Sidharth Malhotra Evlenmedi!

by - Temmuz 08, 2016

Sidharth Malhotra, evlenmedi.
Ama başlığı yanlış okuyan kızçelerde küçük bir kalp krizi, hafif bir şokentizim görülmüştür. Neyse ki yanlış alarm! 



Hayır, zaten bu dedikodu nereden çıktı, nasıl türedi anlamadım, gitti. Son iki-üç aydır; Sidharth evlendi, Sidharth evleniyor, Sidharth evlenmiş aramaları yığılıyor. Ben de bunları gördükçe hop oturup hop kalkıyorum. Artık bu listeye daha fazla çekim gelsin istemiyorum.

Aradım, taradım. Yok yani gençler, yanlış alarm. Sid, hala bizimle. Dağılabiliriz. 



Derdim.  
Diyemiyorum.
Çokta dağılmayalım. 

Kendisi, başı bağlı kınalı bir turna sonuçta. 

Medyaya göre,  Sidharth ile Alia Bhaat upuzun bir süredir sevgili. Şu ana kadar çıkıpta biz birimizi çok sevdik, kaçıyoz yarimle falan demediler hiç. Ama sağır sultan bile aralarında bir şey olduğunu biliyor.  E, ikili de inkarsı girişimlere tenezzül bile etmiyor zati. 


*



Özel hayatlarını ilgimi çekmiyor -demek isterdim de görünen fan kılavuz istemezmiş-  ama keşke birlikte hiç film çekmeseler.  Son filmleri Kapoor & Sons'tan zerre zevk almadım. İkiliyi izlemek içimi açmadı. - açsaydı şaşardım  -

Neyse işte, durumlar öyleyken böyle. 

Bugün günlerden BollyHavadis köşesi imiş te,
birileri birilerine aba yakarken, birilerine çene çalmak düşmüş. 
Gökten düşen elması, hangi şanslı kapmış bilinmez amma, 
bir zamanların fakir ama gururlu bollywoodterapisi sahalara  geri dönmüş, diyorlar.
Duyduk deyiniz de, duymadık demeyiniz. 
Esencecik Beklemelere Devam Ediniz ^-^  


****

Benzer Yazılar

20 yorum

  1. Yakıştırdığım çiftlerden biri bu çift. Alia Bhatt'ın görünüşüne alışamasam da yan yana tatlı duruyorlar. Son filmlerini izlemedim, ancak merak ediyordum. Dizi hakkında ki cümleden sonra detaylı yazını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmin yazısına niyetli değilim ya. Sana özel mini yorum yapabilirim ama ;)
      Şöyle ki, filmin afişleri olsun, şarkıları olsun, teaserları olsun yapımcısının Karan johar oluşu olsun, hepsi çok çok çok eğlenceli bir film izlenimi vermişti. Çok güleceğim bir film bekliyordum, Alia'yı sevmeme rağmen.
      Sonuçta, sadece iki üç sahnesi komedi olan, çok orjinal havası ve hikayesi olmayan hafif dramsı bir filmi izlemiş oldum. Umduğumla bulduğum epey farklı olunca da sevemedim filmi.

      Sil
  2. Sidhart dedin canımı yedin yine :D Ben Alia'yı arjun Kapoor'la nişanlandı diye okumuştum. Yanlış mı okumuşum ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy o nasıl habermiş öyle. Keşke olsa öyle bir şey, ben dünden razıyım ^^

      Sil
  3. Komşu hoş geldin sefalar getirdin :DD

    Özledimdi <3333333333333333333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canısı <3
      yeppudaa spoilerinde gözlerim seni arıyor sürekli ama bulamıyor. frekans tutturamıyoruz yine galiba :): bir özelden çitleşelim **

      Sil
    2. dizi takipliyorum fakat spoi sayfalarına uğramıyorum hihi

      Beni biliyorsun bana yaz komşu bende ekleyeyim seni ekli değilsin sanırım.

      Birde orada muhabbetin dibine vuralım ^^

      Sil
    3. mail kutuna bak canısı, yazdım çoktan :))

      Sil
  4. Hoşgeldin tekrardan canım^^ Yokluğun aranıyordu valla :)
    Bende internette Alia'yla ayrılmışlar hatta Alia hiçte üzgün değilmiş haberlerini okumuştum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürr ederimm Çalıkuşu'cum ^-^ her ne kadar kuşlarını salmış olsanda hem ağız hem gönül alışkanlığım olarak Çalıkuşu'cuğum olarak kalacaksın bende :)

      Ya çaktırma, o habere ne sevindimdi be :)) sonra, instagram'da yoo biz ayrılmadık ki selfiesi gibi bir şey paylaştılar, o haberler hükmünü yitirdi.

      Sil
    2. Tamam canım sen öyle de.Çok hoşuma gider hatta..Zaten Miss lovebird olmasının amacı oydu :)

      Vayy vayy vayy neler dönüyor şu Bollywood camiasında yetişemiyorum valla :)

      Sil
    3. ihihi dedikoducu olmak zor zanaat ;)

      Sil
  5. Aynen yokluğun fark ediliyor canım hoşgeldin ne güzel geldin :)

    YanıtlaSil
  6. Ek Villain'de izlemiştim bu oğlanı. Yani işte, eyi fena değil. Lakin bunlar çabuk evleniyor be bacım. Çoğu çoluk çocuğa karışmış. Hatta geçen dediydim, evli barklı insan, filmlerde nasıl bu kadar bakışıp da başkasına aşık olmaz diye. Aman bekar kalsa bize ne gerçi. Kaç milyonluk nüfus, neyin ümidi :) Yeni film yazılarını bekliyorum. Sen de bloguma uğra arada gı... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brothers'ı izlesene, eyiden daha fazlasını bulabilirsin :)
      aman yok, neyin ümidi olacak. Ümit yok, çene var, dedikodu var, fiskos var, anlarsın ;) --uğrıycığım inşallah --

      Sil
  7. Alia bacıyı severim güzel hatun bence . Hoş geldin bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk <3
      iştee sidharth da sana katılıyor demek ki abasını yakıvermiş hatuna ;,,,,,,,,,

      Sil
  8. Ya ven burda alia'yla varunu evlendirme hayalleri kurarken😭😭😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkmadık candan ümit kesilmez derler :)) Varun & alia , Sidhart & Alia'dan daha çok yakışıyor. Destekliyorum ^^

      Sil