Brothers (2015)

by - Aralık 16, 2015

Ah benim sevgili duygusal Hintli'lerim! Böylesi heyecanlı bir boks filmini ağlamaklı bir dram filmine dönüştürmek tamda onların işi. Bu haftaki filmimiz: yıllardır görüşmeyen abi-kardeşin büyük ödül için boks turnuvasına katılmasını ve ring meydanında karşı karşıya kalmalarını anlatan, Brothers.



Bu filmin orjinali izlediğim en heyecan verici filmlerden biriydi. Kendisini koltukta hoplaya zıplaya, çılgın tezahüratlarım eşliğinde izlemiştim. Orjinalinde duygusal sahneler vardı ama hadi şimdi dramı basalım seyircilerimiz hüngür hüngür ağlasın mantığı yoktu. İki kardeş, kim ödülü kazanacak, kim daha haklı çok düşünemeden şıp diye bitiveriyordu film. 



Bizim Brothers’a gelelim. Akshay ile Jac nasıl tanışmışmışlar, entarisi dım dım mış, çiftetellisi tım tım mış, Kareena ve göbeği gelsin iki göbek atıversin miş miş... Bizimkiler sadede gelene kadar heyecan duygusu ekvatora uç uç böceği misali kaçıvermiş. Heyecan kalmayınca da basmışlar dramı, çalmışlar müziği... 

Bize mi diyor o!!!

Böylede olmuş tabi. Hem de ne yalan epey bir güzel olmuş. Ama öyle orjinalinde olduğu gibi deli divane finalini merak ettiren cinsten bir film olmamış. Kendi çapında, kendi tadında güzel bir iş çıkmış ortaya. *Hem Hint filmi olunca şimdi bir yolunu bulur, tüm küslükler tatlıya bağlanır diye bekliyor insan. Belkide bu yüzden kafam çok rahattı gerilmedim. 

Filmin Konusu;  bir replikle özetlersek: 'Monty, David'e karşı'. 



Oyuncu Kadrosu: Akshay Kumar, Sidharth Malhotra, Jacgueline Fernandez, Jackie Shroff.

Akshay zaten malumumuz bir oyuncu, elinden her iş geliyor.  Komedi dalında markalaşmış belki ama ben kendisine bu tarz rolleri daha çok yakıştırıyorum. O yüzden sürüyle alık komedisi filmi yapacağına böyle sağlam rollerde karşımıza daha çok çıksın isterdim. Bu filmde yine döktürengillerden...


Resim alakasız ve döktürmüş bir hal pek ortada yok  ama olsun bu sahne çok iyiydi. Siz döktürdü bilin gene :)

Sidharth’a övgü borcum vardı zaten bu yazıdan. Hızımı alamayıp borç bahanesine paragraflarca övgü düzsem mi yoksa sadece film boyunca 58 ekran görüntüsü aldığımı, bunların üçünün Akshay’a ait, gerisinin Sid’e ait olduğunu söylesem durumu çakar mısınız :=  İyiydi, çok iyiydi. İyiden de iyiydi vesselam … 

Mübalağasız filmi *Sidharth'ı izlerken ben.

Uzun postun kısası Brothers, şahane oyunculuklarla bezeli iyi bir dram filmiydi. Herkeslere tavsiye olunur ama   kısa ve öz film severler  orjinal yapıma öncelik verebilirler. İyi Seyirler...

-Nur bu kısım sana özel-

Erkenci Yorumun,


ve Geciken Cevabım;
Ben Jackie amca’yı iyi buldum baya, hiç sırıtmadı gözüme. Tipik alkolik bir Hintliydi. Sallana sallana babalık yaptı. -Bir ara anladık Hristiyan bir ailesiniz diye isyan edesim geldi cidden. Bir gözümüze sokmadıkları kaldı diyeceğim ama her yerden çıkan hac işaretini düşününce sanırım onuda yaptılar  :)

Benzer Yazılar

19 yorum

  1. cok güzel bi post olmus canim, ellerine saglik :)
    Brothers'a bir türlü Zaman ayiramadim gitti, fakat sanirim senin yazindan sonra hemen bi bakayim bugün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle bakalım, beğenecek misin?

      *bloğunu takipçiler butonunu google plus ile eklemişsin ya hani. Yeni yazı girdikçe orada paylaşmalısın ya da otomatik olarak ayarlarını düzenleyebilirsin. Öyle olsun ki sen yeni yazı girdikçe bizim ekranlarımıza düşsün. Tıklayalım, okuyalım falan güzel olur :)

      Sil
  2. Bana özel kısım sürpriz oldu, mutlu oldum😍. Tavsiyenle rowdy rathore yi izledim. Eglenceli hoş bir film. Sanjay l bhansaliden böyle eglenceli bir film beklemiyordum- devdas ve ram leela yı izledikten sonra. senin de dediğin gibi akshay kumar a 'öğretmenim canım benim' rolü daha çok yakışmış.
    Mary kom ile beothers ı kıyaslar mısın?boks kavga dövüş benziyor. Ama mary kom daha kız filmi gibi sanki.
    Sırada dilwale var. Bakalım nasıl olacak.
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brothers, mary'yi döver :) Her yönden çok daha başarılı bir film çünkü. Kurgusu olsun, oyunculukları olsun. Dilwale konusunda heyecanlıyım dersem yalan olur. İlgimin yüzde seksenini Bajiro Mastani'ye devrettim. Biri şahane şarkılarla, biri tırtımın tırtı promolarla gündeme gelince işler değişti bende.. Sanjay o filmin sadece yapımcısı olduğu için senaryo ile bir bağı yok. Zaten senaryoya bir eli değseydi filmden kimse sağ çıkamazdı :)

      Sil
    2. :) slb filmlerinin sonundaki toplu kıyım konusunda çok haklısın:) filmi izlemeden sarkısını iZlemeyi sevmiyorum. Spoiler okumuş gibi hissediyorum ama sen deyince baj. Mastani nin sarkılarını izledim. Çok begendim. Ram leela dakileri de çok begenmiştim. Renkler sahneler masal gibi.
      Bak bu video ile de irrfan khan senpatim arttı:
      https://m.youtube.com/watch?v=r3nhttUMhrI
      Bu da türkçe alt yazılı hali :
      https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=428097597384432&id=370586529802206&_rdr

      Giriş kısmında çok güldüm :) özellikle lunchbox-piku baglantısına :)

      Sil
    3. Slb müzik konusunda eline su dökülemeyenlerden.. Ram-leela'nın müzikleri de bir ayrı güzeldi. BM'nin de Pinga'sı bir fena..
      videonun esas kısmı benimde en çok hoşuma gidiyor ve İrrfan'ın hunharca gösterdiği six packs'ler :)

      Sil
  3. Hint filminde ben dram hakkımı Devdas'ta kullandım bitirdim :) Maalesef başka dram yerim kalmadı :) E o zaman bakalım bakalım eğlenceli ne var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın mutlu film severler! Seviyorum sizi <3

      Sil
  4. Benim yazacaklarim belli o yüzden bu seferlik yazmama hakkimi kullaniyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahay çok iyi anlıyorum seni :)) suskunluğumuz asaletimizden işte hep ;)

      Sil
  5. Sidhart sevgimi başka bir yazında hunharca haykırmıştım resmen:D Akshay' ı da Gabbar'dan sonra sevmiştim.Bu adamı ciddi rollerde görmek güzel. Bu kadro varken izlemek lazım vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemek lazım tabi hele hele Sidharth'ı hunharca sevengillerden biriyken, izlemek şart :)

      Sil
  6. Ya ben baba rolünü oynayan adamı acayip karizma buluyorum ya yalnız tamda elli sekiz yaşındaki halini o M.Ö. halleri Nuri Alço'nun yandan yemişi gibi duruyor çünkü :D

    Bu arada ''58 ekran görüntüsü aldığımı, bunların üçünün Akshay’a ait, gerisinin Sid’e ait olduğunu söylesem durumu çakar mısınız := İyiydi, çok iyiydi. İyiden de iyiydi vesselam … '' son cümlen buram buram Haluk kokuyor :DD Yalnız baba candırın yeni bölümlerini sırf o ikisinin sahnesini izlemek için bekliyorum. Dediğin gibi Haluk komedi ya adam sahne gereği ciddi olunca böyle bir kasılıyorum ben ciddilik yakışmıyor her an bir kahkaha atacakmış gibi geliyor :DD

    Ay yazı amacından saptı heh ne diyordum ben bu filmi yarım bıraktım aslında konusu mu desem ım böyle bokslu şeyleri sevmiyom ben o elli beş tane ekran görüntüsü aldığın abi için bakayım dedim ama yok ilerlemedi film. (Bu sefer istediğin gibi kızabilirsin. Artık yarım bıraktım demeye utanıyorum :D)

    Çok konuştuğum ve yarısı da boş olan bu yorumun sahibi elbette bendeniz D.S.K. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa kuzucuğum sen yorum yazmayınca yazı tamamlanmış hissetmiyorum ben. Şimdik sen geldin sevindirik oldum birrr.. Hiiiçte boş bir yorum değil bikere çok şükela yorumlarından birtanesi iki.... Haluk diyorsun beni on ikiden lank diye vuruyorsunnn onçin yarım bıraktığına kızmıycam üçççç...

      ama yanlış yarıyı yarım bırakmışsın. Bari ilk yarıyı hiç izlemeyip direk intermissiondan sonra olaya bodoslama dalsaydın asıl ekşin dıkşın o yarıda mevcut çünkü.

      Haluk içime işledi galiba evet :) 'iyisin, bayaa iyisin' mevzusu bir şey değil ama geçen farkında olmadan o iğrenç kıkkıkıı kahkahasını attım ben dahil odadaki herkesin dünyası değişti :)

      -sen niçin arada adsız takılıyorsun canısı? komşuluk ilişkilerimize heyecan mı katıyorsun ;)

      Sil
    2. He birde jackiee amca yakışıklı bir adam gerçekten. Hiç Hintli tipi yok belki ondandır :)

      Sil
  7. Aslında intermissiondan sonrasına da baktım ama böyle kemik kırılma gibi sesler ovv hiç benlik değil. Aksiyon severim ama boks falan onu sevmiyorum ya bakamıyorum bile filme :D

    Ay Haluk'un o kahkahası zaten Haluk'u Haluk yapan şeylerin ilki :D Yalnız o kahkanı bende duymak isterdim :DD

    ''sen niçin arada adsız takılıyorsun canısı? komşuluk ilişkilerimize heyecan mı katıyorsun ;)'' Ya aslında adsız takılmam genelde spontane oluyor. Genelde bloğuma giriş yapınca tüm komşuları ziyaret ediyorum. Sonra giderayak sana tekrar uğruyorum ama çıkış yaptığım için geri girmek zor geliyor bende adsız takılıyorum bazen ise direkt sana geliyorum kendi dükkanımı açmadan sonra yorum yapasım geliyor ama yine giriş yapmadığım için adsız olarak yapıyorum yorumu :D

    Ay ne açıkladım dimi ama oku satırı sordun madem o kadar uğraştım anlatmak için okumak zorundasın yani :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum okudum merak etme :))

      Ev halkının tepkilerine dayanarak bence duymak istemezdin canısı :)

      Sil
  8. Filmi izlemedim de yazını okurken ilk tepkim ''yine mi Kareena??!''idi.Kadın resmen Bollywood sektörünün ortasına oturmuş.1 milyarlık nüfusta kimse yokmuş gibi her yerden çıkıyor yahu :D Oyunculuğunu da çok beğeniyorum ama 35 yaşa 57 film sığdırmış.Tanısam diyeceğim kendisine ''etme eyleme kızım.biraz gençlere yer aç.bir tane de bebek yap.fotodan da olsa sevelim'' :D
    Bu arada bu Akshay ile Kareena'nın klibine rastladım da youtube'da ''teri meri kahani'' diye bilmiyorum izledin mi?istemsiz bir şekilde bana aşırı komik geliyor o klip ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahay evet yine Kareena :) ama kısacık geliyor dansını ediyor gidiyor- her Akshay filminde olduğu gibi- O dediğini izlemiştim ama şu an çok hatırlayamadım. Vay be 35 yaşında demek Kareena. Yaşlanmayan bir hintli hatun daha desene ^^

      Sil