Hamari Adhuri Kahani (2015)

by - Ekim 08, 2015


Bajrangi Bhajaan’dan sonra ülkemizde en çok sevilen 2015 filmi sanıyorum ki bu film oldu: Hamari Adhuri Kahani - Yarım Kalan Hikayemiz. Yönetmen Mohit Suri, oyuncular Vidya ile Emraan, izleyenlerin bol gözyaşılı yorumları derken filmin en çok izlenenlere doğru hızlı bir tırmanışı oldu. Hakkında tek bir olumsuz yorum okumadım. Fakat sizler bir tanesini okumak üzeresiniz.



Filmin Konusu;  “İMDB : 9.9 Müzikleri , mekan yerleri takdire şayan olmuş. Kocası esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolduktan sonra 5 yıl yalnız ve bağlı yaşayan bir kadının daha sonra karşısına çıkan otel müdürüyle birbirlerine karşı hissettiği büyülü aşkı ve sonrasında yaşanan gelişmeleri konu alan bir duygusal drama.” 
-LinktekiSitedenAlıntıladım-YoksaKatiyyenBöyleDüşünmüyorum-

Pek çaktırmıyor olabilirim ama bir Vidya Balan aşığıyımdır. Kendisinin çok duru bir güzelliği, doğal bir oyunculuğu var.  Bir filmini bitirdiğimde diğer bir filmine hemencecik başlama isteği ile doluyorum genellikle.

Özellikle Emraan Hashmi ile kimyasını  ise gerçekten çok beğenirim. 

Bu yüzden, filmi izlemeye başlamadan önce yüksek yüksek tepelerde beklentilerim vardı. Ama filmi izleyince aşı aşı memlekete gitti kendileri. Çünkü, filmi pek sevmedim. Wikipedia sayfasında olayların gerçek bir öyküden esinlenme olduğu yazılı. Oysaki bana hiç samimi bir hikayeymiş gibi gelmedi.

Aslında Vidya’nın doğallığın çok ön plana çıktığı, Emraan Hashmi’nin yılın en güzel seven adamı ödülüne layık bir performansının olduğu, güzel şarkıların ve başarılı bir kurgunun olduğu bir film Hamari Adhuri Kahani.  Ve tüm bu kurgusal mükemelliyetin samimi havayı dağıttığı kanısındayım. Tıpkı, filmin aynı şekilde eleştirdiği meşhur gizemli bahçe gibi. 





Yeri geldi gözlerim doldu, sonuna kadar merak duygum kaybolmadı. Hatta filmin Ek Villain’a benzer duyguları işleyişi,


Ek Villain'ın Asiha'sı da nefreti mutlulukla yok etmek gerektiğini savunurdu. 

ara ara esen Aashiqui 2 esintisi hoşuma gitti.


Aashiqui 2 filminde Aditya'nın da  'öylesine' seslenişleri vardı Arohi'sine.

Ama günün sonunda -tüm bu olumlu yanlarına rağmen-  'filmi sevdim' diyemiyorum. Çünkü, ben bir filmi izlerken karakterleri ciğerimin ücra köşelerinde hissedebilmeyi severim. Öyküye kapılıp gitmek isterim.  Aarav ile Vasudha'nın bu yarım kalan hikayesi bende o hissiyatı oluşturmayı başaramadı ne yazık ki. Yönetmenin diğer filmlerini (Aashiqui 2, Ek Villain) bu filme kıyasla daha çok sevmiştim. Hatta bu üç filmi;

1. Ek Villain 
2. Aashiqui 2 (sonu farklı bitseydi zirvem tartışmasız bu film olurdu)
3. Hamari Adhuri Kahani 

olarak sıralıyorum. Sizlerde durumlar nasıl? Üç filmden en çok hangisini sevmiştiniz? 


Not:

Filmde Vidya'nın beğenmediği meşhur gizemli bahçeyi araştırdım. Kendisi, Dubai Miracle Garden adındaki  mükemmel güzellikteki -bende fotoğraflarının yalancısıyım- bahçe olurmuş. Filmin yönetmenini böyle bir bahçede çekim yaptığı halde bizlere seyirlik bir görsel sunmadığı için ayrıca kınadım, gitti. 

Benzer Yazılar

10 yorum

  1. Selamlar canısı yeni postu görüp, ''Ayy yeni paylaşım var'' deyip gözleri parıldayan D.S.K. geldi :D

    Şimdi bu film benim sürekli karşıma çıkıyor kah film ararken afişi çarpıyor gözüme kah bir dizi veya filme yorum yaparken imza veya avatar olarak görüyorum. Ama nedense pek merak edip de bakmadım çekmedi bir türlü bundan sonrada şans vermem gibime geliyor tabii bana belli olmaz o ayrı :D Sana sorsam alacağım cevabı az çok tahmin ediyorum :D

    Hım bir de şu sorduğun soruya gelirsek Aashiqui 2 derim net evet pislik sonu öyle olmamalıydı ama diğer filme göre açık ara farkla hemde önde benim için bu filmi de seyretmediğim için fikrim bu yönde :D

    Özletiyorsun kendini komşum yapma böyle buraları fazla ıssız bırakma seviliyorsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medai ilk yorumcum benim hoşgeldinn ^^ Yazıları yayınlayıp yatıyorum genellikle ve ertesi sabah gözlerimi ilk bizim kız ne yazmış diye merakla açıyorum. Bakıyorum ki ilk yorum sağ salim gelmiş o gün aydın oluyor sayenizde hanfendiciğim :)

      Ahh aashiqui 2 gül gibi filmdi aslında ama sonunda çok ayıp ettiydi yönetmen. Kızın emeklerine yazık :{

      Vurur bloğa ifadesi, şimdi okullu olduk bitanesi :)

      Sil
    2. Ay aman efendim sözlerinizle nirvanada olan totom sayenizde oralarda dolaşmaya başladı :D Benim de her yeni postunuzda gözüm aydınlanıyor :)))

      Evet yönetmenin ayıbıydı o son gerçi az çok biliyordum böyle olacağını eğer bilmeseydim ''Kıza olan aşkı alkolü yendirecek mutlu olacaklar'' diye düşünüp izlerdim ama sonunu bile bile izledim ben :D Diğer filmin evet sonu çok güzeldi ama süresi uzun olmasına rağmen bazı şeyler üstünkörü geçilmişti. Hele kavga sahneleri ayyk bak aklıma geldi böğğkk :DD

      Böyle işte bitanesi ayrıca o iğrenç espriyi bana niye yaptın acaba? Ne garezin var yani yoksa ilk yorum yapmanın azizliğine mi uğradım :D

      Sil
    3. Kavga sahneleri böğkk'lük müydü bak hiç hatırlamıyorum. Çok oldu izleyeli, genel olarak aklımda kalmış film, detaylar firarda.

      Nirvananın bedeli işte o espri :))

      Sil
  2. Nerdesin kuzum sen? Bizde seni özledik,yollarını gözledik:))
    Bir tek Aashiqui 2'yi izledim desem..Onunda sonunda sinirlerimi ayağa kaldırmayı başarmışlardı.Senaristler neden Titanic gibi bir son yazacaklarsa efsane olacaklarını düşünüyorlar.O herkese nasip olmaz halbuki.Bazı filmler mutlu bitmeyi hak eder. Aashiqui 2'de onlardan biriydi mesela.Neyse ben çok fazla atarlanmadan yorumumu sonlandırayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atarlı Çalıkuşucum hoşgelmişsin ^^ Yukarıda yaptığım iğrenç espriyi sanada yapmamak için zor tutuyorum kendimi. Bu ara okullu olup sınıfları doldurdum da. Onçin ıssızları oynuyorum.

      Aashiqui 2 kesinlikle mutlu sonu hak eden bir yapımdı. Hem mutlu bir sonu olsaydı da efsane olabilecek bir filmdi. Yönetmenin sevenleri kavuşturmayan bir anına denk geldi diyeceğim ama bu adamın bütün filmleri böyle ://

      Sil
  3. 1. ve 2. filmi izledim İkisi de çok güzel
    Aashiqui 2 süperdi bence sonu filme yakıştı hep mutlu son olmaz ama demi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızçe o kadar çok emek vermişti ki çocuğa, birlikte mutlu mesut kuşlar böcekler yaşayabilsinler çok istedim film boyunca. Sonuna inanılmaz üzülmüştüm. Hala çok bozuğum. Hep mutlu son olmaz belki ama keşke olsa be :)

      Sil
  4. Sevemedim bu filmi, börek yaparken izlediğim için olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence böreğin bir günahı yok, film biraz tatsız olmuş.

      Sil