Hayırlı Bir Dhanush { Thanga Magan }

by - Şubat 17, 2016

Siz bu Dhanush oğlanı seviyor musunuz, sevmiyor musunuz yahut sevipte söyleyemiyor, içinize mi atıyorsunuz henüz çözebilmiş değilim. Çözemiyorum çünkü Dhanushlu yazılar inanılmaz fazlaca okunup, az yorum gelengillerden.  Normalde yazıların aldığı hit ile gelen yorumlar arasında bir denge oluyor, fakat söz konusu kendisi iken denge menge hak getire.

Bugünkü filmimiz yine bir Dhanush önerisi: Thanga Magan / Hayırlı Evlat (2015). 



İlk yarısı çifte romantik-komedi, ikinci yarısı gizemli hikayesiyle 2 saatlik güzel bir dram filmi Thanga Magan. İlk yarıyı, milyon kat daha fazla olmak suretiyle filmi çok beğendim. 

Konusu: Babası gizemli bir şekilde ortadan kaybolan Tamizh'in (Dhanush) gerçekleri öğrenme mücadelesi ve ona eşlik eden geçmiş aşk defterleri.  Tüyo vermeden anca bu kadar oluyor, idare edin :) 



İşlenen iki aşkta çok hoşuma gitti. Amy Jackson güzelliğiyle, Samantha zarafetiyle ekranda süzülürken, Dhanush yine yine yine bildiğimiz gibi. Tek celsede 70 kişiyi uzaya fırlatırken, ilk görüşte aşık olmayı asla ihmal etmeyerek şaşırtmayan bir performans sergiliyor. 


Filmin tek rahatsız edici tarafı, bazı flörtozen sahnelerin aşırı uzun sürmesi oldu. *Sektörde izlediğim en rahat evli oyuncu kendisi. Gereksiz bir 'profesyonelliği' var.

Başka da bir şikayetim yok, güzel güzel anlaştık filmle. Benden yana tavsiye edilesi güzel bir film ama Dhanush'un esas fan kitlesi filmden memnun değilmiş diye duydum. Sebebi de, aynı yönetmen ile çektikleri 2014 yapımı filmin Thanga'dan çok daha güzel olması imiş. Bir de onu izlemek lazım ama şimdilik izlediğim en iyi Dhanush filmi buydu diyebilirim.  

... İyi Seyirler ...

Benzer Yazılar

9 yorum

  1. Ben yine kıyın kıyın kaçıyorum :D

    Yalnız Amy denen kızla aynı yaştaymışız da şaşırdım bu kızı neyle beslediler ya evladı gibi kaldım kızın yanında :DD (Gerçi küçük göstermek iyi bir şey değil mi komşu ha değil mi değil mi? hehe)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç bakalım güle güle 😉

      Yok artık o kadar küçükmüymüş ki kendisi. Bence sorun sende değil onda takma kafana ;)

      Sil
  2. Bu adamın iki filmini izledim ve çok beğendim. Umarım bunuda beğenirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi ikisiydi, bu film biraz 3 moonu nun ilk yarısını andırıyor. İyi seyirler dilerim , umarım beğenirsin *_*

      Sil
  3. İşte benim ilgi alanım Dhanush..! :) Samantha ile olan evliliği kısmı çok çok daha güzeldi.Fedakarlık güzellikten önce gelir kaldı ki Danush'a da anca böyle bir hanım yakışırdı.Gerçekten de zarif ve güzel bir bayan doğrusu. Amy denen karakter güzeldi ama Dhanush için yetersiz olmasa da olur biriydi. Dhanus filmde istediği ve ihtiyacı olan kişiyi bulmuş ne diyelim :) Bana da alkışlamak düştü.Bu arada yine çok gerçekçi bir oyunculuk sergilemiş helal olsun. Gözlerimi ayırmadan izledim film boyunca.Yazı için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amy için olmasa da olur diyemem ama sahneleri daha kısa tutulabilirdi madem ki sonları öyle bitecekti. Tabii, Samantha ile çok çok daha anlamlı ve hoş bir çift oldular kabulümdür. Lakin, benim aklım azıcık amy'de kaldı. Caanım kız, gitti ayı bozması ile evlendi hemde Dhanush'tan sonra çekilir çile değil :)

      Rica Ederim ** Güzel yorumlarınız için ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Amy'i bu kadar beğenmenize rağmen..çok olgun düşünmüşsünüz gerçekten tebrik ettim.Bende şimdi düşündüm de Amy olmasa Samantha karakteri anlaşılamazdı.

    Ne demek,umarım Dhanush yeni filmler çeker sizde yine başlık açarsınız bende koşa koşa gelir yorum yaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay hay, bekleyelim beyefendinin güzel filmlerini. Ama siz kendinizi hep Dhanush'a saklamayın, başka yazılarda da görüşelim ^-^

      Sil
    2. Olur tabii beğendiğim, izlediğim olursa.Seve seve ^_^

      Sil