Bloğa Paydos!

by - Haziran 05, 2016

Ara ara, sosyal medya diyetine giriyorum. İnstagram, Twitter, Pinterest, Facebook... 10 gün süreyle, bu veletlerden ayrı kalıp, kafa dinliyorum.

Ramazan’da ise, işi bir tık daha ileri götürüp, hayatımın Bollywood sekmesini kısmen de olsa kapıyorum. Dolayısıyla bloğa da paydos gerekiyor. Geçen yıl da böyleydi, bu yıl da aynı niyetteyim.  


Ramazan boyunca ve akabinde bir mühlet yeni yazı girmeyeceğim. Güzel yorumlarınıza binaen, giderken veda etmeyi borç bildim. Allah’a emanet olun. Hayırlarla dolu, güzel, bereketli bir Ramazan dilerim. Bayramınızda mübarek olsun. Tatiliniz de şen geçsin inşallah. Evet, bu sefer ki uzun bir paydos olacak gibi. 

Esencek Kalın ^^ 

Benzer Yazılar

6 yorum

  1. Hayırlı Ramazanlar canımm :* İnşallah dolu dolu bir Ramazan olur bu sene bizim için :)

    YanıtlaSil
  2. Giiiiiiiiiiiitttttttttttttttmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeee :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihihhi gittim bile canısı ^^
      inş arada yorumlara dönmek için uğrayacağım sadece.

      Sil
  3. Yerinde bir karar. Hayırlı Ramazanlar canım ❤

    YanıtlaSil