İntikamım Şekil, Önümden Çekil: Dhoom 3

by - Ağustos 04, 2016

Yok artık, çüş deve, oha su aygırı! nidalarıyla bir Aamir Khan filmi izleyeceğim, aklıma gelmezdi. Dhoom 3'e kadarmış.



Bilindik ve zaten çoktan izledik'li bir film olduğu için, tanıtımı es geçiyorum. Doğrudan, o neydi kız temalı film yorumundayız.

- Şimdilik spoiler yok—

Dhoom 2’yi izlemişliğimden ötürü, üçüncü filmden ana sütü gibi temiz danslar, zekamızı üç buçuk attıracak aksiyon sahneleri beklemiyordum. Yinede,  yönetmenin ekşin aşkı, Aamir Khan eleğinden süzülerek bize sunulur sandımdı. 

Ben, sanadururken Aamir Khan, önce yer çekimine meydan okudu.



Sonra, motosiklet şovuna başladı. 

Amuda kalkıp arka tekerleklerle adam dövmek mi dersiniz, 



İpte keyifli sürüşler mi istersiniz, her türlü hüneri sergiledi.




Bir ara, denizaltı fonksiyonlu jetskiye de dönüşen bu transformerscağıza, polisler gibi bakakaldım durdum. 




Serinin kıdemli polisleri Abhishek & Uday ikilisi de az değildi. Havalı motor-denizaltı-jet skileri yoksada mütevazi taksileriyle, amuda kalkıp suçluları haklamayı başardılar. 



 Bazen de uçtular...



Uçar gibi yaptıkları da oldu.



Abhishek, arkadaşına masaj yapmayı hiç ihmal etmedi mesela.



Derken, gene uçuş başlamasın mı!




Ne kavgaları, ne sevdaları bitmeyen ikiliye veda noktasını koyup, tekrar Aamir'e dönelim, ki diyeceklerim acı olacak. Kızıp gücenecek tüm fanların kalbini, bir sonraki Aamir'li film yorumunda almak temennisiyle, yola devam :) 

İlk yarı boyunca  Allah, bankalarınıza ateşler salsın bakışını yüzünden eksik etmedi. 




Şapkadan olsa gerek, dedim tutmadı. Zira, ikinci yarıda bankalara ateşler salan bakışa, bir tık daha sert  intikam alıyorum, derin düşüncelere dalabilirim bakışı eklendi.  



Hazır mimiklerden bahsediyorken, Katrina'ya laf atasım var. Ama atacak iki çift lafım yok. Çünkü, kendisi filmde yok! 
Şarkılar hariç, film de rolü azıcık. Şarkıları izlemeden atladım, malum kostümler sebebiyle. Elimde kala kala, bu absürdü mutlak sahne kaldı. 




'E o zaman niye izledin kardeşim?' diye sorası gelenlerin cevabını alacağı kısma, filmin tek beğendiğim kısmına geçiyorum. 

- Devamı Spoiler İçerir -

İkiz kardeş Samar, sağ olsun. 

Filmi izlemeden önce, iki kardeş olduğunu duymuştum. Madem o kadar izledim, bari diğer kardeşi de görmeden gitmeyeyim düşüncesiyle ikinci yarıya erebildim. 
İyi ki de ermişim. Neticede eski günlükçülerden kim kaldı, yaz be Samar :)



İki kardeşin bağlılığı, gölge-güç hikayesinin işlenişi hoşuma gitti. Bağcık mevzusu da pek ala sevimliydi. 




Son olarak, Abhishek & Aamir'in sahneleri de iyiydi. Bu sahneleri tam capslik.



***
Toparlayınca Dhoom 3,  iyi veya kötü bir filmdi diyemiyorum. Sürükleyici idi, lakin aksiyonu tırt. İkiz hikayesi konu bakımından orjinal, lakin bankadan babanın intikamını almak bayık klişe. İlla ki izlenmeli mi, bence cık. 

Benzer Yazılar

14 yorum

  1. Aamir , Shah Rukh - ayrıca Salman favorim- :) Şu ana kadar ne kadar filmleri varsa hepsini üçer beşer silip süpürmüş biri olarak söylüyorum bu filme gerçekten bayılacaklar :) Bloğuna yeni geldim canım tasarımın çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldinnn ve teşekkür ederim :)
    Srk başta olmak üzere bu üçlü sevilmez mi 🙆 önce burun bile kıvartsak illa hepsi bir filmde can evinden vurmayı başarıyorlar bizleri.

    YanıtlaSil
  3. Bir ben izlemedim herhalde şu Dhoom serisini..İzleyeyim bari şu seriyi de rahatlayayım:)
    Yine bir Katrina yine bir Avrupai havalar..Yeni filminde de az değilmiş diye okudum..

    Bollywood Terapim sen yoğun(tahminimce) ben yoğun..Eski zamandaki gibi denk gelemiyoruz sanki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh yeni film... Katrina önemli değilde içinde Sidharth vardı ;) Bir de çalıntı film yinee ama çaktırmama politikası içindeler.
      madem yoğunsun, dhoom serisi ile vakit kaybetme. Charlie izle, Charlie. Dulquer Salmaaan filmi. Ve muhteşem bir şeydi.
      kolaylar gelsin ((yok kız yoğun değilim bu yaz,bilakis tam tersi )) ^^

      Sil
  4. samar çok duygulandırmıştı beni.Çok aksiyon filmi sevmem ama gölge kahraman filmin içine çekmeyi başarmıştı...
    hint filmi baharatı bu filmde de çeşnilenmiş olsa gerek,Aamir tek başına yetmedi bu algıyı kırmaya.
    Katrina filmde neden vardı hala anlamış değilim.Müzikler ve danslar güzeldi...

    ...adsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gölge kardes hikayesini kaldırsak, geriye filmden baki kalan hiç bir sey yok. Katrina nin en popüler yılında vizyondaydi film. Gişeyi güzelleştirmek adına filmde olsa gerek. Yoksa bu kadar pasif bir rol ona cok hafif.

      Sil
  5. Ben katrinayı pek sevemiyorum nedense bende o dans sahnelerini ilerlettim . Samar'a üzüldüm ama ben. Hindistandaki sahneler , taksi ile uçmak filan beni rahatsız etti ama filmi sevdim ben yinede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke filmin sonu samaar için daha başka bitseydi. çok buruk kaldı hikayesi. ben yarıya yarıyayım filme ne sevdim ne sevmedim.

      Sil
  6. Salman,Shahrukh ve Aamir.3 ünüde severim, 3.ünü ayrı severim. Bence aralarında romantik sahneler haricinde en iyi rol yapan Aamir dir. Dhoom 3 ü seyrederken sanki gerçekten Samir ve Samar iki ayrı kişi gibiydi hele Samir in Abhishek i Samar ın yerine geçerek kandırması muhteşemdi. Efekler abartılı, hatta kimi sahnelerde çılgınca ama alıştık artık hint filimlerinde bu duruma. Şarkıları ise çok güzel özellikle Bande Hain Hum Uske. Gaza gelip " humpe kiska zor" diye bağırasım gelmiyor değil..Sonu ise..herkes gibi " Samar neden" demedim değil ama onlar hep birdiler. Yarım olmaktansa bir kalmayı seçti Samar. Ah be Samar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aamir değilde salman veya yenilerden bir isim çekmiş olsaydı filmi, başarılı bir aksiyon filmi diyebilirdim galiba :)) ama yok ya aamir karizmasına yakışır kalitede değildi bence. Ki ben aamiri sonradan sevme biriyim. Ya buna rağmen beğenmedim ya da tam da bu yüzden sevemedim.

      Sil
  7. Sana tamamen katılıyorum.
    -Spoiler-
    İkiz kardeş olayını bir arkadaşım ağzından kaçırmış olmasına rağmen merakımdan izledim. Kardeşle olan ilişkileri dışında pek beğenmedim. Hele ki sonunu hiç beğenmedim. Olumsuz sonu olan hint filmi mi olurmuş yav.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett, bende yorumuna tamamen katılıyorum :) Hiç olmazsa Samaar oğlan mutlu olsaydı finalde. Zati yıllar yılı gölge kardeş olarak yaşamaya mahkummuş...

      Sil
  8. 2000 yılından itibaren dünyayla derdi olan konuları seçip film yapan Aamir Khan'ın bu filme neden evet deyip çektiğini anlayabilmiş değilim. Tarzına uygun değil diye düşünüyorum.

    Hele ki o "Malang" şarkısında dans eden kesinlikle SRK olmalıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misler gibi karne beklersin, her notun pekiyidir. bedenci orta verir. karnenin havası bozulur. Aamirin dhoom 3 ile imtihanını bu olaya benzetiyorum. Ortalama düşürücü kara kedi :)

      Sil