Tamasha (2015)

by - Şubat 04, 2016

Tamasha’nın yönetmeni İmtiaz Ali ile istikrarlı bir münasebetimiz var. Ben, izlediğim hiçbir İmtiaz Ali filmini memnun bitiremiyorum.  O, bir gün de şu kızın seveceği bir film çekeyim demiyor. Hep çok sevebileceğim konuları, en hoşlanmayacağım durumlarla sunuyor. Ranbir ve Deepika’nın son filmi 'Tamasha' için de aynı durum söz konusu. 

Hiç sevmedim filmi. Sevmeyeceğim belliydi, bile bile lades olduk yine. 




Konusu: “ Ved ( Ranbir Kapoor ) ile Tara ( Deepika Padukone ) Fransa’da tanışan, birbirimizi bir daha görmeyeceğimiz hadi aptüri suptiri takılalım kafasında iki turistidir. Çılgın tatillerinden yıllar yıllar sonra tekrar karşılaşır. Fakat Tara, bambaşka bir Ved bulur karşısında. ”


Sevdiğim sayılı sahneler:    -azıcık spoiler-
*İkinci yarıdaki Tara’nin Ved'i bulma sahnesi 
*Ved’in hayat hikayesini babasını hikayeleştirdiği kısım  
*Agar Tum Saath Ho şarkısı.

Bu üçü. Geri kalan hiçbir kısım, hiçbir diyalog bana hitap etmedi. Çok açıklanası bir durum değil, elektrikleşemedik bir türlü filmle.  



Böyle mezhebi sıra dağlar kadar geniş filmler, sevdiğim oyuncular oynasa dahi bana hitap etmiyor. Birde bu İmtiaz, küçük büyük illa bir aldatma hikayesi sokuşturuveriyor ki sevesim varsa da sevmeyeyim filmlerini.  

Hem bu Ranbir'in aşık olduğu kadın sayesinde hayatını keşfettiği ilk filmi değil. Son gibi de durmuyor. Artık diğerlerine kısmet memnuniyet. ‘İzlemeseydim de olurdu’ kategorisinde yerini aldı Tamasha. Hatta izlemeseydim daha iyiydi. 

Benzer Yazılar

20 yorum

  1. Yaaaa tamda filmi izlemek için indiriyordum ama yapılır mı bu bana. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklentin düştü bak fena mı oldu ;)

      Sil
    2. Yeh jawani kadar mükemmel değildi film ama beklentim düşük olduğu için sevdim sanırım. :D Ama hindistandaki bölümleri pek sevemedim.Fransadaki ve sondaki sahneler güzeldi.Onun dışında bir daha izleyeceğim filmler arasında yer almıyor kesinlikle. :D

      Sil
    3. jawani'ye kıyasla çok sönük bir film evet. şarkılar, işleyiş bir kaç tık birden aşağısında onun

      Sil
  2. Mezhebi sıra dağlar kadar geniş bir film her ne kadar bu yoruma hunharca gülmüş olsam da böyle filmler bana da hitap etmiyor :DD

    Zaten Ranbir hayranı da değilim. Evet evet Barfi filmini de yarım bırakın o güzide insan da benim :P (Yalnız Barfi'yi Ranbir ağabeyden dolayı bırakmadım he bu kısım önemliydi tabii :D)

    Komşu deyve bakam Secret dizisine baktın mı hiç takip ettiğin kdrama var mı ''Şu diziye bak yarım bırakmayı bırak gözünü bile kırpmayacaksın'' dediğin cinsinden hemi de?

    Bu arada sen Kore dizilerine nasıl başladın hikayenizi merak ediyorum da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barfi konusunda yalnız değilsin aynısından tıpkısından bizim evde de var bitane. aslında iyi güzel gidiyordu ama çok uzun be kardeşim' diyen bir abiye sahibim ^^

      Herşey Lee Min Ho'nun Boftaki lüleburgaz saçları ile başladı ;)
      hiç ilginç değil yani kore hikayem. Lisede bizim kızlar izlerdi, ben burun kıvırırdım, okul bitince eh bir deneyim dedim, gu jun pyo sevdalısı oldum, derdine üzüldüm, sevincine güldüm ^^

      hızlı giriş, hızlı bitiş benimkisi. çok az ve öz izliyorum koreyi. en iyi en popüler olanları sadece. çok klişe olanlar haricinde nine time travelling times izlemişliğim var. çok iyiydi ama istediğim gibi bitmedi dabbun şey ^ yarım ağız tavsiyesi.

      secretı hep unutuyorum yoksa aklımda.

      Sil
  3. Lmh ve luleburgaz saclari :DDD Bu yorumda cok iyidi

    Yalniz o yarim agiz tavsiye ettigin diziyi duydum ama hic bakasim yok bas rol abi seysi yuzunden :P

    Secret benim hala siddetle tavsiyem ama dram romantik ama muhakkak izle :) (Psikolojik baskiya devam :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye kız adam gayet iyisinden bir abimiz oysa ki ;)
      secret inşallah, bu kadar baskıya dayanamam merak etme ^^

      bu arada şimdi çok alakasız olacak ama konuya dalıveriyim.
      srk gauri aşk hikayesini bir türlü yazamadım. araya çok soğukluk girdi herhalde daha da yazamam. çok ayıp oldu valla, söz veripte yazmadım özür dilerim.

      Sil
    2. Takma kafana komşum. Benimde yaparım deyip de yapmadığım seyrederim deyip de seyretmediğim çok oldu anlıyorum seni bu konuda. Paşa gönlün ne zaman isterse o zaman yazarsın ha yazmazsan da sorun değil. Srk ve pek sevgili eşini unuttuydum bile. Valla bak kendini daha da kötü hisset diye demiyorum. Yazmasan da sorun değil. Çok iyi anlıyorum seni çünkü <3 :*

      Ama Secret konusunda ısrarcıyım hehe şaka şaka ne zaman istersen o zaman bak. Yalnız baktığın zaman haber etmeyi unutma çekiştirelim diziyi :D

      Sil
    3. paşa gönlümüz anlayışınız için teşekkürlerini sunar ^^^

      başlar başlamaz ilk sana söyleyeceğim merak etme cicim. ama önce bir kaç dizi taktım kafaya önce onları izlemem lazım. Komedi her zaman dramı döver malum

      Sil
  4. Caanım Bollywood Terapi ve yine nokta atışları. İmtiaz Ali konusunda neredeyse aynı düşünüyoruz bir tek Coktail filmi etkilemişti biraz onda da değindiklerinin hepsi istisnasız mevcuttu. Sıra dağlar kadar geniş mezhepler, aldatmalar vs. Neyse filme gelirsek çok eksik bir şeyler var hemde çok çok eksik. O kadar eksik ki ne eksik bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa 'Coctail ve İmtiaz Ali' demek. Bilmiyordum valla, şimdi sizden öğrendim. Demek imtiazın yönetmeden yazdığı filmle yazıp yönettiği filmler arasında inanılmaz fark oluyor. Evet benzerlikleri malum ama yinede çok çok başka bir hava vardı coctailde.

      Sil
  5. Benimde Imti filmleri bir türlü içime sinmiyo ve açıkcası ben sonu Veer le biten RanDeep ci kız olduğum için bidaha bu ikili bir araya gelmesin nökte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'ben sonu veer ile biten' ne demek kız anlamadım. altyazı talep ediyorum :) bu filmde çok güzel bir kimyaları yoktu kabul ama bu ikilinin suçu değil be. filmin olmayan ruhundan geliyoree

      Sil
    2. Ayy güldürdün kız hani bi RanBIRDeepika bide RanVEERDeepika varya sürekli zıt kutup olan ondan ben Ranveerimi müko bulduğum için Ranbir den pek hoşlaşmam o yüzden lütfen bi film daha çekmesinler duyurulur

      Sil
    3. Ay ilahi kız, bende ne farklı teoriler üretmiştim oysa :)

      Sil
    4. Ohoo çoktan unuttum iki aya yakın oldu üretimi durduralı ,)

      Sil
  6. Hint filmleri bu denli uzunken, olumsuz bir yorum almış bir filmi belki ben severim diyerek izlemeyi gözüm almıyor, cıks cıks izlenmemeli diye not alalım bu filmi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yaparsın kısıtlı vakitte riskli hint filmi izlenmiyor değil mi :)seveni de çıkar elbet filmin ama bence hoş bir film değildi.

      Sil