Hayaller Sidharth Malhotra Hayatlar Yazıda

by - Kasım 29, 2015

Bulaşık ve çamaşır makineniz aynı anda bozuldu, dağlar kadar bulaşık mı yıkamanız gerekiyor? Annenize teklif ettiğiniz ailecek rejim yapma fikriniz benertilmiş gözlerle mi karşılandı? Elektrik idaresi, geleneksel hafta sonu elektrik kesintileriyle sabrınızı mı deniyor? Üşüyorsunuz ve kaloriferinizin sıcak kollarından mahrum musunuz?

Alo çözüm hattını arayın ve aldığınız cevabı benimle de paylaşın lütfen. Çünkü bende ne yapsam bilemiyorum. Tek diyebileceğim şimdi Sidharth Malhotra olmak vardı. Yakışıklı, boylu poslu, genç kızların sevgilisi ...



Kendisini bir ara uzun uzun övebilirim tabii ama bugünlük konumuz biraz farklı. Hem şimdi azıcık kıskanmam da gerekli :) Zira, kendisi geçtiğimiz aylarda New Zealand'ın turizm elçisi seçildi. Yeni bir ülke keşfetti, gezdi-tozdu, eğlendi. Bunları yaptığı için birde para kazandığını düşününce kendimi ister istemez Sid'in geçtiğimiz ayının hayalini kurarken buluyorum. Şöyle ki; 

Şehri helikopter tepelerinden seyretme fırsatı bulan Sidharth,




...peşine balonla rengarenk bir yolculuk gerçekleştirirken,




... kayak merkezine doğru uzun ince bir yol alır.




Şehrin içini ve dışını altüst etmesi bitince denizin altında keyfi-sefa sürmeyi ihmal etmeyen yakışıklı oyuncu, 




... uçmalara doyamayarak son bir uçuşla gökyüzünde süzülür.



Hemen akabinde kılıcını kuşanıp kostümlerini hazırlar ve




... çocuklar gibi eğlendiği gezisini tamamlar. 



*
O gezisini tamamlayıp, tıpış tıpış evine döndü ama arkasında bıraktığı böylesi şahane macera dolu resimler sağ olsun benim aklım onda kaldı. Aslında Sidharth, bugünlerde Londra'da film çekimleriyle meşgul. Fakat İstanbul'un bu hayli kasvetli günlerinde benim onu şimdik kıskanasım geldi. Hayallerimin ciddi bir kısmını taze yaşamış kendisine Selam, Merhaba, Güle Güle dileklerimle...

*
Belki bir ultra heyecanlı Yeni Zelanda gezimiz yok ama yenisinden bir adet çevrilmiş Sidharth Malhotra filmimiz var çok şükür. Gideyim de bir Brothers izleyip geleyim. Sii yuu...

*
9 Temmuz 2016 güncellemesi; Google'dan Sidharth Malhotra Sevgilisi / Evliliği ile ilgili aramalar yaparak  gelen arkadaşlar detaylı bilgi için bu yazıya ışınlanabilirsiniz.  

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Vakti zamanında Kim hyun joong adlı elemanın işlerinin yoğunluğu nedeniyle dünya turunu ertelediği haberini okuyunca kıs kıs kıskanmıştım :DD Dedim ''Ulan bizim hayal milletin elinin tersiyle itebileceği lükslükte''

    Bir de YKM' de bir kadın vardı sende on ben diyeyim on beş çift ayakkabıyı seçip, ''Hüseyin Bey evimin adresini biliyorsunuz gönderirsiniz'' demişti. Normalde YKM'nin indirimli hali bile bana pahalı gelir. O zaman için çok önemli(!) bir durum vardı biz YKM ye girmiştik. Ama kadındaki hava beni nasıl çarptıysa hala aklıma gelir :DD

    Aman zenginin malı züğürdün çenesini yoruyor be komşum. İnşAllah hayallerimiz bir gün gerçekleşir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay be kerataya bak sen yoğunmuşmuş demek. İyiymiş oda ^^
      İkinci anlattığın film sahnesi gibi olmuş. Havalı ivett.
      ne diyim Allah çenemize kuvvet versin :))

      Sil
  2. Nasıl iç geçirdiysem artık kendime dönüp şöyyyle bi baktim:)iki hayalimin yanyana olmasi beni benden aldı seni sana birakmak zorunda kaldi Sidharrrttt.Sevgili blog sahibesi sanada sevgiler:((( ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah çok hoşsun Sid sever dostum ^^ İkisi bir arada paketten tez vakitte bulasın inşallah :))

      Sil
  3. Ee beothers nasıldı? Bu aralar moda postu yapmayı düşünüyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett düşünüyorum. Hatta an itibariyle kendisini hazırlamakla meşgul idim. Siz bir anda sorunca çok şaşırdım :) Brothers yazısını hazırlamayı düşünüyorum. Nasıldıyı orda konuşuruz olur mu?

      Sil
  4. Sidhartt gözlerimin parlamasına sebep oyuncu. Bir ara "Ya Rabbim eşimin dış görünüşü Sidhart gibi olsun da içini sen dualarımdaki gibi doldur diye dua filan ediyodum" :D Ama evet hayaller ve hayatlar tey tey tey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha çok hoş bir duaymış, güzel taktik :) Yalnız gerçekten gözleri parlıyor insanın izlerken, Brothers izlerken azıcık florasan gibiydim galiba bende:)

      Sil