Priyanka Chopra İnsandır!

by - Ocak 01, 2016

Bollywood dünyasında güzel bir yıl oldu 2015. 

Yeni defalarca izlemelik filmimi buldum; Bajrangi Bhaijaan.

En az bir defa daha izlemelik sevdicekler edindim; PikuBrothersDum Laga Ke Haisha

Kısacık tefecikte de olsa seyri keyifli bir kız filmi izledim: Dolly ki Doli. 




Müziklerini hala dinlediğim, eğlenceli bir romantik komedi filmi ile  keyiflendim: Tanu Weds Manu Returns.  -Konusu saçma gelse de, Kangana ve atarlı tutarlı kadın rollerinden hiç hoşlanmıyor olsam dahi-




Yılın en gerçekçi ve ilginç filmi, aşkı uğruna dağları delen dağ adamın hikayesine hayretler ettim: Manjhi: The Mountain Man. 




Böğrüme öküz oturduğu anlar oldu: Kaakka Muttai. 

-En iç burkan hikaye, en sevimli KARGA YUMURTALARI ve en sıkıcı ilk on beş dakika ödülü de onların-



Kimseciklerin beğenmediği sadece bir sen, bir ben, bir de bebek üçlüsü tarafından sevilen filmler izledim ve sevdim: Bombay Velvet *açıklayabilirim*, Anegan, Shamitabh. 



Yılın en övülen, övmeyenin dizleri dövülen fakat benim bir türlü kanımın kaynaşamadığı filmlerde oldu: HamariAdhuri KahaaniHawaizaada. 

Hawaizaada ayrıca, yılın en 'hemen izlemelisin beni' diyen posteri dalında yarışıyor. 

Finalini görmeye sabır yetiremediğim filmlerde izledim: All İz Well, Kis Kisko Pyaar Karoon, Dedektif Bombay Beksi Beyefendi gibi.

Ve 2015'in  hepimizi pek memnun eden repliği Dil Dhadakne Do filminden geldi. 



Nutkumuzu tutuklatan ilginç bilgileri, yine aynı filmden öğrendik.




Bu şaşırtıcı bilgilendirmenin aydınlanmasını yaşarken bir yandan da yazının sonuna geldiğimizi çünkü bu yıl ne kadarda az film izlediğimi  fark ettim.  Benden bu kadardı. Şimdik, sizleri dinlemeye hazırım. Sizlerin sevdicekleriniz, sevmedicekleriniz, kısacası enleriniz kimlere gidiyor bu yıl? 

Benzer Yazılar

12 yorum

  1. http://www.beautyandfashionfreaks.com/priyanka-chopra-in-rohit-bal/#prettyPhoto/0/
    Bu resimdeki kıyafetiyle pc insan değil aslında bir elf diyenlere inanabilirim. 2015 in en begendiğim filmi: drishyam. Diğerlerini ilk fırsatta yazacagım :)
    Nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendenizde o günden geriye baki kalan Ranveer'in fırfır etekleri olduğu için dönüpte PC'ye bu kız ne giymiş diye bakamadım bile :)

      http://www.missmalini.com/wp-content/uploads/2015/11/IMG_0126-copy.jpg

      Sil
  2. Bence gayet çok film izlemişsin ^^ Ben Aashiqui 2, Ghajini ve PK'yı izledim ^^ Bajrangi Bhaijaan ve Piku'yu çok izlemek istesemde izleyemedim bir türlü inşallah bu sene izleyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sürü güzel film seni bekliyor desene .. Keyifli Seyirler Şimdiden ^^

      Sil
  3. Şimdi yorum atarken fark ettim ki bir tanecik film izlemişim. O da PK. Ha bir de Ek Villain 'i deli gibi merak ederek bekletiyorum böyle de bir psikopatlık :D Listende bir kaç filmi çektim onlarla birlikte izlerim inşallah :)
    Başlayıp yarım bıraktığım bir iki taneyi saymıyorum.
    PC için tespitte çığır olmuş valla. Okuyucu olarak tebrik ediyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bajrangi Bhaijaan, PK'yide Ek Villain'i da bir güzel döver bak diyim. Senenin açılışını ona göre yap ;)

      Sil
  4. Şu Manjhi bizim Ferhat olmasın yahu..Başka dağ delen de mi vardı?
    Dil Dhadakne Do filminde küçük bir bölüm İstanbul'da geçer diye beklerken filmin çoğu burada geçiyormuş meğersem..Anushka,Ranver Taksime gelmişte benim bundan nasıl haberim yok onu bilmiyorum.
    Benimde en beğendim bu yıl ki Bollywood filmi Bajrangi Bhaijaan oldu.Onun dışındakiler zaten hep eski dönem izlediğim filmler..Yalnız ben hala Dilwale sayıklıyorum.Dvd çıksa da nete düşse bir an önce :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikme için çok özür dilerim Çalıkuşucum. Biraz fazla geç dönüyorum.

      Varmış tabi, hemde bizim yüzyıldan bir dağ delen adam efsanesi varmış Dashrant Manhji. Karısının ölümü üzerine dağa küsmüş ve bundan hem dağın haberi olmuş, hem tüm Hindistan'ın, hem film sayesinde bizlerin. Şahane bir film değil ama hikayenin gerçekliği etkiliyor insanı.
      çok uzun günler ve geceler boyunca kalmadılar meşgul olduğun bir zamana ya da tatil dönemine falan denk gelmiştir. Bütün fan sayfaları yıkılıyordu resimlerle, yoksa illaki görürdün.

      Sil
  5. Ooo izlemelik filmler, hemen izlemeliyim izlemediklerimi. Tam da film ararken bu iyi oldu. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  6. Saol.hint filmleri baska. O istanbullu filmi izlerim insaAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz. Keyifli seyirler...

      Sil