Google Aramaları Seviliyorsunuz

by - Ekim 15, 2015

Bir önceki Google aramaları yazısında bloğa gelen bazı soruları cevaplamıştım. Bugünkü yazımda yarım kalan cümlelerinizi tamamlamak istiyorum. Koyu yazılanlar sizden, açık renktekiler benden geliyor. 


-kajol + shahrukh khan       eşittir  defalarca izlemelik güzel film. 

-salman khan sevgilisi katrina kaif    imiş bir zamanlar. Şimdilerde borun pazarı geçeli yıl olmuş ve Ranbir'ini koluna takan Katrina egzotik gezmelere gider olmuş. 

-Raj Malhotra masum   değil suçludur. Kalbimizi çaldı J



-dilwale ki new bayan khan  gibi 3 dilde bir arama yapabilen arkadaşı canı gönülden kutluyorum.  Ama aranan bayan khana ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.


-katrina kaif bacak estetiği    yaptırmış mı sahiden???


-bollywood ek villaindaki oyuncunun gerçek karısı hem var hem yok. Guru rolündeki Siddarth Malhotra, henüz gözde bir bekarken şafoz bakışlı psikopat rolündeki Riteish'in böylesi aşık olduğu bir hatunu var. 



-shahrukhun kajola evlenme teklif ettiği  gerçek olamayacak kadar güzel bir söylenti. 

-ağlayacağınız yeni hint filmi  olarak Bajrangi Bhaijaan ve Hamari Adhuri Kahani -beğenmeyen halimle bile gözlerim yaşarmıştı izlerken- ikilisi mevcut. 

-deepika padukone sevgilileri ni  sırası ile bilmiyorum dostum.  Beni pek memnun eden güncel durum şöyle;





-shahrukh khan filmleri madde madde okumak isteyenleri buraya alalım. Çünkü, "Eğer bir şeyi

-kalbinle istersen   tüm dünya ona ulaşman da sana yardımcı olur" dediydi vaktiyle Om Kapoor kardeşimiz. 

-srk sarı saçlı değil Allah'tan. Sarı küçük kuyruğa ivet ama tamamen sarışın olmasına hiç gerek yok.  Bakınız,




-shahrukh khan kajolu sevgili sananlar derneği kuralım. Mutlu mesut hayal dünyamızda yaşayalım derdim. Lakin,

-gauri srk aşk hikayesi  en az Srk-Kajol filmleri kadar güzel bir hikayedir. Ve belki yakında sizlerle olabilir.


****

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Esen Kalın.

Benzer Yazılar

20 yorum

  1. en baştaki gifi koydun, yanıyorum cayır cayır :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o gifti gördükçe yeni bir srk filmine doğru yelken açıyorum ben. sanada tavsiye ederim yankılara birebir etkili :)

      Sil
  2. Bak belki diyo o aşk hikayesi yazılacak komşum lütfen (Çok sert atlayıp, nazikçe iniş yaptım hani alkışım :D)

    Yav sen baya baya tanımadığın insanların misafirliğinde daldan dala konmalı bolly postu hazırlamışsın komşum ki yetenek gerek harbiden buna ama sen her zamanki gibi çok şükela bir şekilde altından kalkmışsın tebrik ederim. Sende seviliyor ve çok öpülüyorsun tarafımdan <3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o belki yakında kısmının belkisi. yoksam yazacağım inşallah no sıkıntomoree dosti. ne yeteneği kız Allah iyiliğini versin ^^ hem bu gece nerdeydin bakiyim sen, ilk yorumu kaçırdın, halkımız şaşkın, halkımız üzgün, halkımız bir açıklama bekliyoree. Stop. En sulusundan öptüm bende

      Sil

    2. Evet yahu ilk yorum trenini kaçırdım sonrakiyle geldim canımcım :D

      Evet evet o postu on dört gözle bekliyorum ben haberin ola komşum :D (He bilmiyodun evet :DD)

      Bir dahakine erkenden dayanacağım kapına hemen aç o zaman kapını dışarıda soğukta bırakma :DD

      Sil
    3. ilahi yaa gerçekten bir açıklama beklemiyordum aslında :)) lafın gelişi öyle dedimdi. böyle dört gözler, on dört gözler yazma şevkim arttıyorsun git gide ^^

      Sil
    4. Artsın balım artsın da o eşsiz yorumlarınla okuyalım biran evvel :D

      Sil
  3. Bu aramalar cidden enteresan olabiliyor... :) :)

    YanıtlaSil
  4. O sarışın srk gifi hangi filmden? Kabus gibi. Halbuki srk mavi gözlü= g.one çok sempatik :) asoka daki saçlar da gayet başarılıydı :) hamari adhuri filmini sonu kötü oldugu için izlemeyecegim sanırım. A2 yi de o nedenle izlememiştim. Kötü son ne yahu! Hint filmi dediğin kkkg gibi mutlu biter herkes güler. Di mi?
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sarışın hal Happy New Yeardan. Asoka, modelinden bihaberim. Filmi izlemedim giflerine bakıyorum şimdi çeşit çeşit model var. Uzun saçlı, bıçaklı hali iyiymiş bak. Mutlu sonla bitmeli tabiki. Yönetmenler illede kötü son istiyorlarsa Guzaarsih-Kal ho na ho gibi mutlu-hüzünlü şekilde çekebilirler final sahnelerini. En azından bir tesellimiz olmuş olur film bitince. A2, sonuna rağmen şarkılarının hatrına bile olsa izlenir bir film. Onu kökten silme derim.

      Sil
    2. O zaman A2 bahar mevsimine kalsın. Şu kasvetli sonbaharda gülümsetecek filmlere ihtiyacım var. Senin mutlu eden filmler postuna bakıyorum hemen :)

      Sil
    3. O vakit mutlu seyirler dilerim...

      Sil
  5. İlk Shahrukh gifine bittim,ikinci sarışın halini ise bir daha görmeyeyim mümkünse diyorum :D Bizim Shahrukhumuz koyu saçlarıyla gayet iyi.Öyle eksantrik hareketlere gerek yok :P
    Aramalar baya komikmiş cidden.Bu şekilde devam etmen de çok hoş olmuş.Çok keyifliydi okumak :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu kahve saçlar, arkadan ifil ifil esen rüzgar, fonda romantik bir müzik oldu bu iş. ben evet diyorum :)

      Sil
  6. Hehe bu yazı çok iyi olmuş yaa. İyi güldüm sayende :) Google aramaları ne eğlenceli yazılara sebep olmuş böyle. Ah biz meraklı izleyiciler ah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz meraklı izleyiciler pek sevilmedesiniz süedacım ^^ Gülüşmelerimiz karşılıklı :)

      Sil
  7. Bu google aramaları çok eğlenceli oluyor :) Ama ben bir türlü bunun nasıl bulunduğunu öğrenemedim çok üzgünüm o yüzden. Ben de istiyorum diye ağlamak geliyor içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yapamazsın çook kolay demeyi isterdim ama azıcık zahmetli gerçekten kurması ve sisteme alışması. google analitik yüklü bende. çok detaylı anlatan yazılar var internette programı, oralardan adım adım uygularsan sende kurabilirsin. Selinshi fighting :))

      Sil