Shahrukh'lu İzleme Listem

by - Nisan 20, 2016

İzlediğim tüm Shah Rukh Khan filmlerini en iyisinden en kötüsüne sıralamamı rica etmişti, bir Adsız’ımız. Bu şahane isteğini maalesef çok çok geciktirdim. Amma geçte olsa yettim gayri. 

En sevdiğim filmden başlayarak, geçiyorum listeye.  Küççücük içi dolu turçucuk bir hatırlatma, olaya hiiiç kurgu ve kalite çerçevesinde değil de duygularımla, böğrümden çıkıp gelen çılgın fan ile yaklaşıyorum. Haberiniz ola.  


Değişmez, değişmesi teklif dahi edilemez ilk 5 filmim şöyle. 

1. OM SHANTİ OM* ( Daha önce hiç bahsi geçmeyişi, listelere eklemeye kıyamayacak kadar çok sevmem ile ilgili ) 

3. MY NAME İS KHAN
5. KAL HO NA HO


 =Om Shanti Om =


Listeyi 10'a yeri bambaşka filmler serisi ile tamamlıyoruz.

6.  VEER ZAARA
7.  KUCK KUCH HOTA HAİ
8.  DON 2
9.  BAADSHAH 
10. HAPPY NEW YEAR ** böğür meselesi dediydim  **


= Kuch Kuch Hota Hai =


Güzel filmdi be demekten kendimi alıkoyamadığım 5'li ile devam ediyoruz. 

12. CHENNAİ EXPRESS
14. DON
15. DEVDAS *** Ishhh, bende biraz şaşkınım.  Daha alt sıralara layık göremedim koskoca ihtişamı **


= Rab Ne Bana Di Jodi =


İyi güzeldi ama bir kere izlemek yetti canısı beşlisi ile ilk 20'nin defterini dürüyoruz. 

18. PARDES
19. BİLLU BARBER
20. YES BOSS


= Yes Boss =

SRK'ya rağmen sıkıldığım / atlaya zıplaya finalini gördüğüm beşli ile artık listenin benden yana tavsiye olmayan kısımına gelmiş bulunuyoruz.

21. BHOOTNATH
23. MOHABBATEİN
24. DİL TO PAGAL HAİ
25. JAB TAK HAİ JAAN  ** Gönül meselesi, barışmayan yıldızlar da cabası  ** 

= Mohabbaetin =

Koca büyük hayal kırıklıklarım özel koleksiyonundan,  keşke izlemeseydim ikilisi ile listeyi noktalıyoruz.

27. KABHİ ALVİDA NA KEHNA 


***

-Adsız'a güzel önerisi için teşekkür ederim  ^_^ 
-Listeyi yeni filmler izledikçe inşallah güncelleyeceğim. Eskilerden bunu da mutlaka izle dediğiniz var ise yorumlarda buluşalım. 
-Merak ettiğiniz filmlerin isimlerine tıklayarak, varsa blogdaki detaylı bilgi ve yorumuna ulaşabilirsiniz. İyi Seyirler **

Benzer Yazılar

34 yorum

  1. Sevemedim şu ademi ya! Om Shanti Om'u bile yarım bıraktım. İlk nömreye koymuşsun, izleyeyim bari, belki fikrim değişir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shahrukh yeteri kadar sevilmiyorsa, filmlerinin çoğu izlenmemişse izlenince aşırı zevk alınabilecek bir film değil, Om Shanti Om. Bize muhteşem gelirken, sizin içinizi bayabilir aynı sahneler.
      Yanisi cık, ademoğlu Shahrukh'u sevmiyorsan, devam etme izlemeye ;)

      Sil
    2. Hatta geçen haftalarda Swades'i izledim. Çok sıkıldım. Arkadaşın öve öve bitiremediği Veer Zaara da hiç etkilemedi. En iyisi My Name Is Khan'la zirvede bırakayım, daha da zorlamayayım ❤

      Sil
    3. Swadesi bende yarıda bırakmıştım, o sayılmaz sayılmamalı : ) VZ benimde öve öve bitiremediğim filmlerin başında ama hitap meselesi, zevk meselesi.. olmuyorsa zorlamamak en güzeli.

      Sil
  2. Om Shanti Om'un kaliteli bir versiyonunu bulup da bi izleyemedim. Ama My Name is Khan harikadır, vazgeçilmemeyi hak eder :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online izlemek için bu linkte görüntü de altyazı da güzel kalitede. Buraya bakabilirsin. http://www.hintfilmiizle.com/om-shanti-om-2007.html#

      (( Dilwale'yi sonunda kadar izleyebilmiş insansın, bu şukelayı hiç kaçırmaman lazım ;) ))

      Sil
    2. Bu konuda üstad sensin tavsiyeni dikkate alacağımmm :))

      Sil
  3. Mesajıma binaen böyle bir yazı hazırladığın için teşekkür ederim.
    Annnncaaak listene saygı duymakla beraber şoook üstün şok yaşattın bize(özellikle eşime)
    JAB TAK HAİ JAAN için 25 çokkk ağır olmuş.(eşimin 1 numarası)
    Veer Zaara benim için 1 numaraydı senin listende 6, kabul edilebilir.
    Diğerleri ile ilgili çok yorum yapmayacağım ama 25 bizi çok derinden etkiledi.

    Şaka bir yana tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli ve düşündürücü bir liste oldu. Oturup kara kara hangi filmi nereye koyacağımı düşündüm. İlla, birileri sona kalacaktı. Kabak sizin filmin başına patladı. Geçmiş olsun size de eşinize de : )

      -- Veer zaara, iyidir hoştur ama fena ağlatır yahu. Ona akıttığım gözyaşları ile Om Shanti Om kahkahaları yarışınca sonuç böyle oluyor işte.

      Sil
  4. My name is Khan filmi bayıldığım Shah Rukh Khan filmi kesinlikle.. Her seferinde aynı etkiyi veriyor film..
    Rab ne bana di jodi filmi ise ilk izlediğimde pek ısınamadığım sonra tekrar izlemek istediğim bir film oldu enteresan bir şekilde.. İzledim de sonra, çok sevdim :))
    Veer Zaara filmini çok duydum ama hiç izleyemedim, biraz eski olmasından sanırım, elim gitmedi..
    Ama Om Shanti Om filmini hiç duymamıştım ve çok merak ettim. Mutlaka izleyeyim onu :)
    Ellerine sağlık çok güzel ve faydalı bir post olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rab ne bana di jodi ile aynı kaderi paylaşıyoruz ** İzlerken uyukladığım ilk izlemem, çook şeker ve anlamlı bularak izlediğim ikinci izlemem oldu sizinle benzer.
      Veer Zaara, efsanedir. Efsane olmayı da sonunda kadar hak eden naif bir filmdir. Tek kusuru insanın içini dışına çıkartmak suretiyle ağlatma potansiyeline sahiptir. Bu da kadı kızının kusuru olsun deyip, tarihine bakılmadan bir an önce el atılmalıdır ^^

      Sil
  5. Listen aşağı yukarı benim beğeni zevkime yakın Jab TAK Hai Jaan hariç :) Onu seviyorum ben ya :) Güzel liste ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, oda nazar boncuğu oluversin. Diğer sıralamayı tutturmuşuz madem ;)

      Sil
  6. Hiç dizisini izlemedim şu ana kadar ama RA.One'ı izlemeyi düşünüyorum :) Ondan sonra yeniden buraya gelicem ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç dizisini izlemedim, çaktırma :))

      İlk defa bir Srk filmi izleyeceksen Ra.One iyi bir başlangıç olmayabilir, bir daha bir düşün. My Name is Khan izle riske atma **

      Sil
  7. Postu görünce istemsiz ben de bi liste yaptım da bir numaram kayıtsız şartsız veer zaara imiş ^^ çok başka bi filmdi ya vaktiyle ağlamaktan içim çıkmıştı. İki ve üç numaram başa baş gidiyor. DDLJ yi ilk izlediğimde ehh işte desem de çok kıymetli bir arkadaşımla sinemasına gidince resmen aşık olmuştum filme ^^ Rab ne bana di jodi de kendi kendime izlesem o kadar beğeneceğim bi film değildi. Ama annem o kadar beğenmişti ki onun hatrına ben de çok çok beğenmiştim iyi filmlerdi vesselam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktiyle sevmediğim her srk filmini, bir kez daha izleme alışkanlığı edinmiştim. Belki sorun onda değil bendedir diye ^^ Öyle bir akımda, Veer Zaarayı 2.kez izleme hatasında bulundum ;=
      Aman Ya Rabbim! İlk izleyişim damlayan bir musluk imişim meğer. İkinci izleyişimde bir bahçe hortumu kesilip saatlerce ağladım. ( Senaristine övgüler eşliğinde ) O gün bu gün tövbeliyim Veer- Zaara'ya. Aslında o günü düşününce, 6.sırada kendine bir yer edinmesi bile bir mucize --

      Sil
  8. om shanti om neymiş öyle yaa :)) hayır dedim ki ne olabilir en fazla her zaman ki shahrukh abartmalarındandır işte (kendisini severim diyemem ama güzel filmleri de var allah için izlettiyor kendini vicdansız :) ) böyle bir ön yargıyla başladım filme hatta başlarda sıkılmalar olmadı desem yalan olur ama sabrettim ve muradıma erdim :) bayıldığım birçok şey var ama spoiler olmasın şimdi :) acayip şeker bir film. önerin için çoooook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol gülücüklü güzel yorumun için asıl ben çoook teşekkür ederim : ) Çok kıymetli bir film, oso. İzledim çok beğendimli geri dönüşler her zaman mutlu eder ama bu filmin güzel geri dönüşleri bambaşka değerli bambaşka mutluluk verici <3

      --spoiler olsun yaa boşver ;) dök içini sen. kaynatmaya her daim hazırım bak --

      Sil
  9. Dilwale'yi ben çok sevmiştim, Kajol ve SRK'yi bir arada görmek filmi daha da güzelleştirdi tabi zevk meselesi ama Dilwale SRK'nın en güzel ilk 10 yapımının arasına girer bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiliyi bir arada görmek çookk güzel ama mümkünse şu video gibi çok iyi bir projede.
      https://www.youtube.com/watch?v=xSmvMgAKeLs

      Sil
  10. DİLWALE? ya ben o filme bayılmıştımmmm....... My Name İs KHAN, Swades ve dilwale shahrukh u sevme sebeblerimdendi.......:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilwale'nin sevmeyenleri ile sevenleri olarak eşit sayıdayız galiba. Başka yazılara da beğeni yorumları geldi, yalnız değilsiniz.
      My name is khan, ddlj, kal ho na ho, k3g... Sevdiren filmleri öyle çok ki <3

      Sil
  11. Merhaba,
    Bloğunuzu yeni keşfetmiş biri olarak öncelikle emeğinize sağlık diyorum.
    Hint filmlerini çocukluk anılarında bol danslı şarkılı olarak hatırlayan biri olarak bu camiadaki maceram geçen yıl Amir/Emir Han'ın "Ghajini" si ile başlamış ve de dipsiz bir kuyu olarak halen devam etmekte :) Amerikan filmleri ve de oyuncularını doğru dürüst bilmeyen biri olarak Boliywood camiasının da röntgenini çekmiş bulunmaktayım :) Ve de bu duygunun nasıl bir şey olduğunu bu kerataları sevenler ancak anlayabilir diye düşünüyorum :)
    Şah Rukh Han'a olan hayranlığımı ise açıklayamıyorum :) İzlemediğim filmi nerdeyse kalmadı gibi bir şey.
    Bu bölüme yorum yazmamın sebebi de Şah Rukh Han'ın 2005 yılındaki "Paheli" filmine tüm camia ve de sevenleri tarafından haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Çünkü "King Of Romance"liğinin zirvesinde aşık olan bir adamı çok çok iyi oynadığını düşünüyorum. Ve de bıyık bir insana bu kadar mı yakışır dedirtiyor insana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz ve öneriniz için çok teşekkür ederim. İçten bir yorum kadar motive eden bir şey yok.

      shahrukh candır ya. siftahı onunla yaptığım ve gerçekten etkili bir siftah olduğu için üstüne gül koklayamıyorum :) Paheli'yi gelen öneriler üzerine izlemiştim. Bıyık, yetenek hemfikiriz. Konusunda beni açmayan birşeyler oldu ısınamadım filme.
      Listeyi güncellemeli, bir kaç filmi daha var sonradan izlediğim.
      Bollywood hem daha çok sevilsin istiyorum, hem de bizler arasında kalmasından memnunum. Değişik bir duygu.

      İyi günler dilerim, gene gelin :)

      Sil
    2. Bir Profil Düzenleyerek Gene geldim :)

      Benim de buraya yazmamın sebebi sizin blogta yer alan yazılarınızın ve yorumlarınızın samimiyeti ve içtenliğiydi. Ve ben çok mutlu oluyorum hint filmlerini seven birileriyle konuşabilmeyi ki çoğu kimse küçümser bir tavırla aaayyy sen hint filmi mi izliyosun diye yorum yaparken. Ama bunu diyenlere de çooook üzülüyorum haberleri yook :) Çünkü hint filmlerinde olan samimiyeti ve insanlığı göremiyorlar. O yüzden hint filmi sevmeyenlerle konuşmuyorum, sevenler arasında da ayrı bir konuşma dili olduğundan sadece bizim aramızda kalması ve bize özel olmasını istiyorum doğrusu ;)

      Bloğunuzun ismi de tam beni anlatıyor doğrusu çünkü gerçekten hint filmi izlemek yaşadığımız şu zamanda maruz kaldıklarımız yüzünden akıl sağlığımı korumak adına hint filmleri adeta bir terapi benim için ;) Tabi ki anlayana :)

      Ama son dönem yapılan Bollywood filmlerine baktığımda da fazlasıyla kendi kültürlerini yok etmek adına çalıştıklarını görüyorum ve de böyle filmlere denk geldikçe de sinirleniyorum. Hollywood denen camia bitmişken bu saçmalıkları sinemalarına almalarına da akıl sır erdiremiyorum doğrusu.

      Son olarak da teşekkür ederim beni kaale alıp yorum yaptığınız için.

      Mutlu ve esen kalın ;)

      Sil
    3. Hoşgeldiniz, eli kolu dolu gelmişsiniz, ne güzel ^^

      Oncelikle böyle güzel bir yorumu beklettigim için kusura bakmayın. Biraz rahatsızım. Pc ye ve tele girmiyorum. Geçen ki yorumlarımızın üzerine srk aşkım kabardı dear zindagi izledim. Shahrukh candır dedim bir kez daha.

      Bollywood un amerikan vari çektiği filmlerin çoğu gişede büyük rezil oldu. Dear zindagi shahrukh sayesinde, ae dil hai mushkil karan Johar sayesinde izlendi. Gerisi komple başarısızdı. Bir ders olur bu yeni akıma devam etmezler diye umuyorum. Yoksa kendi kültüründen ırak bir bollywood izlemek gerçekten anlamsız bizim için.

      Sil
  12. liste neredeyse tamı tamına benle aynı giderken şok geçirdim. Dilwale öve öve bitiremediğim, 9 kez izlediğim ve SRK'nin en sevdiğim filmlerinde ilk 5te bir film benim için :)) Dilwale yerine sonuncu jthj bence. Gerçi bu fimden nefret etmemin tek nedeni Katrina Kaif ve Shahrukh'la çektiği sahneler de olabilir:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett o sahnlerin olumsuz yorumumuza katkısı çoook büyük :)
      ama yönetmenin tarzı olarak durağan geliyor jthj. Yönetmenin yaşını hissediyorsun.

      Dilwale olan duygular ya hep ya hiç oluyor zaten. Ne mutlu size :)

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun ;)

    "Ae Dil Hai Mushkil" tipik bir Karan Johar filmi :) ama kendini izlettiriyor.

    "Dear Zindagi" yi benim açımdan Şah Rukh bile kurtaramıyor çünkü Alia Bhatt'a tahammül edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      Bizim tersimiz gibi Shahrukhta ne seviyor şu kızı ya. Bu sefer böyle geçti, ileride gene birlikte çalışırlarsa hiç şaşırmayacağım.

      Sil
    2. Hindistan'da şu anda olmadığı söylenen ama bence halen özellikle de bollywood camiasında devam eden görünmeyen kast sistemi sağolsun. Ünlü bir yapımcının kızı olman her kapıyı açıyor işte hiçbir şart gerektirmeksizin.

      Sil
    3. Vücut çalışıp oyuncu oluyorlar, şimdikilerin çoğu kızlı erkekli kofti.

      Sil