Dilwale (2015)

by - Ocak 19, 2016

İlk yarıya kadar izledim Dilwale'yi. Daha da devamını getiremiyorum. Olmayan beklentimin bile altında, Shahrukh Khan çıtasının çok çok uzaklarında bir film olmuş ne yazık ki. Bir kere izleyip hiç olmamış gibi davranmalık. Onu da bari güzel görüntü ve özenli çevirisi ile yapalım. Şu an hem altyazı çok özensiz hem de görüntü kalitesi sinema çekiminden hallice.   İzlemek için sabırsızlanan tüm arkadaşlara sabırlarının son kullanma tarihini bir ay daha uzatmalarını öneririm.   Görüntü kalitesi iyileşince seyir zevkimiz bir tık olsun artar ümidiyle. 


Benzer Yazılar

20 yorum

  1. Yazını görür görmez linke tıkladım bir ümit geldi mi? Ne çabuk diye :O
    Ama iyisi gelene kadar beklemeli. Bollywood ustamızı dinlemeliyiz diye düşünüyorum :) Temizi düşerse de bizi uyarırsan sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Tam olarak geldi denmezde işte böyle yarım ayak geldi. İnşallah, çıkınca yazarım yine.

      Sil
  2. Ben izledim çıkan çeviri ile ve resmen fiyasko. Beğenmediklerini söylüyorlardı izleyenler ama çok kulak vermemiştim onlara yanılmışım. Bence kalitesi yüksek halini beklemeye bile gerek yok. Çünkü hiç hak etmiyor. İnanılmaz sıkılarak izledim. Büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum şuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ki çok haklısın baya kötü bir film.. O kadar izlenmedi Hindistanda, haklıymış insanlar. Arkadaşları koluna takip gururla götürülecek bir film değil. Sessiz sedasız yarısında çıkmalık...

      Sil
    2. çok üzgünüm ama aynı düşüncedeyim...iki seferde izledim filmi..çocuklar birakmadı...acaba dedim kopuk izlemem mi ben de etki bırakmadı...yok ben bu aktörün birçok filmini iki üç hatta dört ayrı zamana bölerek izledim...maalesef hiçbiri böyle hissettirmedi..konusu en saçma olanlar bile...duygular zayıf verildi bence...nefret var ortada ama yok gibi...aşkı bile hissedemedim :((

      Sil
    3. duygular zayıf, espriler zayıf, kurgu zayıf, oyuncuların performansları bile çok çok zayıftı.. Çocukların bir suçu yok yani, annelerinin kötü bir film izlemelerini istememişler :)

      Sil
  3. SRK profesyonel bir aktör bu filmide galiba Kajol için kabul etmiştir. Neyse ki Raes geliyor şapmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh işte ikisi de çok profesyonel birer oyuncu olduğu için böyle bir filme çok absürt kaçıyorlar. Biri Kajol biri SRK neticede ^^

      Sil
  4. Fan ve reis iyidir o zaman- şeklinde evrne pozitif mesaj gönderiyorum
    Nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla inşallah artık Shahruk'tan şöyle çok klas bir film izlemek istiyorum

      Sil
  5. Bir insan aynı yıl 3 kötü film çekemez ya...
    Nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evrene pozitif mesajlar kısa sürmüş ^^
      elimizde örnek Akshay var mesela. geçtiğimiz yıllarda yıla 4 kötü film sığdırmışlığı var ciddi bir yetenek :)

      Sil
  6. Görüşlerinizi dikkate alarak izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemeyin diyordum aslında ama siz biliniz :)

      Sil
  7. Çeviri fiyasko film kötü ama raes ve fanı iyi bekliyorum ben yani güzel bişiler pardon ikişilere benziyollağ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temennimiz aynı canısı ama işte nasip bu işler ^^ şu ikili yıllar sonra böyle bir filmle karşımıza çıktılar ya daha da bişicik beklemem bir müddet.

      Sil
    2. Kız öyle düşünme be fanin teaserlari çok hoj gibi ama bizana diil çünkü srk aşkım:)

      Sil
    3. beklentimiz düşük olsun da kötüyse bileydim böyle olacağını takılırız, iyiyse fazladan sevindirik oluruz ^ beni çok çok açmadı teaserlar. biraz açtı sadece

      Sil
  8. srk ile kajolun filmi hatta son filmi inanılacak gibi değil.hayal kırıklığı..filmi atlaya atlaya telle ilginerek izledim..10 yaşındaki bir çocuğun elinden çıkmış bir senaryo gibiydi.diyaloglar rezalet.off ilk filminizi bir solukta izlemiştim yıl 2016 hale bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef çok haklı bir isyanlardasın.. tüm o güzel filmlerinin hatırına böyle bir film çekmemeleri lazımdı. kendi kimyalarına kendileri gölge düşürdüler

      Sil