Bir Shahrukh Gördüm Sanki /Mim/

by - Kasım 04, 2015

Eğer bir gün Shahrukh Khan’ı görecek olsam önce bir ayılıp bayılırım. Sonra kalbimin dünya turunu tamamlayıp geri gelmesinin hemen akabinde aklım başıma gelir ve şunları söylerim diye umuyorum.

-Kirli sakalın kendisine çok yakıştığını, ansızın tıraş olarak bizleri kırık bir beste gibi ortada bırakmamasını

-My Name is Khan duygusallığında, DDLJ samimiyetinde, Veer-Zaara masumiyetinde bir aşk hikayesinde kendisini görmeyi çok ama çok özlediğimi





-50’sinde taş gibi bir adam olduğu aşikarken elin kızlarıyla apturi sapturi pozlar vermesine hiç mi hiç gerek olmadığını

-Twitterdaki aktifliğinin yarıcığını olsun İnstagramda gösterirse, instakolik fanları olarak  mutlu olacağımızı




-Sigara tiryakiliğinin kendisine yakışmayan yegane huyu olduğunu söyler, /filmlerin başlangıcındaki gibi olağan hint aksanına bürünerek sigaret koozuz kansır vurgusu bile yapabilirim/ 

-Ekrandan saçtığı güzel enerjisi, hayatıma kattığı tüm renkler ve sebebi olduğu tüm kahkahalarım için  canı gönülden teşekkür edip, başarılarının devamını dilerim :)




Son olarak geçmiş doğum günüsünü kutlar, gözlerinden öper, evdekilere selam eder, Abram'a öpücükler yollar günü bitiririm. 

****

Mimi paslayan Supercel’e kocaman teşekkürler. Mim paslayanların çok olsun inşallah  :) 

Bende sizlere soruyorum.

Miss Lovebird, sen Lee Min Ho’yu,
Komşu komşu, sen Shahid Kapoor’u,
Ayşe, sen Salman Khan’ı,
Yeniler Kendini Hayat, sen Aamir Khan’ı,
Le Yan, sen Siwon'u,
Minlili, sen Parineeti Chopra'yı görsen ona ne söylerdin?

Benzer Yazılar

21 yorum

  1. Aaaa mimlenmişim. :D
    Teşekkür ederim.En kısa zamanda yapacağım bunu. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beklemedeyim :) bakalım Pari'ciğine neler neler söyleyeceksin?

      Sil
  2. En sevdiğim Siwom bana gelmiş.
    Yapmam uzun sürebilir yine de teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siwo'ya benden de selam söyle. Sağ olsun çok gülüyorum bu aralar sayesinde :)

      Sil
    2. Geç oldu ama mimini yaptım:)
      Senin selamıda söyledim

      Sil
    3. Çok iyi yapmışsın :) en kısa zamanda okuyorum.

      Sil
  3. Oyyhh ben bu mimi çok sevdim önce bolly ile alakalı sandımdı sonra amcanın resimleri falan derken acep amcayla mı ilgili diye düşündüm mimi okuyunca ''Haa'' diye aydınlanma yaşadım :DD

    Netin oynaklığı düzelir düzelmez yapiciim mimi Shahidi bana vermene ayrıca mutlu oldum cancazım seninki kadar okuması keyifli bir mim hazırlayacağım İnşAllah esen kal :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vee hazırladın bile :)) Ben yorumu onaylayana kadar, içini dökmüşsün bile, süper hız. Tüm yorumlara bir döneyim senin orada bir daha buluşalım inş :)

      Sil
  4. Ben bu adama asigim galiba :D ay giflerdeki hareketlere tiplere bak yirim yirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşıksın aşıksın bilmem mi :) Başka kime aşıksın bileydim bu mimi sana paslamayı isterdim. Shahruhk'u ben kapınca, sana kimi paslasam kararsız kaldım.

      Sil
  5. Anammm beni de mimlemişsinnn ^^ Yaziyim inşallah en kısa zamanda ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey birikti bak yazacakların. Hadi kolay gelsin beklemedeyim :)

      Sil
  6. En kısa zamanda hazırlayacağım bu arada seçim süper denk gelmiş severim Salman'ı :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Haha süper. Hızlı blogger iş başında :)
      birazdan sendeyim.

      Sil
  8. Bayıldım mimine harfiyen hepsine katılıyorum :)
    Lee Min Ho'ya bu kadar özenli hazırlayabilir miyim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen Lee min ho seviyorsun diye lmh'yu pasladıydım. Eğer başka birini görmek istiyorsan o olsun tercihin, sen bilin. mesela hyun bin olur yoon chun olur bollyden olur seç beğen al :)

      Sil
  9. Ben de ranbir ve dhanush a bir dirhem et bin ayıp örter derdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ranbir yine bir şekilde kotarıyorda kendini, Dhanush'un ciddi ciddi düşünmesi lazım bunu :)

      Sil
  10. Çok içten olmuş. Harika yaa :)
    Twitter da çok aktif hakikaten hiçbir sevdiğim aktör böyle aktif olmadığından sosyal medyada çok kıskanıyorum sizi.
    Ellerine sağlık. Çok hoştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktif sevilen aktör candır ^^ darısı başına :)

      Sil