Justin Bieber ve Shahrukh & Kajol Aynı Mekanda

by - Kasım 19, 2015

Dilwale filmine dair beklentim gün be gün düşüyor. Fragmanı zaten çok parlak bir fragman değildi. Üstüne birde, bin bir gece bin bir gündüz methini dinlediğimiz Shahrukh & Kajol & Farah  & İceland muhteşem dörtlüsünün taze çıkmış Gerua klibi de hoşuma gitmedi.

Ama konumuz Justin Bieber :)

Önce bizimkilerin Iceland'da çekilen  klibini izliyoruz.





Sonra Justin Bieber'ın aynı mekanda çekilen klibini izleyelim.





Hangi klipteki mekanın daha güzel ve doğal hissettirdiğini ise size soruyorum.

Bizimkilerin melodisi çok sevimli, Arjit Singh'in güçlü sesi ve ikilimizin uyumları malum. Ve yinede tüm bunlara ve özellikle Bieber çocuğun Perwol'le yıkanan o beyaz donuna rağmen ben ikincisi diyorum. Ortam çok doğal ve insanın gerçekten gidip göresi geliyor çünkü. 

Aynı ortam, bizimkilerin klibinde ise yapay ve sanki gerçek değil be imajında. Demek ki fazla efekt, göz çıkarabiliyormuş. Lüzumsuz kullanmamak, kullananları uyarmak gerekiyormuş. Buradan duyurulur Rohit Beylere, Farah Hanıma.

****

Bu geçen ay, Bollywood Terapi olmaktan çok Shahrukh Terapi gibiydim biliyorum. Öyle olmadığım zamanlarda da zaten buralarda yoktum. Suskunluğum asaletimden falan değildi ama yinede güzel dönüşlerim olacak inşallah. Beklemede, listeyi tamamlamada ve esencek  kalın. 

Benzer Yazılar

20 yorum

  1. İki klibi de izleyince Justin Bieber adeta bir Uğur Dündar olup, ''Bakın Iceland böyle bir yer sizi hep kekliyorlar gelmeyin bu oyunlara'' diyerekten Rohit bey Farah hanımın ipliğini pazara çıkarmış :DD

    Ama ama dilwale filmini çok çok sabırsızlıkla bekliyorum ben beklentim düşmek şöyle dursun, kat kat artıp, ''Yaa yılbaşına da daha çok var hoff'' diye serzenişlere kadar gidiyor :D

    Öyle işte canımın içi özledimdi ohh hasret giderdim öptümm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Allah iyiliğini versin kız iki saattir gülüyorum şu yorumuna :)

      Fragmana ve özellikle klibe deli gibi övgüler yağıyor genel olarak ama ben ciddi ciddi hiç sevmedim ikisinide. İnşallah görünenden daha güzel bir film olur. Bende hiç heyecan falanda kalmadı hatta. Sana bu fangirl bekleyişinde başarılar dilerim :)

      bitanesi sende özleniyorsun, yolları gözleniyorsun ama hiç yeni yazı girmiyorsun bu aralar ^^ sende azıcık aktifleş ki bizde hasret giderebilelim :)

      Sil
    2. Komşuuu ben ve abuk sabuk sorularım geldi yine korkma bu sefer seni kalpten götürecek şeyler yok.

      Biliyor musun bilmiyorum ama ben canım sıkıldıkça emminin Türkçe alt yazılı videolarına bakıyorum. Neyse işte geçende böyle videolar izlerken emminin Aamir amcayı ım nasıl desem sevmediği kanısına vardım. Hani oyunculuğunu falan çok beğeniyor ama insan olarak gibi ay anlatamadım sanırım ama sen anladığın kadarıyla beni aydınlatırsın artık :D

      Birde MaşAllah emmi mütevazı kelimesini lügatından çıkarmış sanırım kendini övmeden duramıyor :DD

      Sil
    3. özlemiştim bende bu günün sorusu muhabetlerimizi iyi oldu bu ^^

      Valla bu sefer hiç bir bilgim yok dediğin konuda. Hiç Aamir'den bahsettiği bir videosuna rastlamadım. Erinmezsen videonun linkini at öyle konuşalım. Sen bilirsin.

      Aa öyle deme çok mütevazidir dersem şuracıkta Allah muhafaza çarpılırım :) Çok sevilen, çok sevildiğinin farkında ve bu farkındalıktan çok memnun bir Kral o :)

      Sil
    4. Ay bu video tee Galü Bela dan kalma 2003 sanırım hani bir yönetmen var. Emmiyle Kajol ablanın yakın arkadaşları o sunuyor programı. Açıkçası şuan acayip eriniyorum bakmaya :DD

      Öyle de ben hiç öyle beklemiyordum biraz şaşırdım sadece :)) Ayrıca kendini de acayip beğeniyor fiziki olarak buda mı hayranlarından kaynaklı acep :DD

      Sil
    5. Coffe with Karan olabilir dediğin program. İzlemiştim vaktiyle ama çok detay hatırlamıyorum.
      Sende maşallah sorguladıkça sorguladın kız adamı :) onun yerine ben aşka gelip 'beni böyle sev, seveceksen'li türküler çığıracağım yakında haberin olsun ;)

      Sil
  2. Rohit shetty nin klibi cidden turk hava yolları reklamı gibi olmuş. Bir de srk nın burnuna kadar uzanan kahkülleri olmamış yav. Don da ne kadar karizmatikti oysaki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. THY'nin reklamları daha mantıklı ve güzel oluyor hatta :) Srk klipte pek cezbedici bir halde değil evet. Bir tek Kajol inanılmaz güzel ve genç gözüküyor.

      Sil
    2. Evet kajol kesinlikle harika. Bu arada konu dışı ama bir ara brothers tan bahsetmiştik. Gecen hafta boş olunca 3 film birden izledim-doz aşımı oldu:)) jackie shroff un abartılı oyunculuguna ragmen brothers güzeldi aglattı gerçekten. Jackie amca da: zaten karizmatik bir duruşun var amcam ya bir de trajediyi abartılı oynayınca rohit shetty nin klibi gibi gercekciliğini yitirmişsin- posta nasıl bagladım ama ;). Ashkay kumar ı hiç izlememiştim. Bana itici gelirdi ama bu filmde çok gerçekçi oynamış. Siddhart ı sana bırakıyorum :)
      Bir de bu bolly ciler hikayede gecen dini mevzuları neden göZümüze soka soka işlerler ki? Brothers taki aile hristiyandı. Mesela rnbdj de sih inancı çok fazla vurgulanıyordu. Kkkg ve devdas da öyleydi. Ayinler ritueller tamam oryantalismin vazgeçilmez parcası ama ne bileyim fazla mesaj yüklü sahneler hoşuma gitmiyor.
      Neyse işte ikinci filmim phantomdu. Onu da katrina yengeye ragmen begendim. Katrina estetiğin dozunu kaçırmış. Deniz akkaya gibi agzı burnu şişmiş. Bu yeni imajını begenmedim. Eskisini de begenmezdim. Saif ali khan gercekten iyi oyuncu. Özellkle ekşın dikşin da iyi. Salman abiden daha iyi diyebilirim. Phantomdan sonra öneriliyor diye agent vinod izleyeyim dedim ama ııh. Begenmedim.
      Şöyle neşeli sevimli bir film izleyesim var. Senin mutlu eden filmler postuna döneyim bari :)
      Uzattım yine -nur

      Sil
    3. Sen böyle yazınca hepsini hemen izleyesim geldi oysa Phantom'u izlemeyi düşünmüyordum. Ki saifi beğenirim ama film çok taraflı diye duydum. eğer öyleyse boşuna sinir harbi yaşamak istemiyorum.
      Akshay Kumar Rowdy Rathore ile tanıyıp sevdiğim bir oyuncu. Rowdy çok güzel, eğlenceli bir filmdi. Ona da bir bakabilirsin hazır doz aşımına girmişken :)
      Epeydir yeni bir film izleyemiyordum o kadar çok film gelmiş ki bir ara bende filmler deryasına kendimi kaptıracağım inşallah.
      uzatılmış yorum candır, sevindirik olduk, yine bekleriz ;)

      Sil
    4. Evet phantom yanlı biraz: iyi niyetli altın kalpli zeki gözüpek.... hintliler ve mafya el kaide vs gibi karanlık takılan aptal korkak pakistan. Ama bollywood filmlerinde -bajrangi bhaijAn ve pk hariç- genel olarak bu mesaj verildiğinden çok takılmadım. Bi de seyfi abimiz müslüman ya ondan dolayı çok batmadı.

      Sil
    5. O zaman iş değişir bak. Phantom'u izlemeden bir ikinci kez daha düşünürüm hal böyleyken. Müslümanlar ve müslümanları kötüleyen filmlerde oynamaya bayılıyorlar ya ona da ayrı bir bozuğumdur zaten.

      Sil
  3. Ne zamandır buralarda yoktum ilk senin bloga ışınlandım :) Mimi hala yapacağım ama sebeplerim vardı inşallah açıklayacağım blogta..
    Gelelim gerua'ya..Açıkcası bende beklentimi çok yüksek tuttum.Ne kadar zaman sonra bu ikiliyi birlikte görecektik fakat klip kesinlikle Rohit'in abartısına kurban gitmiş..Daha da güzelleştireyim derken gözünü çıkarmış resmen.O çekilen mekanların hepsi gerçek.Kamera arkalarını falan hepsini takip ettim ama internette millet hep yeşil arka plan kullanmışlar,bilgisayardan yapmışlar diyorlar.Zaten ortam güzel insanlar güzel niye bir daha 3. kalite bilgisayar efektiyle dolduruyorsun ki klibi? Hele daha Srk'un ilk çıktığı andan itibaren o kuşların havalandığı sahne neydi öyle? Paintten mi yapmışlar acaba? daha ilk dk.dan ofsayt.Justin bieber'ın klibini de burada gördüm.Aynı yerler cidden ve daha güzel duruyor.Hadi birazcık kontrast falan uygulasalar yine hoş ama Kjol'un uçuşan şalı ve gökyüzü gözümüze gözümüze giriyor sahteyim diye..ha bir de kuşlar tabi :D Biz bile pro olmadığımız halde foto çekildiğimizde aşırı efekt kullanmıyoruz aman doğallığını yitirmesin diye..Ahh ahhh Rohit inşallah filmi de o hale getirmemiştir.Göreceğiz onu da artık..Yalnız cidden srkajol çiftini çok özlemişim artık 50 kere izledikten sonra arka planı falan gözüm görmüyor ikisine odaklanıyorum direk :D
    Bu arada Shahrukh'un sence de birazcık kilo alması gerekmiyor mu?


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canısı ^^ Işınlanır ışınlanmazda bayağı bir iç dökmüşsün bakıyorum :)
      ve çok haklısın. Her cümlene katılıyorum. Kuşlar olsun, Kajol'un yataktan kalkar gibi kayalıkların arkasından cee yapışı olsun, şelalesinden tut, şallar, buzullar herşey paint harikası gibi duruyor. Ortam güzel, kimya dehşet, hakikaten böyle kasıntı bir iş çıkartmaya ne gerek vardı yani :/ Birde suraj hua maddam gibi muhteşem bir iş olacağını savundular şarkının ama shm çok bambaşka büyüleyici bir hava taşıyordu. Kapılıp gidiyordun izlerken.

      Bu kliple ilgili benim en çok sevdiğim Kajol. Çok güzel ve genç gözüküyor. Ddlj'den 5 yıl sonrası gibi. Yaşlanmamış, gencecik, tazecik gülümsüyor bize. Srk azıcık kilo alsın tabii şöyle 5 kilocuk falan hatta benim bir o kadar fazlam var. Kendisine yollayabilirim seve seve :)

      Sil
    2. Şöyle bir baktım da içimi dökmüşüm cidden :) Srk'un ddlj deki tombik yanaklarını geri istiyorum ben :)) 5 kilo senden bir 5 kilo da benden alsın 10 kilo anca keser.Çok da yakışır :) Bir deri bir kemik adamcağız..Eski filmlerde Kjl'un yanında iri bir duruşu vardı daha uyumlu gözüküyordu.Şimdi tam tersi olmuş resmen :/
      Farah'ın o röportajına rastladım.Kesinlikle shm'dan daha iyi değil..Olabilirmiş ama kasıntılıktan gitmiş güzelim klip..
      Ben de Kajol'u klipte çok beğendim ya parlıyor resmen..Hiçte öyle 40'larında değil gibi.Helal olsun..Ben o yaşlarda ne hale gelicem kim bilir :D

      Sil
    3. Sevdim ben bu işi. 5 senden 5 benden Shahrukh'u Don karizmasına geri döndürelim. Hem o mutlu olsun hem biz :)

      Sil
  4. Öhöm öhöm ��Size yer yer katılmakla birlikte yer yer de katılmıyorum:)yerim ben bunları yer yer�������� ben de ozellikle bu sarkiyi cok bekleyenlerdenim evet sarki beklentimin cok altinda kaldi,evet klipte fazlaca efekt var ben ilk gordugumde studyo malzemesi sandim hatta,ama mekanin gercek oldugunu anladigimda ba yil dim...justininki evet dogal duruyo ama bende gideyim de goreyim etkisi olusturmadi��Donuna tukurdugumun���� dilwale filmine gelince de �� Bence beklentinin altinda olacak zira fragmanlarda bile gereksiz espriler kol geziyor zaten o gereksiz komedyenleri beni hic guldrmuyor�� Yalniz ben de seyden cok sıkıldım..filmin bitmekmbilmeyen kutlamalarından����ikiliyi ne kadar çok sevsemde ööö geldi �� Bir de srk çok çirkin bu klipte�������� bir de kajolum etekleri çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de merhaba ^^ Gözükmeyen emojiler için küçük bir saygı duruşundan sonra ikiliyi birlikte yemeyi öneriyorum :) Özellikle bugünkü kilpte çok ama çok tatlıydılar. Janam Janam klibinde. Benimde geruadan beklediğim bu tarz bir şey olmasıydı. Fazla abartmadan, filmden sahnelerle hoş hoş kareler bize sunsalardı diyordum janam janam ile isteklerim yerine gelmiş oldu.
      Fragman maalesef öyle, saçma espriler boş aksiyon sahneleri. Umarım filme saklamışlardır güpgüzel sahneleri yoksa kajol & Srk birleşmesi dilwale'den daha kaliteli bir filmi hak ediyor.
      Shahrukh çirkin olur mu yaa öyle demeyelim daha az bakımlı bu klipte diyelim :) biraz zayıflamış, acık yaşlanmış o kadar ;)

      Sil
  5. Bollyciğim bu iki dev ismin yeni film çekeceğini biliyordum ama film neredeyse vizyona girecek galiba çekiliyor olduğundan benim bugün haberim oldu (bollywood ne denli yakın alakadar olduğumu anlamışsındır). Ben de yeni bir şarkısı çıkmış onu gördüm şarkı çok hoşuma gitti devamı yok galiba kısa bir yerini vermişler tadı damağımda kaldı. Neyse asıl diyeceğim beklentin düşmüş neden olduğunu çok öğrenmek istemiyorum (etkilenirim ben) ama inşallah seni haksız çıkarır. Çünkü başroller fazla sağlam :) Yazık olsun istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fragman ve diğer yayınlanan şarkıları pek hoşuma gitmedi. Ama bu yeni gördüğün Janam Janam şarkısı çoook iyi. Şu ana kadar hiç haberdar olmayıp en güzel sahnelere denk gelmişsin. İyisin ^^ İnşallah beni haksız çıkarıp taş gibi bir filmle karşımıza çıkarlar. Benimde temennim bu yönde. Yoksa kadroya yazık olur gerçekten

      Sil