İlk Görüşte Aşk Olsun

by - Mayıs 26, 2016


Önsöz


İş bu hikaye; Bollywood'a giriş hikayem olup, bir ergenin tozlu günlüklerinden ilham alınmıştır. 


Kişiler

Zeynokarbelongaviç,       Her şeyin başlangıcı
Şuşuramakanoviç,            Kendimin ta kendisi
X, Y, Z,                                 İsmini vermek istemeyen sınıf ahalisi



Sahne 1


{ Olaylar, İstanbul’da bir lisede geçer. Oyundaki kişiler, 16 - 17 yaşlarında, sınıflarına yepyeni akıllı tahta takılınca ne yapacağını şaşırmış, bugün kime ne izletsem sorusunun peşinde bir grup lise öğrencisidir. Çeşitli yetenek sizsinizler, Bahçeli gafları, komik eşek şakalarından sonra sıra Zeynokarbelongaviç ve Hint Dünyasına gelir. }


Zeynokarbelongaviç – ( Heyecanla Youtube’a tuhaf bir yazı yazarak ) Kızlaaar, boşverin bunları! Bugün size şahane bir hint dansı izleteceğim.     Çok güzel oluyor bunların dansları, evde hep yapıyorum ben.

(Video dolar, dans gösterisi açılır. Toplu gülüşmeler ve konuşmalar başlar.)

X - Ayyy şu adamın tipine bakın.

Y - Kadın çook güzelll. 

Z - Hareketler süper süper.

Şuşu - Hımm... Hareketler falan iyi de, adam çok tipsiz be.  

Ze – (Yıkılmamış yinede ayakta olmayan bir vaziyette) Ne tipsiz mi? Aslında o kadar tatlıdır kii. Aşığım o adama ben.

  - Amma zevksizmişsin kızım sende.

Şuşu -  Havalara bak adamdaki! Şimdi kendini yakışıklı falan da sanıyordur?

Hunharca güler sınıf ahalisi.


Ze  - (Eski neşesinden eser kalmasa da, umutla Google’u açar) Siz birde onun yeni resimlerini görün. Aslında çoook yakışıklı, milyonlarca seveni var bikere!!

Dese de sınıf ikna olmaz. Adamda pek iş yok ama şarkı güzelmiş derler. Konu o günlük kapanır.


Sahne 2


{ Ertesi gün Şuşu, şarkının diline dolandığını fark eder. Okula varınca arkadaşlarının da aynı fikirde olduğunu görür. Zeynokarbelongeviç’ten videoyu tekrar açmasını isterler. Klibin bir filmden küçük bir bölüm olduğunu öğrenince ise iyice şakozlanırlar. Filmin adını öğrenirler ve Şuşu o akşam filmi izlemeye koyulur. }  



Sahne 3 


{ Şuşuramakanoviç, filmi taze bitirmiştir, yoğun bir duygu seli içerisindedir. Günler sonra dahi etkisinden bir türlü çıkamaz. Hint rüzgarları, artık içine içine esmeye başlar. Mevsimlerden bahar, günlerden hep Pazar olur. Seni Uzaktan Sevmek Aşkların En Güzeli şarkısı sık sık mırıldanılır. Facebook’tan çeşitli fan klüpler takibe alınır. İş, işten geçmez ve tipsiz denilen adama aba yakılır. } 



Sahne 1.453


İlk tanışmanın üzerinden beş koca sene geçer. Seneler geçer, fakat Şuşu’nun o tipsiz adama abayı yakmış ruh hali geçmez.  Şimdilerde “İlk görüşte aşka inanıyor musun?” sorularına itina ile verdiği cevap  “İlk görüşte tipsiz bulup, tanıdıkça tatlılar tatlısı ilan etmeye inanıyorum.”  olacaktır.  


Sevgili Tipsiz'ciğim ShahRukh Khan


***    

İhtiyar delikanlının 51. yaş gününe özel hazırlanmış tanışma hikayemdi. Yedi ay gecikmeli olarak, beşinci yıldönümümde yayın yüzü gördü. Mayıs 2011'den beri inişli çıkışlı fangirllüğümün son demlerindeyim. Eskisi gibi değil, ama ilk günkü gibi de özel. Aynı anda nasıl oluyor bende bilmiyorum. Ama işte, ne derler bilirsiniz 'Kuch kuch hota hai, tum nahi samjhoge.' 

***Meraklısına belirteyim; ilk izlediğim film, Kabhie Kushi Kanhi Gham; sınıfta dinlediğimiz şarkı: Yeh Ladka Hai Allah. İlk izlenimde birbirine hiç yakıştırmadığım çift ise Shahruk ile Kajol :) 

Benzer Yazılar

21 yorum

  1. Bir çok ergen tayfanın izlediği ilk hint filmi 3 idiot tur aslında(öğrenci işi olduğundan hocaları uygun dönem sonlarında izlettirmiştir).Ne cevherler var bir bilseler bollywood ta.
    Orta yaş sınıfının favorisi ise SHAHRUKH KHAN dır.Önceleri öylesineydi sonraları bağımlılık oldu.Kulağıma kulağıma sesler geliyor melodiler türüyordu, ıslıklar çalıyordum bazen farkına varmadan... (nihat hatipoğlu gibi yazdım )
    canım hint filmi çekiyordu zamanlı zamansız.Sonra izledikçe izledim izledikçe izledim.Blogununuz sayesinde bir çok filmi öğrendim ağzım açık izledim.

    Ve en son şöyle bir karar verdim ben hint filmi değil SHAHRUKH KHAN filmlerini seviyorum.(+Aamir KHAN)

    ...adsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ama orta yaş insanı mı yok yaa. bildiğimiz ergenüstüm de adam içimdeki tüm romantizm canavarını uyandırdı. Srk yaşa bakmaz bence, kişiliğine hitap etmesi gerek onun. yoksa herkes sevemez...
      deyim de set olsun azıcık :)

      heh bir de son konuyu aynı düşünüyoruz. Srk'sız Bollywood yoğurtsuz dolma, tadı hep bir eksik, hep bir yavan. Cık, almayalım. ^^

      Sil
    2. set değil sert diyordum ya. kırk yılın başı bir atar yapalım dedik, tutmadı :)

      Sil
  2. şarkılar kötü olunca çekilmiyor ama şarkılar ciğerlerimize işleyen tarzda ise 100 kere sarıp sarıp izliyorum şu an olduğu gibi" Yeh Ladka Hai Allah ,Bole chudiyan ,lodi, tere liye, Main Yahaan Hoon,Do Pal Roka ,guzarish , Chand Sifarish, des rengila ,teri meri vb. "

    yazmadığım onlarca yüzlercesi diyorum dinleyin diyorum,başkada bir şey demiyorum...


    ...adsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkılar kötü ise olmuyor. Şarkısız da olmuyor. Fan gibi bir filmde bile insan müzik duymak istiyor.

      Sil
  3. Sanırım aynı yıl izlemeye başlamışız, ilk görünce herkese bir tipsiz geliyorlar sanırım. Birde adam kaç yaşına geldi halen delikanlı gibi , adama boşuna king denmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya genelde ilk başta, tipsiz gelen tipsiz kalmaya devam ediyor. oyunculuğunu filmlerini vs. sevsem bile kimsenin tipsiz olduğunu inkar etmiyorum. ama işte shahrukcuğum karizmatik bir adam, yakışıklı da ;)
      ve de evet yürüyen enerji gibi resmen.

      Sil
  4. Videoyu izlerken kahkaha attım kaç defa ve tabii yazını okurken de. Hiçbir zaman senin kadar Bolywood hayranı olmadım ama çok koyu Kore fanıydım ben de. Şimdilerde sadece şarkılarını dinliyorum işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o kadar Bollywood hayranı değilim. Olaya çok Shahrukhsal bir gözle bakıyorum :)
      belirli bir zamandan sonra iç bayma yapıyor her sektör. küçük bir mola istiyor. Şahsen blog olmasa sadece en iyiler odaklı izlemeler yapardım şu sıralar.

      Sil
  5. Sonunda adını yazmasaydım çatlardım ^^ Ben izlediğim ilk Hint filmini hatırlamıyorum ama çoğunu okulun akıllı tahtasından izledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah demek bir fandaş daha akıllı tahtadan gelme, iyiymiş. Teknolojik okullarımız sağolsun.
      çokta söylemedim ki,azıcık ucundan çıtlattım :}

      Sil
  6. Bende Shahrukh'u ilk kez My name is Khan posterinde görmüştüm ve Srkajol çiftinden nefret etmiştim diyebilirim.Her seferinde önüme çıkıyorlardı diye herhalde.Ben yaa benn inanabiliyo musun? :)) Şu geldiğim noktaya bakıyorum da sayfalarına videolarına bakmadığım bir gün yok.Kesinlikle önyargılı olmamayı onlardan öğrendim.Sağol Srkajol :):P

    Bu arada I come back beybi :*:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa hoşgeldin canısı. Eksikliğin çok belli oluyor, iyi ki döndün valla <3 Daa işte ben gidiciyim bu seferde, son 2-3 yazımı yayınlayıp pır :)

      Sil
    2. Anamm!! Nerelere gidiyorsun?Hindistan'a dermişsin bende şak diye bayılırmışım :))
      Umarım kısa bir ara olur canım merak ettim hakikaten..

      Sil
    3. haha yok kız öyle pırpırlanma değil.

      Sil
    4. geçici bir süreyle modemin düğmesini kapatıyorum diyelim :)

      Sil
  7. Ben de ilk jab tak hai jaan filmini izlemiştim diye hatırlıyorum... film boyunca katrinaya "ne güzel kızsın şu maymun gibi-tövbe bismillah- adamın peşinden koşuyorsun yazık günah valla" deyip durmuştum.
    Daha sonralarda ise katrinadan hiç hazzetmeyip, shahrukh khan sevdalısı olup çıktım:) shahrukh un gizli bir sihri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bende jthj'da katrinayı ilk defa izlemiştim ama bambaşka duygularla :) Hala da kaif kızdan hoşlanmam. Onun ilk intibası aynıyla baki kaldı.

      Sil
  8. İlk görüştü aşkı bilmem ama Khan karizması diye bir gerçek var bilirim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin kestoş kız <3
      Khan karizması, Shahrukh khan çarpması hepsi mevcut <3

      Sil