güzel ve kısa bir hint filmi var mı? 

'‘Kısa’' işin içine girince bir güldüm.  Kısalı, güzelli bunlar var elimde. 
Saala Khadoos Aşk, komedi ve boks içerir. 1 saat 45dk süreli.  
Dum Laga ke haisha, romantik-komedi, 2 saat. 
İki filme de bayılırım.  






-Kajol srk gülden su fışkırması 

Çılgın ikilinin, çılgın alışkanlıklarından sadece biri olur.


-Arnav kuşi e okul   

notlarınıza zarar verebilir. Okul zamanı izlenmemeli. 



-Hint filmi bollywood terapi altyazılı izle

İtiraf ediyorum, bu aramanın yolunu gözlüyordum. Geldi, muradıma erdim ^^ 





-Bollywood baltaları

Kime niçin lazımdı, meraklara gark oldum. 


-Küstah kajol 

Hiç öyle gözükmüyor amaa.  Emin misiniz, son kararınız mı? 






-Shhahrukh khan filmin sonunda ölür 

Huyu kurusun, yapar arada. 


-Teşekkür ettim 

Rica ederim, gene gelin.

****


Aramalara dair önceki yazılar için tık tık, tık. 

Benzer Yazılar

12 yorum

  1. Srk nin anestezi teknikleri derken izleyenleri nasil ayiltip bayilttigi kastediliyor. Gamzeler yeter :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir bakış açısı. tuttum bunu :)

      Sil
  2. Sonunu görünce kahkaha attım ya hala sırıtıyorum o ayrı :DD

    Ben bu aramaları pek sevdim

    Yalnız ilk resim of (lan herif 50 yaşında bir de O.o) eridim bittim. Ay aklıma şey geldi hani kendinden yaşça küçük kızı veya oğlu yaşındakilere ilgi duyanlara sübyancı diyorlar ya bu durumda srk amcaya eriyip jöle kıvamına gelen bizlere ne deniyor acep heheeh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kızım bir kerede acayip bir sualle gelme :))
      bize ^crazy Fangirl deniyor tatlısı, daha ne desinler ^^

      Sil
  3. Bir kere de ağlatma be kardeşim.Yok ağlatacaksın bari önce güldürme.Duygu paradoksuna batırıp batırıp çıkarma.Bizde insanız be kardeşim...
    Bollwood hikaye shah rukh şahane... ...adsız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep ağlatınca Devdas oluyor, hep güldürünce Dilwale. Hem ağlatıp hem güldürünce karışımdan Kal Ho Na ho doğuyor. Bence en ideali ^^

      Sil
  4. Hahah çok iyiymiş bunlar kuzu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleler ... aramaların sahiplerine fazlasıyla neşe borçluyum desem yeridir :)

      Sil
  5. Hahaha güldürdün beni :D
    SRK babamdan yaşlı olmasını kaldıramıyorum , oğlu ile bir fotoğrafı var kardeş gibiler :D
    Bollywood baltaları ?! Hahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babamdan 3 yaş küçük diye içim rahat benim :)) ama yaani şaka gibi yaşıtlarına amca diyorum, kendisini aşık ile izliyorum. Hayat ^^

      Sil
  6. Jab Tak Hai Jaan filminde SRK gerçekten yaşlı gibi görünüyordu ama sonra toparlamış. Dilwale ve Fan da eski formuna geri dönmeye çalışmış ve başarmışta bence. Aamir daha da yaşlı (8 ay) :)

    Bu aramalar beni de güldürdü. Bu yazının yenisini de merak etmeye başladım şimdiden haberin olsun :)

    Ayrıca her ne kadar sevsem de şu bir gerçek ki Kajol küstahtır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo tam tersini düşünüyoruz. Jab tak hak jaan srk'sı bir numaradır gözümde. Fan da, bu adam artık yaşlanmış dediğim ilk filmi.
      İlginç aramalar biriksin, devamı gelecek inşallah.

      Sil