Shah Ruhk Khan Kitap Yorumu

by - Şubat 01, 2016

Bugünkü  sebeb-i ziyaretimiz çok hayırlı. Allah'ın emri Peygamberin kavliyle kitapçımızdan istediğimiz  Mushtaq Shiekh'in Shah Rukh KHAN adlı kitabını D.S.K'dan gelen mim eşliğinde yorumlayıp gideceğim. İlk soruyla başlıyorum.


-En sevdiğiniz yayın evi hangisi?

Benim hiç en sevdiğim yayın evi olmadı abi diyerek damara bağlayabilirdim eğer Martı Yayınevi, Shahrukh KHAN adlı kitabı yayınlayıp bizlere bir şıklık yapmamış olsa idi.


-Bu yayın evinden aldığınız bir kitabı yorumlayın.

*Kapağını çok vesikalıksal buldum. Daha gamzeli, daha güleç bir resim olabilirdi. 
*Kitapta çokça resim mevcut. Fakat, renksiz ve sıkış pıkış bir haldeler.  Hele içindekiler sayfası yok edilesi tırtımlık seviyesinde.  
*Çevirinin maşallahı var. Çok özenli bir iş, çevirmenin eline sağlık. 

*Sonuncu ve bence en önemlisi ise kitabın içeriği: Ş-A-H-A-N-E. Tam tipim bir Shahrukh'un hayatını anlatmaca kitabı.  Gauri ile aşk hikayesinden girip, baba evinden çıkan, filmlerinden dalış yapıp, ödüllerinde gezinirken kendinizi bulduran cinsten bir kitap. Röportajı, kıssadan hissesi, özlü sözü, tek tek bütün filmlere ayrılan koca koca paragrafları da cabası.  

10/10. 

-Bu yayın evinden okuduğunuz bir kitaptan söz yazın.

Bir değil binlercesini yazabilirim, iki paragrafta bir bayıldığım bir cümle buluyorum karşımda.

“ Tarihlerin bu adam için bir önemi yok. Çünkü Shahrukh Khan hayatınıza son kullanma tarihi olmadan gelir. ”

" İnsanlar bir Shahrukh khan filmine bir oyuncunun performansını görmek için gitmiyorlar. Gidiyorlar çünkü, ailelerinden birinin başarısını görmek istiyorlar. ”    


-Yazarın başka okuduğunuz yada önerdiğiniz kitabı var mı?

Hayır ama onun yerine çevrilirse mutluluk dolacağım kitapları mevcut.
*Still Reading Khan, *The Making of Om Shanti OM   gibisinden.


-Bu yayın evinden almak istediğiniz kitap hangisi/hangileri?

Şimdilik yok. Fakat, aramız daha iyi olsaydı So Ji SUB’un Yolu'nu kesin alırdım.  Ciltli miltli, pırıl pırıl. Gel bana, al beni, oku beni diyenlerden. 

***


D.S.K.’ye teşkür ve selamlarımla mimin sonuna geldik.  Shahrukh sevipte, kitabı alma konusunda tereddütleri olan varsa, hemen şimdi sipariş vermeye koşabilir.  Ya da çoktan koşmuşsa, fikirlerini bizimle paylaşabilir. ... İyi Koşular, Keyifli Okumalar...

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Bizim buralarda bulursam bende alıciim bu kitabı. Yok bulamazsam kargoyla bana gönderirsin komşu :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inan gönderirim seve seve ama neresiydi sizin oralar onu hatırlamam lazım önce ^^ ya unuttum ya hiç mevzu bahis geçmedi bilmiyorum. Aydınlat beni ;)

      Sil
    2. Ayy böyle demen yeter komşu güzeli. :)

      Aydınlatma kısmına gelince nerede ikamet ettiğimizin mevzusu geçmedi ama sanırım sen İstanbul'da oturuyorsun. Yanlışsam düzelt komşum :)

      Büyük ihtimal kitabı bulurum eğer bulur ve alabilirsem bende yorum yaparım :)

      Sil
    3. İnternetten siparis hayat kurtarır böyle durumlarda.. hem ekonomik hem pratik.

      İstanbuldayim evet. senin şehri de çok merak ettim özelden yazacağım iki vakte ^ hem biz ayrı şehrlerin insanımıymışız ki hiçte öyle durmuyoruz oysa ^^

      Sil