Hint Modası: Sonam Kapoor -2015-

by - Ocak 22, 2016

Hint güzelleri ve elbiseleri serimizde yeniden, yinecek, cicili bicili Sonam Kapoor bizlerle. Biri bu kızı durdursun yoksa diğerlerine bir türlü sıra gelmeyecek. Bu seferde çıt çıt çıtaları acımasızca yükselten Sonam’ın Prem Ratan Dhan Payo tanıtımlarında giydiği en güzel 5 hint elbisesi ve 1 adet zarafet bonuslu modern elbisesi karşınızda.

5. Bu ikisi ne kadar güzel bir çift oldular böyle. Şu gülüşlere bir bakar mısınız?  Ne kadar doğallar. Bu güzel gülüşmelerin hatırına elbiseye torpil geçip ilk 5'e raptiyeledim. Yoksam başka bir feyviritım daha var idi.



4.  Keyifler yine tıkırında ikilinin.  Salman Khan cephesinde tabiki pek bir değişiklik yok. Fakat Sonam az biraz perilenmiş. Cici bici çok masalımsı bir kıyafet seçmiş.


Ya biri sizi eversin ya da birbirinize bu kadar  güzel bakmayın ama.  Sonra akıllara deli sorular, Google'dan bir dolu aramalar geliyor bloğa.



3.  Bu sefer Salman yok, somurtkan Sonam ile baş başayız.  Artık bir sonraki pozda Sallu ile buluşmaya gideceği mi geliyor aklına, ne kadar orijinal, farklı ve şık bir saree giydiğinin mi farkına varıyor da tekrar neşeleniyor bilemiyoruz.



2. En afillisinden bir Hint gelinliği örneği.  Henüz beyazlaşıp, batılılaşmayangillerden.  Şatafatını sevsinler, Sonam gelinliğe, gelinlik Sonam'a çok yakışmış.



1.  Bir elbise hem asil, hem şık, hem sade, hem gösterişli, hem de sevdiceğim mor olur da ben ona bayılmam, bir numaraya iliştirmez miyim hiç. Olacak iş değil. 



Zaten, bu kız bu mor sevdasıyla beni on ikiden vuruyor, şıpcak düşüveriyor dibimi. 



-Modern zamanların bonus elbisesine geldik. Sonam yine şık, yine zarif, yine güzel.



Arabadan henüz inerken bile şahane gözükebiliyor üstelik.


***

Bu sefer bu kadarcık. Ara ara bu seriye Sonam serpiştirmek lazım. Yoksa fazlaca biriken kıyafet ve hangisini seçeceğime dair harcadığım çılgınus saatlerim oluyor. Bugün, en sevdiceğim belli. Siz en çok hangi elbiseyi beğendiniz? 

Blogdaki diğer moda yazıları için 1’i,  resimlerin ana fabrikası Pinterest Hesabım için 2‘yi tuşlayınız. ^ Sağlıcakla, esencek kalın. ^

Benzer Yazılar

17 yorum

  1. Ben en çok o masalımsı elbiseyi beğendim şu dördüncü olan var ya canım aha o :D

    Yalnız ben bu ablayı pek güzel bulmuyorum ya böyle seksi yada şirin de gelmiyor ne bileyim bir kadınsılık yok gibi (Ablayı gömdüm hatta gömdüğüme inanmayıp üzerine toprak atmaya devam ettim :P)

    Öyle işte konşu yalnız o morlu elbise de güzel ama bu mor pek soluk geldi nedense zaten mor pek favori rengimde değil (Bu gereksiz ayrıntıyı niye verdim acaba sanane dimi :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bak sen gel ayağını tozuyla Sonam'ıda bitanecik moruma göm derinlere. Azıcık attığın toprakları geri silkeleyim bakalım.

      Sonam en güzellerden bir kızçe değil amma kendine giydiğini yakıştırdığı, taktığını pekiştirdiği için güzelliğinden ziyade stil odaklı takip edilesi bir tip.
      İkincik, bu renk favori mor tonum değil benimde ama bu elbiseye çok uyuşmuş.
      Üçüncük, hoşgeldin canısı, özletmiştin kendini ^^

      Sil
  2. Kız ne şukela şeyler giyiyo sonamcım ya bende güzel bulmasamda instagramdan youtubeden falandan filandan giydiklerini takip ediyodum 4. feyvirit parçam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hı hı aynı bende öyleyim. Birde oyunculuğunu çok beğenmesemde filmlerini mutlaka izliyorum. Nasıl giydirmişler merakımdan sebep ^^

      Sil
    2. Bide bu jacqueline de çok zevkli işte zevk parayla satın alinmiyo mesela ben priyankanin giyiminden hiç hoşlanmıyorum hiç feyvirit denecek bir elbisesine pek rastlanmiyor doğrusu

      Sil
    3. genelde bir acayip giyiniyor priyanka. ama bir gün bir bakmışız şahane bir şey giymiş gelmiş, cuk diyede oturmuş üstüne. Yakıştırıncada yakıştırıyor hani.
      jac bu ara ilgi alanımda. biraz biriksin onunda derlemesini yapmayı düşünüyorum

      Sil
    4. Olur be sen iste giyinir :) jacte iyiydi hoştu oluru vağdı

      Sil
  3. Çok güzel. Bence Hindistan'ın şu an en iyi ünlüsü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyi ^giyinen^ ünlüsü kesinlikle ;)

      Sil
  4. Kesinlikle kiyafet konusunda enn zevklisi.styling yapan kisiyi tebrik etmek lazim cok basarili.ayrica ah o kumaslar ahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kişi değil bir sürü stilisti var aslında. Arada ıg den tarıyorum onlarıda baya iyiler gerçekten.

      Sil
  5. Kwk ın sonam lı bir bölümünü izlemiştim. Konuşmaları çok itici gelmişti. Şimdi salman amcayla birşeyler mi var bu hanımkız (kapoorkız) arasında?
    Nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha yok aslında aralarında bir şey. Ben kendi kendime gelin güvey oluyorum. Sonam ne alemde bilmiyorum ama salmanın başka bir yavuklusu var imiş zaten

      Sil
    2. filmi izledin mi? Ben senin verdiğin ödevi yapmadm- daha sakin kafayla izlemek istediğimden- ama prem i izledim dün gece. İzlediysen yorum yapacagım izlemediysen 123 tıp... Sonra konuşuruz. Bir de sonam ı rekha ya benzeten sadece ben miyim?

      Sil
    3. Premide izledim tamashayıda. İkisi içinde yorum yazabilirsin. Ya da yazılarını bekleyebilirsin diycim ama kaç vakte gelirler emin değilim.
      Sonam ile rekha konusunda iki koca cık çık. Hiç benzetemedim

      Sil
  6. Ben de senin 4 numaranla 1 numaralı elbiselere bayıldım ^^ buz mavisi ile pembenin uyumunun böyle muhteşem bir masalsı eda katacağını hiç düşünmezdim. Lila elbise ise harikulade. Çok asil duruyor. Saç modeli de kendisini pek zarif çıkarmış. Bunları görüp de kına gecelerinde hint kıyafeti giymek istememek mümkün mü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün değil tabikisi ;) ama bu kadar zarif modelleri bulmakta aynı ölçüde mümkün değil. İstanbulda satılanlar cennet mahallesinden hallice oluyor genellikle

      Sil