Velaiyilla Pattathari (2014)

by - Nisan 30, 2016

Velaiyilla Pattathari, Thanga Magan filminin yazısında şu şekilde*  bahsettiğim, en sevilen Dhanush filmlerinden biri.

Şu şekil için bakınız;
* Benden yana tavsiye edilesi güzel bir film ama Dhanush'un esas fan kitlesi filmden memnun değilmiş diye duydum. Sebebi de, aynı yönetmen ile çektikleri 2014 yapımı filmin Thanga'dan çok daha güzel olması. Bir de onu izlemek lazım ama şimdilik izlediğim en iyi Dhanush filmi buydu diyebilirim.  * 




V.İ.P diye kısaltılan filmin adı, işsiz üniversite mezunu demekmiş. Her zaman ki gibi, filmin afişi konusundan bağımsız haro gıra takıldığı için ben böyle bir konu beklemiyordum. İlk görüşte aşklı bir romantik-komedi ve geri kalan tüm türler azar azar vardır diyordum.

Filmin türü, işsiz romantik ve iş mülakatları çıktı :)

Filmin konusu ise böyleMezuniyetten yıllar geçse de iş bulamayan Raghu (Dhanush), işsizdir.  İş aramaktadır ve arayacaktır. Kim bilir belki bir gün bulur.

Yorumum da şöyle;

-Güzel bir filmdi.
-İlk yarısı,  insanı sürekli gülümseten bir film.  Filmin esprileri, işleyişi, duygusallığı her şey tadında ve yerinde idi. Şarkılar hariç her şey çok normaldi.
-İntermission yazısı ile işin rengi değişti.  Espriler yok oldu, hızlı akan sürükleyici senaryo frenledi. Dram, damara bağlandı ve filmin notu çok tavsiye edilesiden az tavsiye edilesine evrildi.

Film aklımda çok beğendiğim iki sahnesiyle kalacak;

Oğlu kavga ederken, şu şekilde haykıran anne :) 




Raghu'nun, kızı dışarı çıkarmak için arkadaşından ödünç motor isteyince, triplenip çalışmayan içli motosikleti  :) 



***


Velaiyilla Pattathari, izlemeye değer, farklı bir film. Ama izlemediğinizde bir başyapıt kaybetmiyorsunuz. Biraz ilham veren, biraz eğlendiren, biraz sıkan bir film. 

** İyi Seyirler ** 

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. maari filmini izlediniz mi? yorumlarınızı o günden beri bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi ya tüh, izlemedim henüz. Fırsat ta oldu ama önceliği başka filmlere verdim. Kusura bakmayın. Eve gidince ilk seçimim maari olacak inşallah ...

      Sil
    2. hala bekliyorum çünkü filmi ben çok beğendim sizin yorumlarınızı çok merak ediyorum yakın zamanda gelirse çok çok çok mutlu olurum :)

      Sil
    3. Yaa maalesef hala tek cevabım var aklımda, tez zamanda ^^
      Hint filmlerini izledigim 2 tane site var, çeviri kalitesine güvenerek. Biri maari yi yüklemedi, hintfilmiizle sitesine de 1 aydır giremiyorum. İnternetimin hizi yeterli gelmiyor du bir türlü.
      Yorumunuzdan sonra kontrol ettim. Ve açıldı ♡ şu an indiriyorum maariyi. Sorunsuz inebilirse, izler en geç iki haftaya yazısını hazırlarım. Umarım beklediğinize değer bir yazı olur. İlginiz için cook teşekkürler. Filmin sizin için kıymetini bilerek izleyeceğim. ^^

      Sil