3 İdiots'un Türkiye Uyarlaması Geliyor

by - Ekim 07, 2016

Hangi Bollywood filmi, Türkler tarafından yeniden çekilmeli diye sorsalardı, hiçbirimiz avazımız çıktığı kadar bağırarak 3 İdiotssssssss demezdik.
Sessiz sedasız da onaylamazdık.
Olmazdı yani,  keşke zorlamasaydık arkadaşlar ''  





Şahsen, kült bir filmin biricik ve tek kalmasını dilerdim.
Ben bık bık şöyle böyle derken adamlar patentini almışlar, oyuncusunu seçmiş, mekanını beğenmediği için çekimleri bile ertelemişler. Bizim paydamıza lakırtısı kalmış.

O zaman başlayalım bakalım.

Türk Yapımı 3 İdiotumuzun Oyuncu Kadrosunda Kimler Var?

-Esas erkek Aamir Khan rolünde Kerem Bursin izleyecekmişiz. Daha ilginç bir isim bulamazlardı. Tebrikler. 
Nasıl olacak ta bu çocuktan zıpır dahi Ranço çıkacak  meraktayım. –Daha önce hiç izlemedim. Zapinglerim sonucu çok sinirli bir bey olduğunu biliyorum^^ -



-Esas hatun Kareena Kapoor rolünde Ezgi Eyüboğlu izleyecekmişiz. Onu da daha önce izlemedim. Simaen uyuşuyorlar. 
Hafif çatlak, hafif erkek Fatma, hafif deli Pia rolünü bu hanım kız nasıl kıvırır çokta merak etmiyorum, ne yalan. Çıtı pıtı bir hanım kıza ya da atarlı trip kraliçesine dönüşmesin yeter.



Kadroya Taner Ölmez’de dahil olmuş. Tahminimce üçlü arkadaş grubunun Sharman Joshi’si olur. Tamı tamına uyuşuyorlar. Bu çocuk, hem güldürür, hem ağlatır. I see the potenşil, beybies ^^



Film hakkında bu kadar bilgi edinebildim. Tahmini vizyon tarihi de var ama çekilmemiş filme don biçmek için çok erken. Çekimler geldikçe ve yeni bilgiler edindikçe sayfayı günceller, Twitterdan duyururum inşallah.

Filme Dair Merak Ettiklerim


 -Virüs kim olacak?  Filmin, gizli öznesi. Cuk diye oturan bir isim seçilmeli ki aynı havaya girelim. 
-Şarkılar olmadan, hele hele  Zoobi do bi dansı olmadan romantik atmosfer nasıl sağlanicik?
-Süpürge ile doğum sahnesini nasıl çekeceksiniz acaba?
Sırf, bu sahneyi meraktan izlerim gibime geliyor uyarlamayı ^^


Zoru başaran aziz halkımızın bu uyarlamanın üstesinden gelip gelemeyeceğini bekleyip, göreceğiz.  Siz, ne düşünüyorsunuz? Oyuncu seçimlerini beğendiniz mi?


Benzer Yazılar

12 yorum

  1. Resmen başlığı görünce "Olamaz yaaa" diye çığırdım. Ben de kült bir yapımın replikasının yapılmasına inanılmaz karşıyım. Yok yani, oyuncalar on numara oynasa bile gıcık kapacağım ben biliyorum bunu. Yani azcık özgün olsak keşke. Daha ne kadar oradan buradan bir şeylerin taklitini yapacağız ülkece çok merak ediyorum :/
    Bu arada Kerem Bursin bir kere inanılmaz kasıntı bir adam, ya mükemmel oyunculuk dersleri alıp kıvırmaya çalışır bu işi ya da hiçbir şey beceremez. Ortası yok maalesef :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara ne güzel edebiyat eserlerini uyarlıyorlardı. Onunda cacığını çıkarmadiklari ilk dönemler çok hoş yapımlar izledik gerek tv de gerek sinemada. Keşke yine o akıma dönsek. 3 idiots Türk hamuruna uymaz gibime geliyor.
      Kerem bir panço olamaz ama orjinal has bir karakter çıkar mı çıkar da belli de olmaz

      Sil
  2. Çok tehlikeli bu konu çook.. Üzüldüm şimdi uyarlama olacağını okuyunca.. Tadı bozulmasın dileyebiliyorum sadece..
    Haberlerinin devamını bekliyorum büyük merak içerisinde, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tad bozulur bak o garantili ^^ umarım ekşimez. Yapımcı firma çok özen gösteriyormuş, bir umut hoş bir film ortaya çıkabilir.

      Sil
  3. Yok artık , nayırr , nolamazz ! Hele kerem bursin ile hiç olmaz adam mimiksiz gibi birşey yani . Kız da olmamış gibi ama bilemiyorum . Ayy olmamış bu ya , keşke hep böyle çeviri dizi - filmler yerine kendi filmlerimizi yapsak , iğreti duruyor çeviri olunca .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayamıza oturtamıyorlarda ondan. Aslında pek çok bolly filmi hollywood vb. sektörden uyarlama veya çalıntı 😑 ama direk kes kopyala yapmıyorlar önce bir hint halkına uyar hale geliyor senaryo. O yüzden de başarılar. Kerem in bu rol ile imtihanı ilgi ile takipteyim.😭

      Sil
  4. Bu nedir ya ! Bu postu bilmediğim beş dakika önceme geri götürün beni :( izlemem,izlettirmem arkadaş ! Protestoysa protesto !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahha canımsın. Protesto için erken daha, hem protesto edilmez bu film. Kerem acayip fanlı bir artiz. Birde ergen sevdalısı bol. Öve öve bitiremezler ( bknz. Çağatayın Delibal'ı :()) )

      Sil
  5. Caanım Bollywood Terapi, film tabii ki rezalet olacak. Bir filmin remake yapılmasına itirazım yok ama biz yapamıyoruz. Safi Türk sinemasını gömecek değilim bizimde ciddi anlamda iyi filmlerimiz var ama olmuyor şunu anlasanız keşke. Benim Dünyam'dan sonra böyle bi'şeye nasıl kalkışırsınız anlam veremiyorum. Kerem Bursin gibi bir kasıntı nasıl Rancho olacak? Hele şu Pia yerine seçilen kız. Tam bir uyuz tam bir kıl. Kadro Taner Ölmez dışında tırtım. Ama iyi gişe yapar buraya da yazıyorum :ı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bollywoodun türkiye uyarlanabilecek güzel filmleri var. Şimdikileri değil ama 70leri, 90ları aklayıp paklayıp bizim sinemaya yakıştırabilirler.
      Amma 3 idiots, Hindistan'a has sahneleriyle ünlenmiş bir film. hint düğünü, hint fakiri, değişik adetleri, şarkıları. Rezalet olmasını beklemiyorum ama aynı tad tuz imkansız.

      Sil
    2. Ayy sinirden gülüyorum.Benim favori filmim bu hallerede mi düşecekti:((Bari adini degistirsler zaten aynisini beceremeyecekleri için en azından başka film der avunuruz.

      Sil
    3. kore dizilerinin canını okuyorlar zaten, birde bollywooda sarmasalardı iyiydi. Favori filmlere sıçrayınca dank ediyor di mi asıl ^^

      Sil