Aamir Khan Filmi Önermek İsteyenler Buraya^^

by - Şubat 07, 2016

Bloğumda Aamir Khan ile ilgili çok yazı okumuyorsunuz, çünkü ben iyi bir Aamir izleyici değilim. Sınırlı sayıda filmini izledim. Çoğu, bloğu açmadan epey önceydi ve hemen hemen herkesin izlediği filmler olduğu için bir daha yazma ihtiyacı hissetmemiştim.  




Fakat, sizlerden sıklıkla gelen blogda daha fazla Aamir Khan görme isteği fikrimi biraz değiştirdi.  Ve iş birliğinizle bloğun Aamirsizliğine bir son vermek istiyorum. Sizlerden ricam önce listeye göz atmanız.

İzlediğim Aamir Khan Filmleri

-Peekay
-Talaash 
-3 İdiots
-Taare Zameen Par
-Ghajini
-Fanaa
-Rang De Basanti
-Dil Chahta Hai
-Andaz Apna Apna
-Ishq

Sonra da, liste haricindeki çok sevdiğiniz, mutlaka izlenmesi gerektiğini düşündüğünüz Aamir Khan filmlerinden bana önerilerde bulunmanız. 

Türü ve yapım yılı önemli değil, izlenmeye değer  her filme açığım.  Siz önerin, ben izleyip yazılarını paylaşayım, buraları biraz Aamirleyelim.

Benzer Yazılar

20 yorum

  1. Önermeyi çok isterdim ama benim izlediklerimin hepsini izlemişsin bile ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünmen yeter önermiş kadar oldun *_* diğer yorumları okuyabilirsin ayrıca, güzel tavsiyeler var.

      Sil
  2. king of dimple7 Şubat 2016 14:58

    Mutlaka Qayamat se Qayamat Tak'ı izlemelisin. Maine Pyar Kiya'nın Salmanı, DDLJ'nin Shahrukh'u popüler yaptığı gibi QSQT da Aamir'i popüler yapan filmdi. Çok güzel bir aşk filmidir Juhi Chawla ile uyumu da şahanedir bence önceliği ona vermelisin beğeneceğini düşünüyorum :)

    ghulam da çok güzeldi rani ile daha da güzel bir uyumları var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneriler için teşekkürler, juhi zaten çok sevdiceğim bir oyuncu sırası ile iki filmide izleyeceğim inşallah.

      **Bu nick name shahrukha atıf değil mi?
      **ve galiba daha öncede dedim ama çok şahane bir nick name..

      Sil
    2. king of dimple8 Şubat 2016 21:33

      Evet daha önce de konuşmuştuk nickname Shahrukh'a atıf kesinlikle :) Benim en sevdiğim Khan hiç şüphesiz Shahrukh Khan. Aamir ve Salman'ı da çok severim ama SRK bir başkadır.

      yorumlarda da hep dhoom3 denmiş ama ben Dhoom3'e çok da bayılmamış biriyim. aksiyonu çok ağır ve kötüydü. aamir dışında sevilecek çok da bir yanı yoktu bence. 4/10'luk bir film.
      aşk filmlerini sevdiğinizi hissettiğim için Qayamat Se Qayamat Tak'ı öne aldım bence bu film çok eski olduğu için ülkemizde pek değeri bilinmeyen ama şahane bir film. Dediğim gibi Ghulam da güzeldir.
      Lagaan tavsiyesi verilmiş, o da güzeldir ama biraz fazla uzun. Kendinizi pür dikkat filme verebileceğiniz bir anda izlemeniz gerekir aksi halde çok bunaltıcı olabilir ama bence güzel bir film. :)

      Sil
    3. aşk filmleri sevmem mi hiç boşuna srk hastası olmadık ^^
      intermission'da filmlere ciddi ciddi ara vermek gibi bir huyum var, yoksa hiç pür dikkat bir film izleyemiyorum. Lagaanida böle-dur dura hallederim inşallah.
      dhoom 3 indirdim bile. bakalım beğenip beğenmeyeceğimi bende çok merak ediyorum.

      Sil
  3. Bütün filmlerini izlemiş biri olarak söylüyorum ki hepsi mutlaka bir gün izlenmeli. İzlemediklerinin içerisinden Dhoom 3 ve Lagaan filmlerini kesinlikle öneriyorum.
    Dhoom 3 biraz aksiyon biraz dramı barındıran bir film. Lagaan da dramatik komedi tarzında bir film. Beğeneceğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katrinayla aramız bu kadar limoniyken Dhoom 3ü sever miyim hiç emin değilim ama Lagaan'a ilk fırsatta bakıyorum inşallah. Teşekkürler öneriniz için

      Sil
  4. Iyi olmus bencede fikir alisverisi acisindan ayrica benim hint filmlerine baslama sebebim kendisi oldugundna😊Aamirin filmleri bir kaci haric çok eskilere dayandigindan izlenesi gelmiyor bana hatta 3 tanesini izlemedim listendekilerden.Ama bunlar haricinde Laagan filmide iyiydi bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim eskilerle aram iyidir ama doğru filmi bulmak lazım. Kimi çok iyi çıkıyor kimi hiç izlenmiyor gerçekten. Öneriler için teşekkürler. Lagaan iki oldu, önceliği kapıcek gibi

      Sil
  5. mann filmini izle

    YanıtlaSil
  6. Oncelikle yorumumu dikkate alarak boyle bir yazi hazirladiginiz icin tesekkur ederim.Ben "adsiz"
    izlediklerimin hepsi var.Ben ocelik sirasi yapmak istiyorum.
    Kesinlikle
    1.peekay(PK)
    2.3 idiots
    3.Faana
    4.taare zameen par
    5.dhoom3
    6.ghajini
    .........
    bu filmler hollywood yapimi olsaydi dunyada ses getirirdi.Aslinda on yargisiz olanlarin cigerlerinin derinliklerinden goz yasi pinarlarina kadar yankilan cok saglam ses getirdi zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünkü yorumunuz bardağın taşan son Aamir damlası oldu... Diğer arkadaşların önerilerini, sizin Dhoom 3'ünüzü sırası ile izleyip hızlıca yorumlamak niyetindeyim inşallah.

      diğer ülkelere bu kadar ulaşmamış olabilir ama bizim ülkemizde çok ciddi bir etkisi olduğu kesin.

      Sil
  7. Dhoom 3 güzel bir film, sarkıları özellikle malang çok güzel ama seni açacagını düşünmüyorum. Begenmezsin gibime geliyor. Lagaan ise kesinlikle izlemen gereken bir film ve hala izlememiş olmana şaşırdım :) qsqt bence de cici bir film. Aslında bir de dhobi ghat var. Ben begendim ama agır işliyor. Raincoat a benziyor biraz. herkes sevmeyebilir sıkılabilirsin. kiran rao sanat filmi yapmanın suyunu çıkarmış. tanıtımlarda da aamir khan ın BB daki gibi salya-sümük-havlu modu komikti. Ama ben yine de sabırla izledim hatta konusundan etkilendim.
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dhoom 3'ü şu güne kadar şarkıları yüzünden izlemediğim gerçeği,izlerken şarkıları atlamayı düşündüğüm gerçeği ile ölümüne kapışıyor. Raincoat'ı severim hani ağır işlesede finalde bize kalan duygu sağlamsa, işleyişin hızı çok sorun gelmiyor.

      prem ratan, hakkında söyleyeceklerini unutmuyorsun inşallah ^^ bir sonraki yazım olucik kendisi ve yorumunu çok merak ediyorum.

      Sil
  8. Çok fazla Aamir Khan filmi izlememiş biri olarak Lagaan filmini tavsiye etmek istiyorum. Evet çok uzun bir film ve yer yer sıkıldığımı hissetim fakat sömürgeciliğin etkilerini yansıttığı için sevmiştim ben filmi. Ben Bollywood'la çok haşır neşir bir insan olmadığım için krikete olan ilgim de yok denecek kadar az.Pakistanlı bir arkadaşım sayesinde bir iki kuralını zar zor öğrenebilmiştim. Zaten bu filmi de o arkadaşım önermişti bana. Siz muhtemelen benden daha fazla bilgiye sahipsinizdir sporla ilgili. Daha keyifli bir izleme olur diye düşünüyorum. Bu arada blogunuz tasarım ve içerik olarak çok hoş. Yeni yazılarınızı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, önerileriniz ve fikirleriniz için ^^

      Ne yalan hala pek hakim değilim krikete. Biraz atlaya zıplaya izlemek gibi bir huyum var çok yoğun spor- maç- sahnelerini.
      Lagaan'ı izlemek şart oldu. İlk ghulam ile başladım, ikinci tercihim lagaan olabilir.

      Sil
  9. Dhoom 3 güzel ama aşk olayini fazla bekleme zaten Aamir le Katrinayi yakışyırmıyorum Ehmm ben ki Aamir için dağları delen ilk idölü olan kız bi türlü şu Ghulam içime sinmiy ama Lagaan bi efsane ölersin yani ve ve ve zaten en bombeleyşınları izlemişin kız daha ne galmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D3'tan aşk değil, aşk kırıntısı bekliyorum.
      Ghulamı yarıladım, ikinci yarı kaldı...
      Lagaan şarttı farz oldu. İlk d3 ve lagaan izleyeceğim inşallah

      Sil