Bu Yıl En Çok İzlenenler

by - Şubat 12, 2016

Google'ceğizim iki de bir kapımı tıklayıp hanimiş bu yılın gişeleri demese bu yıl yazmak planımda yoktu. Fakat madem ki bir koşu gişe rekabeti göresi gelen misafirimiz bu yılda oldukça fazla,  eli boş göndermek olmaz kimseyi.  Bollywood'un Hindistan gişe sıralaması ve elde ettiği toplam hasılatlar aşağıdaki resmin aşağısındaki gibi.   




2015'in En Çok İzlenen 10 Bollywood Filmi:

1. Bajrangi Bhaijaan       ( 320  cr )
2. Prem Ratan Dhan Payo           ( 213 cr ) 
3. Bajirao Mastani           ( 184 cr )
4. Tanu Weds Manu Returns     ( 151 cr )
5. Dilwale        ( 148 cr )
6. Baubali        ( 113 cr )
7. ABCD 2       ( 105 cr )
8. Welcome Back       ( 98 cr )
9. Baby             ( 96 cr )
10.Singh Is Bling     ( 87 cr )



Listeye bakıp 2015,  vizesiz ve pasaportsuz bir Salman Khan şovuydu diyebiliriz. Dilwale'nin başarısızlığı ise ne yapılan boykotlarla ne de gişe takışması ile ilgili değil bence. Srk & Kajol çiftine yakışmayan senaryosu filmin sıralamasını aşağıya çeken en etkili sebep. 

Geçen yılın sıralaması için buraya, listedeki filmlerin yorumları için isimlerinin üzerine tıklayabilirsiniz.     ^ Esencek Kalın ^

Benzer Yazılar

10 yorum

  1. vayy ben burada yokken neler döktürmüşsün böyle kuzu..Tebrik ediyorum :))
    Dilwale'yi izledim.Sana da dediydim hatırlıyor musun? Ben bu Rohitten çok korkuyorum diye..Aldı işte mis gibi couplemızı soktuğu hallere bak -_- Neyse artık bir sonraki kaliteli yapımlara diyelim napalım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Çalıkuşucum **
      sen epeycedir yoktun, bende tatilimi 'hintli ve bloglu' olarak değerlendirdim. Daha da zor olur bizim ikilinin birleşmesi gibime geliyor, herkesin bir hevesi söndü dilwale sağ olsun.

      Sil
  2. BB a sözüm yok, ama prem bu skoru haketmiyor bence. Brothers ın ilk ona girememesi şaşırtıcı gercekten.
    Not: ödevimi yapamadım çünkü sular kesikti :P
    Nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brothers, kesinlikle listede olmayı hak ediyor. listedeki bazı filmlerden (sözüm meclisten ipiçeri) çok daha başarılı bir yapım.

      yapılmayan ödevler birikiyor mu ne ;)

      Sil
  3. Ayol bi gelmedim bissürü yazi var yazan pamuk ellerin dert görmesin kuzum

    YanıtlaSil
  4. Bu yıl Salman Ji'nin yılı olmuş desenize =) Aamir zaten piyasada yoktu Dilwale'de olmasa da olurdu. İki dakikalık DDLj 20. yıl videosunun verdiği hissi koskoca film veremedi maalesef. Arayı artık Mustaq Sheik'in kitabı kapatır. Ne diyeyim =) yinede ilk iki beni mutlu etti :) Adam hak etmişti artık. Oscar Moscar ne varsa bu sene Salman'ın =) verin gitsin kendisine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun her köşesine katılıyorum. Özellikle dilwale ile video kıyaslamasına. Mustaq kısmına da ve Salman hakkında da aynı düşünüyoruz ;)

      Sil
  5. Bajrangi bhaijaan en güzeli ya.
    Salman Khan'ın en iyi rolüydü tahminimce:)
    Prem ratan dahan payo'yu izlemedim ama müziklerini çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Jab Tum Chaho' bağımlısı oldum bende sorma, çok iyi müzikleri. Yorumu yazarken bile zihnimde melodisi başlıyor :)

      Sil