Hindistan'dan Rengarenk Ayakkabı Modelleri

by - Eylül 23, 2016

Hindistan’a gidince yapılası aktiviteler listem hiç kabarık değil.

-Tarihi güzelliğini gezmek,
-Bir tren bulup Shharukh Khan & Kajol kavuşma sahnesi canlandırmak,
-Olası bir samanlıkta açaydım kollarımı Simran bana gel diyeydim sahnesi pozunu verip, fotoğraf çekildik mi tamamdır. 

Geriye listenin demirbaşı kalıyor; çılgınlar gibi ALIŞVERİŞ ETMEK.  

Bir ülke kıyafetinden, şemsiyelerine, yastıklarından, küpelerine rengarenk renklere bürünmüş kaçar mı, böylesi fırsat. Alışverişin dibini görmek istediğim bir ülke Hindistan. O alışverişin dibini de tabikisi ayakkabılar oluşturuyor ^^




Pinterest’te nicedir dikkatimi çekiyordu. Renkli, cafcaflı ve en önemlisi babetimsi tiplemeleriyle gözüm üzerlerinde idi.



Öyle tek başıma gözüm kalmamalı diye düşündüm. Toplu bakışalım, toplu göz koyalım :) 


*


*



Yukarıdaki modeller, lüks markalara ait ve fiyatı biraz tuzlu olanlar. Aşağıdaki modeller, nispeten uygun fiyatlılar ve Bir Garip Aşk'ın Kuşhi kızını hatırlatmaktalar.



*


*
Hele bu püsküllü model. Tam Kuşhi tipi ^^




Düğün dekorları konuştuk, düğün pastası didikledik, gelin ayakkabısı konuşmasa mıydık, sorarım.



*


*


*



Topuklu modelleri merak eden olursa diye iki tanecik ekleyiveriyorum. 


*



Aman albenisi kınasında saklı yahu bunların deyip sadık yarim babetgillere ivedilikle geri dönüyorum. 



*



*




Finalimiz, ayağında renkli kundurası, gelin hanımı bekleyen damat bey pabuçları ile olsun.



****

Daha fazlası için Pinterest hesabıma beklerim diyeyim adet yerini bulsun. Amma velakin, henüz bu konuda bir pano açmadım. Diğer panolar gözlerinizde seyri sefa edebilirler. Bu konunun panosu da yakındır, gelir. 


Blogdaki Diğer Görsel Yazılar:



Moda Yazıları:




Benzer Yazılar

10 yorum

  1. Ay bir fena oldum bunları görünce, ay çok güzel. Geçen kaldığım otelden akşamüstü dışarı çıkıyordum. Birkaç Hintli bacı lobideydi muhteşem kıyafetlerle. Enee dedim burda kalıyorlar demek ki yarın fotoğraf çekileyim. Akşam geç vakit döndüm otele. Lobiye bir girdim. Üst düzey Hintli bir sürü, vedalaşıyorlar falan. Demek konferans falan vardı. Çekindim fotoğraf çektirmeye ama içimde kaldı valla. Görsel şölendi resmen. Yok yok Hindistan'a bir gitmeli, bir beş on... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zati leyleği havada gördün bu ara, iyi gezmelerin olsun <3
      Geçtiğimiz yıllarda SultanAhmet'te bir turist kafilesine denk gelmiştim. Kıyafetleri çok sadeydi. Renklileri de şık değildi. Sana iyi denk gelmişler süslü püslü.

      Sil
  2. Çok güzeller, keşke benim olsa :D

    YanıtlaSil
  3. Hepsi harika hepsinden istiyirum.Tamam abartmis olmiyim bi iki tane eleyebilirim😍:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende topukluları ve Kuşhi püsküllü modeli eleyebilirim.

      Sil
  4. Renkli ayakkabılar kalp ben ! Renkli her şey kalp ben !
    Not: Gecenin bir yarısı bloğunu dip köşe ettim. Yaz boyu okuyamadığım ne varsa okudum ve yorumlarımı gecikmeli de olsa yazdım. Kusurum olduysa affola :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa gözlerinden öptüm <3 Klayvene toz konmasın :)) Ne kusuru aşk olsun ^^

      Sil
  5. çok güzel. bayıldım. ben de hindistana gidip sarilerle, takılarla, kınalarla süslenmek isterdim :) burda yapmam imkansız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende hep kokoş bir millet olduğumuzu düşünürdüm. Hindistan'ı tanıyınca didim ne alakası var. Sade-i nur, sadeymişiz meğer. Kimileri hint temalı kına mına yapıyor amma cık, nedense doğal ve güzel olmuyor. İçimizdeki kokoşu Hindistan'da salmak lazım illa :)

      Sil