6 Maddede Arnav'ı Kendinize Aşık Edin!

by - Aralık 04, 2015

Kanal 7’de hafta içi her gün yayınlanan Bir Garip Aşk dizisini izliyorum. İzledikçe Arnav gibi kibirli bir asabinin, Khushi gibi bir sakar şirineye nasıl aşık olacağına dair kafa patlatıyorum. Bu patlatmaların sonucunda küçük bir liste yaptım. Bu hafta, Khushi’den öğrendiğim birkaç taktik ile Arnav’ın Kalbine Giden Yollar’ın listesi sizlerle.


1. Mütemadiyen Düşün

Zamana ve mekana bakmaksızın belirli aralıklarla düzenli olarak düşün. Her seferinde bu sakarlığınıza şaşırmayı da ihmal etmeyin. Siz daha adam akıllı düşemeden, sizi havada karada kapacak bir Arnav Singh Raizada bulacaksınız yanı başınızda.





2. İş Yerinize Yemek Götürün

İş yerlerinize (öğrenciler okullarında deneyebilirler) yemek götürün. Ve bu yemeği, şirketin otoparkında mümkünse en lüks aracın üzerinde yemeye başlayın. Kısa bir sürede, karın gurultularınızın yaklaşmakta olan bir Arnav'ın ayak seslerine dönüşeceğini göreceksiniz.




3. Hızla Gelen Arabalar Bakakalmak İçin Var

Yolun ortasında dikilirken, üzerinize doğru son sürat bir araba geldiğinde, korku ve paniğe kapılmadan arabaya dikkatli, şaşkın ve cesur gözlerle bakmaya başlayın.  Etkisini anında hissedecek, saniyeler geçmeden kendinizi Arnav’ın kollarında bulacaksınız. 
*Tek yapmanız gereken, hızlıca kenara  çekilmekte olabilirdi. Aman aman hiç romantik değil!  




4. İliklerinize Kadar Islanın

Şöyle en şiddetlisinden bir Hint yağmuruna sokakta, yapayalnız, şemsiyesiz yakalanmışsanız müjdemi isterim. İliklerinize kadar ıslanmış bu haliniz, iliklerine kadar hırs ve gurur dolu bir Arnav Singh Raizada'nın kalbinde hayırlı kapıları tıklatıyor demektir.




5. Bayılarak Düşmeyi Deneyin

Kuru kuru düşmenin işe yaramadığı özel durumlarda ara sıra bayılarak düşmeniz gerekebilir. Ayakta ve itina ile bayılmayı başarabilirsiniz, hemen oracıkta kendinize bir Arnav'ı hayran bırakabilirsiniz. 




6. Şallarınızı Aktif Olarak Kullanın

Tüm maddeleri yapmanıza rağmen kesin bir çözüm alamadıysanız, bırakın şalınız mevzuyu sizin için tatlıya bağlasın. Üzerine üzerine uçan bir bayan şalı karşısında hangi erkek karşı koyabilir ki?  Kimse koyamaz tabiki. Hele ki Arnav’lar hiç.



***

Bütün maddeleri gerçekleştirdiğinizde arabasından aniden  inen Arnav'ımız kızgın, hırçın fakat fazlasıyla aşık olmaya ramak kalmış ses tonuyla neden sürekli bu kızı düşünüyorum, what the... söylenmelerine başlayacaktır. Zafer, sizin. Bir adet sürekli sizi düşünen Arnav kazandınız. Tebrikler :)

Benzer Yazılar

37 yorum

  1. Ay bu dizi hehe kanal 7 deki dublaj çok dandirik yalnız son kullanma tarihi geçmiş :D

    Neyse diziye dikey geçiş yapayım; karışık izledim tüm bölümlerini (Sanırım bütün bölümleriydi) üç yüz bilmem kaç bölüm sonuçta boru değil. Bir bölümün en fazla yirmi dk olması bile baştan sona izletemedi beni :D Yalnız ablayı bazen aşırı jest ve mimiklerine rağmen çok şeker buldum çok kendine has bir karakter :D

    Bundan başka birkaç diziye daha bakayım dedim ama ı-ıh cık olmadı yani bence en iyisi bu (Elbette üç yüz küsur bölüm olduğu için saçmalığın dibini sıyırmışlar bazı bölümlerde ama öyle güzel sahneleri vardı ki o saçmalıklar çabuk unutuldu :D)

    Öyle işte komşum Hint dizileri benlik değil filmleri en güzeli hatta buradaki ablada dizileri bırakıp, filmler çekse fena olmaz :D Hadi gittim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dublaj beni hiç rahatsız etmiyor canısı. Hatta hoşuma bile gitti. Uyuşmuş bence sesler. Geçen yıl diziye başlar gibi olmuştum altyazılı. En fazla 10 bölüm izleyebildim. Hiç mi hiç sarmadıydı.
      Bu yıl tv'de denk gele gele izlemeye başladım. Sanırım bu seslendirme haline daha çok ısındım. Çok saçmalıyorlar evet, henüz çok aşırı güzel sahneye denk gelmedim sabırla bekliyorum :)

      ayy o değilde 'sen, bitirmek, 300 küsür bölüm, finali görmek' işte bunlar hep şok :) yaani sen kill me heal me'ları yarım bırak, baba candırı elinin tersiyle itele gel Arnav ile Khushi'nin dibini gör. İşte bunlar hep bir garip aşk ^^

      Sil
    2. Yok ablası yanlış yazmışım ben bu dizinin bölümlerini bitirmek namümkün zatı alim en azından bu kadar sabırlı değil. Şimdi karışık kuruşuk izlediğim için tüm bölümleri farkında olmadan bitirmiş de olabilirim :D Ayrıca KMHM'yi tamamladım :DD Ama Baba Candır denk geldikçe izliyorum :DD

      Ay 168. bölümü aç izle yutıptan çok komik ya :D Ayrıca Arnav'ın evrim geçirmesine daha çok var e nede olsa 300 küsur bölümlük dizi hehe

      Sil
    3. Namümkün biraz evet :) ooo bak sen kmhm'ye geri döndün demek.İyisin ^^

      dediğin bölüme baktım ama malayalam dilinde olunca birbirimize anlamsızca uzun uzun bakıştık sadece :) hintçe versiyonuda kaldırmışlar galiba. artık kanal 7'de vakti gelince kulağını çınlatırım inşallah.

      Sil
  2. Bu maddeler süpermiş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Khushi sağ olsun, ilham şirinesi :)

      Sil
  3. Ay çok alemsin ne güzel özetlemisin durumu bayıldım :) Böyle bir arnav bulabilirsem bu maddeleri mütemadiyen bende yapabilirim sanki :)) Dizi bağımlılık yapıyor şakamaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maddeler kolay zaten mesela bir Arnav bulabilmekte :)

      Sil
  4. bollyseverkız5 Aralık 2015 10:01

    Bende ilk günden izlemeye koyuldum.Ama okul saatleri denk gelmediği için biraz gecikiyorum.O diilde kurban olduğum şu bayan kaşyapı (nasıl yazılıuo hiçbi fikrim yok) değiştirsinler.Kaşyap göz çıkar :p Kız aşırı çirkin.Ayriyeten favoriteyşınım Arnavın ablası.Kız bence filmdeki en tatlı kız.Keşke başrol olaydı.Diğeride Khushi'nin ablası :* Arnav'ın ablasının da ikide bir ağzına bişiyler sokuşturması bana annemi hatirlatiyo:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de mesela shivan değişsin, çıksın, gitsin diziden. Ne biçim bir karakter tam bir ifil sebebi. Bir de bir dünya rol vermişler adama. Arnav'ın pamuk şekeri ablasına yakışmış mı hiç yazık hatuna..
      Bende diziyi tam tamına izleyemiyorum ve Kaşyap kim, ne işe yarıyor, Arnavla münasebeti ne hala anlamış değilim. Oda değişebilir yani seni mi kıralım :)

      Sil
    2. İlerki bölümlerde şiyammidir her ne haltsa kızı evlenince topal bırakıyo filan.Baya bi ekşınlı.Annem de izleyince diyoki ya bu şiyam ne istiyo la adam zaten yatalak kızın babası iskence zulüm bu ne.Bide şu arnavda da ayrı bir kasıntılık.Kızı öpme derecesine geliyo sonrada hiç bir değer ifade etmiyo diyo. Buradan ona sinirli bakışlarımı atar sana da bol bol öpücüklerimi iletir.Bal gibi dil döktüğün bu bloğun daha daha ünlenmesini taaa srkya kadar gitmesini sonra onun seni gelip öpmesini diliyorum.Ama şimdi sen hayal kurarken heycandan bayılırsın filan ambulansi önceden hallediyorum.Mucklarr

      Sil
    3. Diziden epey kopuğum şu aralar. Açığımı kaparken şiyam miyam dinlemem hunharca atlarım sahnelerini hiç sinir olasım yok ona şimdi.
      Asıl senin ağzından bal damlıyor sanki :)) Aman shahrukh buralarda gelene ben eli öpülesi bir nine olmayayımda gerisi pek mühim değil ;)

      Sil
    4. Kız sen daha gençsin sen yaşlanınca srk yine aynı kalacağı için tamamlarsınız siz o yaş farkını:) kız bu arnav kuşiyi öptü sonradanda olanlar oldu mübarek bi yanlış anlamalar sonra sarhoş olup dans etmeler çok tatlis bu arnav bide bu kuşi kendini sevdiren tiplerden tıpkı senin gibi bal kız yani sizin gibileri sevmemek elde diil (tamam itiraf ediyorum senden hoşlaştım hadi bi çay içek:D) kız bide twitırdan uzun zamandir konusmuyoz canım bi sıkılıyo anlatamam

      Sil
    5. oyşşş bugün yorum şenliği günü galiba ^^ bir geldin pir geldin ^^
      dizi konusunda birşiycikler diyemiyorum hiç izlemedim ne kadardır.

      senlen bir çay içip akabinde ' sen savaşla aşkı karıştırmışsın ' mı söylesek songül style ;)

      Sil
    6. Oo en sevdiim songül ha bide yeni single i var nerdesin aşkım diye onuda dinlerik

      Sil
    7. Pınar başı pıtırak
      Gelin kızlar oturak
      Bir demlik çayım var
      İçine piskevit batirak der yorumumu bitiririm 😃😃

      Sil
    8. :))

      ay cık onu dinleyemedim savaş ile aşk daha iyiydi :))

      Sil
    9. Bunu unuttun ama
      Seni benimle tanıştıranlar hepsi girsin cennete ve bu devirde kimse sultan diil hükümdar diil:)

      Sil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim. Bollywood hayranı olarak bu zamana kadar görmemiş olmama da çok şaşırdım ve üzüldüm. Yazılarınızı inceledim. Kendinize has yorumlarınıza bayıldım :) çok samimi bir şekilde film kritiği yapıp sevimli tavsiyelerde bulunmuşsunuz.
    Bundan sonra blogunuz kesinlikle takibimde :)
    Yazıya gibi gelecek olursam. Bu diziyi izlemedim ama kanal 7de yayınlanmaya başladığından bu yana oldukça adından söz ettirdiği için şurda burda epeyce görmüştüm. Bu listeyi görünce konuyu daha da iyi anladım. Klişelerle dolu olsa da güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Bundan sonra karşılıklı tavsiyeleşelim en sevdiğim :)
      Klişe ve de güzel diziye en uygun tanım bu kesinlikle.

      Sil
  6. Merhaba
    İyi oldu yayınlanması oldukça keyifli bir dizi.
    Tek sıkıntım Arnav'ın mimikleri daha doğrusu olmayan mimikleri :)
    Adam her duyguda aynı ifadeyi gösteriyor duyguyu karşı tarafa geçiremiyor bence.
    Ay birde Arnav bakmışsın bir gitmiş bir gelmiş bu adam ne zaman gitti ne zaman geldi :)
    Anjeli ve keçi çok tatlı :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arnav hep kızgın zaten. Hep atarlı hep giderli. Bir haftadır izlemedim yeni bir duygu keşfettiyse beyefendi bilemiyorum ama hep bir şaşkın bakkal nidası var evet :) İleride aşkı kuvvetlenince belki farklı bakan bir Arnav görebiliriz.
      Ya sana çabuk mu geliyor. Bence tam tersi bir yerden bir yere gitmesi yıllar sürüyor gibi. İki adımlık ofiste bile beş dakikada varamıyor gideceği yere. Birde basıyorlar müziği arkadan hah diyorum şimdi en az 10 dakika farklı açılardan ARS yürüyüşü izliycez :)
      Keçicik benimde favorim :)

      Sil
  7. Çok güzeldi yazı keyifle okudum. Gerçekten alemsiniz neler de geliyor aklınıza :D bu diziyi altyazılı izleyebileceğim bir yer var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ sıkıcı bir metrobüs yolculuğunun hediyesi bu yazı :)
      Altyazılı bu linkteki siteden izleyebilirsiniz...

      http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=65635

      Sil
  8. Anacım bu dizinin müptelası oldu vallahi :) Şimdi daha iyi anlıyor Bollywood müdavimliğimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler, babalar, dedeler .. Dizinin yeni kitlesi pek şahane :)

      Sil
  9. yaa ben de izlemek istiyorummmm kıskanıyorum izleyenleri.
    kanal 7 valla işi çözmüş, artık bu biter diğerini yayınlar ohh iyi valla. geçen gördüm ben de tv de inanamadım vay be dedim, yengemin annesi izliyordu bizimkilerden iyi dedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim dizilerimizden teknik olarak iyi değil ama çok samimi bir dizi.O yüzden bağlıyor insanı kendine. Karakterleri olsun hikayesi olsun... Keçisi bile bir alem mesela :)

      Sil
  10. Sana sıkıcı metrobüs yolculuğunda ilham olan bu yazı benim sıkıcı metrobüs yolculuğumu şenlendirdi :) yazıyı okurken diziyi ne kadar özlediğimi fark ettim. Ah tüm maddeler bir yana da o rüzgârda savrulan şal yok mu o şal... hele ki arnavı bulmuyor mu hep... ben bayağı eriyordum o sahnelerde. Maddelerinin hepsi gülücük oldu yüzümde çok iyi tesbitler ;) ve okuyunca dedim niye bu saçma sahneleri ayıla bayıla izliyordum? Tabi ki arnav faktörüne ek olarak kushinin samimiyeti idi. Tüm dırdırına şusuna busuna rağmen kushi çok samimi bir kızcağızdı.Dizi ile ilgili yeni yazılar itinâ ile beklenir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha uçan Khushileri, uçan şalları Arnava sorucaksın.. Mıknatıs gibi maşallah :) Kan çekmiyor belki ama kalp çekiyor ne yapsın.. Khushi az biraz dırdırcı hakkaten ama güzel dırdır ediyor hakkını yemeyelim :) hay ağzına sağlık diyorum o dırdırlarının sonunda genelde. iki haftadır izleyemiyorum galiba bende özledim. Sabah twitterda ARSGÜLDÜ' twitlerini görünce hepten aklım kaldı. Az biraz yakında diziye geri dönüş yapacağım inşallah. Yeni yazı kısmet artık, önümüzdeki metrobüs seferlerine bağlı :)

      Sil
  11. Hint Dizisi Kanal 7'de? Hiç haberim yoktu bu diziden ben de bakacağım :)

    YanıtlaSil
  12. Komşuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu koooooooooooooommmmmmmmmmmmmşşşşşşşşşşuuuuuuuuuuuuuu

    Neredesin ya bütün neredesin temalı şarkılar sana gelsin. Dön evine örümcek ağları kapladı her yeri, tozlandı yazılar hadi gel artık ://////////////

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ilahi kız:=== bitanesin. Geliyorum inşallah. Örümcekli bırakır mıyım buraları :)

      Sil
  13. Bu diziyi 2 yıl öncesinden araştırmaya başlamıştım ama doğru düzgün çevirisini bulamadığımdan izleyememiştim.Şimdi de tv'de arada bir göz atıyorum da güzel ilerliyor :) Tespitlerde müthiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için şu an pek ilerlemiyorlar. Öylece duruyorlar. Sömestr'da inşallah bu güzel ilerleyişe tanıklık etmeyi planlıyorum.

      Bugünkü toplu ziyaretiniz için teşekkürlerimi sunarım cicim ^^
      Yine bekleriz :)

      Sil