Sonam Kız’dan Mavili Ve Tarihi İki Dram Filmi

by - Eylül 18, 2016

Bir zamanlar Sonam kız var diye izlemeyip burun kıvırttığım filmlerin, şimdilerde fellik fellik kaliteli görüntülerini ararken buluyorum kendimi. Ne ara buzları erittik bilmem. Ama Sawaariya filmini, sırf Sonam var diye izledim, bilirim.

Oysaki bir Sanyaj Leela Bhansali filmi. Ranbir var, Rani var, Salman var… E daha ne olsun demeye kalmadan, cevap kendini belli ediyor.  İzleyen yok.  
En az bilinen ve izlenen SLB filmi, gişesi bir facia: Sawaariya ( 2007). 



Konusu: Dostoyevksi, Beyaz Geceler'den uyarlama.  ( Ranbir Kapoor ), masmavi bir gecede, fuhuş mahallesine taşınan garip bir gençtir.  Bir gece köprüde bekleşen bir kızcağız ( Sonam Kapoor ) dikkatini çeker. İlk görüşte abayı yakar ve kızı araştırmaya koyulur.


Filmin yorumu için diyeceğim ki, ortalama giden bir filmdi taa ki Salman Khan kapıyı çalıncaya kadar. Salman geldi, sıkıntı gitti. Ortalama oldu, anamm ben bunu niye önce izlemedim ki! ^^ 

Neleri Sevdim?


-Salman Khan, Salman Khan, Salman Khan ile derin bakışları ve anlamlı gözlerini.

^^E hani ben, Salman sevmiyordum? Demek ki bende iyice bakmalıymışım^^

-Sonam kızın çıtı pıtı hallerini, masmavi geceleri… 



-Filmin repliklerini. Bir SLB olmazsa olması, 

Ay ile konuşulur.



Kader, vurgusu yapılır.



İlanı aşk, kendine hastır.


Neleri Sevmedim?

(Sevmedim değil de iyi güldüm.)

-Aşık olup halıları döven Sonam kıza. A mübarek’im halıları temizlemek için aşık olmayı mı bekledin! Bayram temizliği yok mu sizin oralarda, asırlık kir çıktı. 



***

İkinci filmimiz, Sonam'ın son filmi Neerja (2016). 



Konusu: Hindistan’da 1980’lerde yaşanmış bir olaya dayanıyor. Hayat dolu genç bir hostesin ( Sonam Kapoor ), kaçırıldığı uçakta yaşadıklarını anlatan ter dökme hikayesi. Biraz aşk, çokça gerilim mevcut.

Güzel bir filmdi, ağlattı, üzdü, gerdi, tuttu fırlattı. Ama, bana göre bir film değildi. Dramın bu türlüsünü sevmiyorum ben, aman iyi ki izledim dedirtmedi. 

Filmden bana baki kalan iki repliği paylaşıp, yazıyı bitiriyorum.  



*



İyi Seyirler

Benzer Yazılar

10 yorum

  1. Benn izledim her ikisinide :) Bollywood denince pek es geçemiyorum filmleri iyi veya kötü izliyorum yinede , çok fazla dramı , duygusallığı sevmiyorum o yüzden bayıldımm diyemiyorum filmlere orta kararda filmlerdi umarım seyredilir.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de yoğun dram ve duygusal filmlerdi, orta karar bulmanız bile mucize :)

      Sil
  2. Salman varsa izlenir :D yok anam yok bunlar bir değişikler aşık olmuş , halıları dövüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salman, az ama öz var. Bir geliyor, pir geliyor <3

      Sil
  3. Sinirlerimi hoplatan film;Neerja

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur. Çok gerçekçi olmuş film, insana kasvet basıyor izlerken.

      Sil
  4. Immmm dram mı ? Yok ya almayayım ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alma alma, sen Sultan'a doğru bir gel bakalım^^

      Sil
  5. bir film olsun hem güldürsün hem ağlamaktan öldürsün. etkisinde bıraksın ama varmı ki böyle bir flm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ustad hotel, bajrangi bhajaan, kal ho naa ho, om shanti om, guzaarsih. izlediklerimin içinden bunlar var. Umarım yardımcı olur

      Sil