Hint Modası: Madhuri Dixit

by - Ağustos 07, 2016

Yine bir güzeller ve kıyafetleri derlemelerinden selam olsun.  Bu sefer, gardırobunu cıncıklayacağımız isim, zevkini bayılası bulduğum Madhuri Dixit.

Kendisini herkesler dansın kraliçesi olarak biliyor olabilir,  benim gözümde gardırobunda piknik yapılası insan olur, Madhuri. Hatta mangal yakar, semaverde çayı da hazır edersek tam olur. Otur, manzaranın tadını çıkar.  Hep yanında yatacak değiliz.

Seyri sefaya, sarımtırak ailesi ile başlıyorum. 

Çiçekli ve enerjik sarı anarkaliyi,



sarı-siyah, zarif bir saree takip etmekte. 
Özellikle ilk resim öyle hoş duruyor ki, sarı sevmeyen yanımı şöyle bir sorguladım. 




Sorgularım sonucu, hiç sevmediğim şu rengin bile, doğru kişide, doğru zamanda, doğru kombinle birlikteliğinde keramet olduğunu gördüm. 




Onlar muradına erer, biz kerevetine çıkar iken,  kırmızı kadifemsi saree çıkageldi. 




Tam, bulutların arasından ansızın çıkagelen Hande Yener Romeosu'na atıfta bulunacaktım ki Romeoları cebinden çıkartan adam Shahrukh'umuz ve aşırı sade elbisenin sırasının geldiğini gördüm. Elbisenin sadeliğini, yanındaki adamın cazibesi bastırıyor ve ilerliyoruz. 



İlerlerken, eli dursa ayağı ritm tutan, ayağı dursa kolu müziğe eşlik eten Madhu'lar, Madhu'larımız dikkatimizi çekiyor. Partner bol, elbise mor, gel bir de bana sor.



Sormadan söyleyeyim; Madhuri, 1967 doğumlu. Bu demektir ki 49 yaşında; hala güzel, hala pembe. 

Öyle ki Hrithik'li pembe anarkalisi,




Sridevi’li afeti devran saree'si kendine pek güzel yakışmakta.




Anarkali pembesi gördük, saree pembesi gördük, sıra geldi lehenga pembesine. 
Baba-kız eşliğinde iki güzel modelimiz var. İlki, Anil Kapoor'lu  çiçekli, ışıltılı model.




İkincisi, herkeslerin şafoloz gibi bakakaldığı allı güllü bir model.




Ve pembelere bürünen gözlerimize bir zarafet molası siyah-krem saree'den geliyor.




En beğendiğim modele geçmezden evvel,  5 ara modelimiz var. Beşi de çok şık olmakla birlikte, 'eklesem Top 10 razı değil, eklemezsem içimde kalır' kategorisinden. 


Pembe’li saree- siyah’lı lehenga- mor anarkali üçlüsü.





17. ve son modelimiz, en favorilerimden biri. Zarif, şık, enerjik ve rengarenk bir lehenga. Kıpır kıpır bir Ranbir Kapoor da bonus.




Bende durumlar böyle. Siz en çok hangi modelleri beğendiniz? 
Ve dee dolabını cıncıklayasınız gelen bir isim varsa yorumlarda önermeyi ihmal etmeyesiniz. Kalın Sağlıcakla...  

****

Bloğumdaki diğer moda yazıları;


... daha fazlası için Pinterest Hesabımı takip edebilirsiniz. 


Benzer Yazılar

10 yorum

  1. Bunların cümlesi seyirlik giyiniyor bacım. Bakanın gözleri bayram eder ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dii mi?? Model kötü olsa, renkten kotarıyorlar, renk güzel değilse model şık duruyor. Her türlü gideri var ^^

      Sil
  2. Selam komşum nasılsın iyi misin hep kalbimin ta içindesin :)

    Şimdi bu kadın fazla güzel ya hele endamı cilvesi pozları bilem ''Ben dişiyim'' diye böğürüyor :D

    Elbiselere gelecek olursak ilk kıyafeti çok beğendim bir de 12. fotodakini beğendim sol tarafa düşeni hani kremsi sarımsı bir rengi var ya hah işte o :D

    Dolabını karıştırmanı istediğim Shahid efendinin sevgili karısı var ama onun böyle her yerde çarşaf çarşaf resimleri var mı bilemedim neyse kimin gardırobunu karıştırırsan karıştır on dört gözle bekliyorum yeter ki karıştır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haaha Allah iyiliğini versin :)) senden tam beklenen bir isim, Shahid beyin karısı demek. İçindeki dedikoducuya benden selam söylersin, bir yazı hazırlayacak sayıda resmini bulabilirsem yaparım zevkli olur. Gelin hanım çok fena ya. instagram hesabı falan gizli :) her seferinde ark. isteği gönderiyorum, bir umut arada kaynar ekler diye ama 4-0 ım şu ana dek :)
      Madhu, çok endamlı hatun. Böyle dolu dolu hatun sıfatına tam layık. Kalbinin içini sevsinler senin <3

      Sil
  3. Ghagra nin linkini de suraya ilistireyim:)

    https://youtu.be/XGdGpcrixKk

    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ranbir şansııı, bende istiyorum : ) aynı filmde hem Deepika ile hem Madhu ile döktürüyor. şimdi de hem aishwaryai hem anushka ikilisi ile döktürecek. Ballı adam.

      Sil
  4. Aslında gözüm hep mor ve pembe elbiselere kayar ama sareelerde siyah-beyaz,siyah-krem modelleri çok hoş buluyorum.
    Bu kadının da hep bir ayrı havası var değil mi? Srk'lu olan bölümü izledim ve aşırı kıskandım yeaa -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yepppp, çok güzel bir bölümdüü. eriye eriye izlemiştim. Halbuki orjinal filmi izlerken yüzüm ekşi ekşiydi. yaşlandıkça mı daha çok yakıştılar ne

      Sil
  5. Elbise isimlerinden bir saree biliyordum bak neler daha varmış , itiraf ediyorum ilk elbisenin ismini bacının adı sandım :D diyorum hepsi aynı kadın değil mi , hahhaha. Bak sayende neler öğrendim :D Ama ilk elbiseyi çok sevdim , pembeli lehengaları ve kadife sareede de gözüm kaldı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pinterestte takıla takıla, öyle alıştım ki elbise türlerine hiç aklıma gelmezdi yanlış anlaşılacağı, iyiymiş :)

      Sil