Hint Düğünlerinden Pasta Modelleri

by - Mart 27, 2016

Mevsimlerden ‘abim damat oluyor, sırada bana geliyor‘,
günlerden ‘abe kaynana, biz birbirimizi çok seviyoz yarimle’,
saatler ‘sevgiliyi koluna takıp, evli mutlu, çocuklu, Bebek'te üç beş tur atma’ya saniyeler var. 
  
Ülkemizin düğün/dernek mevsimi yaklaşıyor. Teşrif takımı, ne mutlu sizlere. Topuklu ayakkabınıza sağlık, taktığınız altınlara bereket.
Çeyiz düzenleme timine dahil olanlar, gelinler/damatlar, sizlere de bir ömür mutluluklar. Allah işinizi rast getirsin, bir yastıkta kocayıverin. Ve de muhabbetiniz şu sıra hiç çekilmiyor haberiniz olsun J



Ben, şu sıralar iki tarafın ortasında uzun ince bir yoldayım. Buraları ıssızlama sebeplerimden biri de bu. Aileme durdurun Dünya’yı bir-iki hint filmi izleyip geleceğim resti de çekemeyeceğime göre, bloğun evdeki hazırlıklara iştirak etmesi gerekiyor.  




İşte böyle. Meşrubatlar elimizde, takılar belimizde, gelelim sadede. Zira, an itibariyle pastasını bile allayan pullayan, yetmeyip şallara bürüyen şatafatör Hintliler ve Hint düğünleri ikinci yazısı için toplaştık.  Konumuz ise yeme de yanında yat  Düğün Pastaları. 








Özellikle yukarıdaki son ikili için söylüyorum, eğer böyle bir düğün pastası kesmeyi planlıyorsanız, aman deyim beni çağırmayın. Pastayı kesmeye yeltendiğiniz an, kendime hakim olamayıp  durun bu pasta kesilemez, biz kardeşiz diye bağırabilirim.  






Bazı modelleri biraz abartmışlar kabul ediyorum. Misal yukarıdaki ve bir aşağıdaki modeller. Ama hala güzelceler ve olaya çok Hintli bir yaklaşımla bakmaları çok hoşuma gitti. 





Bu modelimizde,  'Ah Şu Yastık Sevdası, Sevdalarımız' temalı. 



Senin pastan bir melekti yavrum adlı misafir pastası örneğimiz. 




Sadeleştirilmiş yeni versiyonu ile Mini Taj Mahal D2 modelimizde bizlerle. 



Yazımızın son durağı, en bayılayazdığım kısımdan.  Gelin pastaya binmiş, hanimiş benim koçişkom demiş. Ve ortaya böylesi sevimli manzaralar çıkmış. 


****

Sonsuza kadar mutlu yaşamalarını temenni ederek yazıyı burada noktalıyorum. 
Daha fazla model görmek isteyenleri Pinterest hesabıma beklerim. Düğün / Dernek yazılarının ilk durağı Dekor Örneklerini okumak içinse buraya   tıklayabilirsiniz.  

Sağlıcakla kalın, güzel düğünler  ^^

Benzer Yazılar

17 yorum

  1. Yalnız pastalardan bazılarına fazla bayıldım :) İnsan kıyamaz kesmeye onları, alır koynuna saklar :) Hayırdır senin yürüdüğün ince yolun sonu nere ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii kesilmelik değil seyirlikler resmen ^^
      yürüyorum ama yol benim yolum değil :)iki yakınımı evlendiriyoruz da sülalenin düğün-çeyiz organizatör ailesi olarak hazırlıklar bizden soruluyor.

      Sil
  2. Ya bu çook keyifli ve içten bir yazı olmuş. Okudukça okuyasım geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler, beğenmenize sevindim ^_^

      Sil
  3. Hintliler her alanda kendi çizgilerine bağlı kalabiliyor.Bu yüzden Hindistan hep Hindistan olarak kalacaktır diye düşündüm.Biz bunu düğün pastasında bile gösteririz diyorlar.Çokta başarılı doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapıyorlar, kopya bir medeniyettense özlerine sadık yaşamaları en güzeli.

      Sil
    2. Kesinlikle katılıyorum.

      Sil
  4. Komşuu everiyoz mu seni de amanın boo Srk amca boşadı mı biricik karısını? Evet yorumum günün sorusuna döndü sanki neyse şaka kaka olmadan hemen bir alta inip beğendiğim pastaların numaralarını sıralayıvereyim :D

    Üçüncü pastaya bayıldım. Sonra o mavili tepesinde kıpkırmızı gül olan pastayla ciddi düşünüyorum :D O mavilinin iki altındaki pastada ''Ama ben ondan daha alımlıyım'' diye aklımı çelmekte :) En iyisi bir altındaki filli olanı alayım zira pek severim filleri ki buradaki de pek yumoş yumoş duruyor :D En son pastalar ise sevimlilikten geberiyorlar hele hacıyatmaz gibi olanın yanındakiler. (Kıskançlıktan çatladı :P)

    Böyle işte komşu bende evlenirsem gelin damat gül dantel şekli Allah ne verdiyse kondurcam bırak görgüsüz desinler. Maksat içimde kalmasın :DD

    Ellerine sağlık cancazım hasretle yeni yazılarını beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kıız, ben hindistan'a gelin gider miyim niyaptıın :)

      yakınlarımdan iki düğünümüz var. ev sahibi gibiyiz de değiliz de hazırlıklar falan bizden soruluyor. Evin hazırlıkları dediğim o sebep.

      dantel olur, simit olur, ayran olur :)) Türk usulü temalı düşünsek bizden de bayaa orjin fikirler çıkar ya.

      Artıkın vakti gelince davetiyeni yollarsan pastanı görmeye gelirim :))

      Sil
  5. Çok şirinler, çok renkliler :) Benim de yeni bir blogum var. Ziyaret ederseniz pek sevinirim :) Bollywood, kitap, gezi... 👉 İçimdeki Masal Dünyası 1masalgibi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay hay efendim, iade i ziyaret borcumu olsun :) İlk fırsatta bir masalınızı dinlerim ^_^

      Sil
  6. Hepsi birbirinden güzel <3 Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Düğün deyince aklıma band baaja baarat ve yjhd geliyor. Pasta süsleri de pek sempatikmiş.
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadarcıksa iyi. Arkadaşlarin düğünsüz bollywood, salçasız yemeğe benzer misali bir anlayışları olduğu için düğün deyince akla gelmeyenleri saymak daha zahmetsiz geliyor bana :)

      Sil