Ekimde Shahrukh Başkadır

by - Ekim 22, 2015

Ekim ayını Shahrukh Khan ile ilgili birbirinden güzel haberler alma ayı ilan ediyorum. Çünkü, geçen yılda bu zamanlar çok güzel haberlerle donatılmıştık. Kimi elimizde patlarken kiminin gerçekten icraata geçebildiğini gördük. Bu yıl, hepiciğinin icraata geçen tayfada olması ümidiyle bu ayın havadislerine başlıyorum.


1. King of Bollywood Kitabı Türkiye’de Satışa Hazırlanıyor


Kitabın yazarı Anupama Chopra’nın  öz be öz twetinden edindiğimiz bilgiye göre Shahrukh Khan'ın sinema yolculuğunu anlatan Bollywood'un Kralı adlı kitap, çevirisi hazır ve nazır bir şeklide -inşallah- yakında bizlerle olacak. Bu güzel haberin sebeb-i ziyaretinin Aamir Khan’nı anlatan Benim Yolum kitabına gösterilen büyük ilgi olması sebebiyle tüm Benim Yolum okurlarına tek tek teşekkürlerimi sunarım :)   




2. Shahrukh Khan Doktor Oldu


Oyunculuktan daral gelen ünlü oyuncu, meslek değiştirmeye karar vererek St. Edinburg Üniversitesi’ne Dikey Geçiş işlemleri için başvuru yaparken görüntülendi.  Hayranları hala şoku atlatabilmiş değil -de olabilirdi bu haberin iç metni. Fakat gerçekte olay, üniversite tarafından Srk'nin doktor unvanına layık görülmesi ve Srk'nin seminerden az biraz hallice, konferanstan iki paragraf eksik kabul konuşması ile ilgili. Ki konuşmasına ba-yıl-dım. Özellikle 2. ve 8. hayat dersi kısımlarına. Dil Se filminden ilham alınan çok kısa bir kısmı böyleydi: 

"İnsanları sevin. Hayvanları, kuşları, büyük şehirleri ve dağları sevin. İşinizi, hayatınızı, hayallerinizi sevin. Arkadaşlarınızı ve hatta düşmanlarınızı sevin -en azından hoşlanmaya çalışın-. Ve en önemlisi dostlar, kendinizi sevin. Bırakın kalbiniz bir okyanus kadar derin ve en uzak ufuklar kadar geniş olsun. İşte o zaman, sınırsız olursunuz."




Merak edenler için konuşmanın tamamı  İngilizce olarak -henüz Türkçe tam çeviriye denk gelmedim-  linkte mevcut:  Link :)

3. DDLJ’nin 20. Yılına Özel Srk & Kajol Videosu Yayınlandı  


Dilwale Dulhania Le Jayenge filminin gösterimde yıkılmadan dimdik  ayakta kalışının 20. yılısı olmuş. Bir DDLJ sever Rohit Shetty ise hazır Raj ile Simran yanı başında, kamerası elinde, Dilwale setinde gezinirken boş durmayıp, bizlere böyle sevimli bir video hazırlamış. Buyurunuz minnak ama pek bir sevimtırak videomuz;



4. FAN Filminin 2. Teaser’ı ve DİLWALE’nin Fragmanı Geliyor


2 Kasım’da Fan filminin 2. teaser’ı (bu sefer filmden sahneler olacakmış) ve 11 Kasım'da Dilwale filminin (Shahrukh ve Kajol'un birlikte rol aldıkları son film)   fragmanı çıkıyormuş. Bu demektir ki pek ala Kasımda da Shahrukh Khan bir başkadır diyebileceğiz.  

Giftin filmlerle ilgisi yok ama halinizden şikayetçi olacağınızı zannetmiyorum :)

****

Bugünde bize ayrılan sürenin sonuna geldik. Bizleri izlediğiniz için teşekkür eder, bir sonraki yazıda görüşünceye kadar abra kadavra... 

Benzer Yazılar

26 yorum

  1. Videoyu çok sevdim ya hu çok şekerler ayrıca şu kadının ses rengi çok hoşuma gidiyor saatlerce dinleyebilirim :D

    Şu kasım gelse de filmlere gömülsek ya çok merak ediyorum hepsini gerçi hepsi kasımda vizyona girmez sanırım girse bile buraya iki ay sonra falan gelir :////// Neyse beklemişiz o kadar bir kaç ay daha bekleriz amcayı :DD Şimdilik olanlarla idare edelim :D (Yav kendi kendime üzülüp, kendi kendimi teselli ediyom hayır sana cevap olarak yazacak bir şey kalmadı komşum :P :D)

    Neyse yeni postun böyle şapşahane olunca açıldı bayramlık ağzım. Gerçi bayramlık ağız sinirlenince oluyordu değil mi? Yine karıştırdım sanırım hep gecenin bir köründe yorum yaptığım için bak yine neyse kaaççtıımm :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huhu hoşgelmişsin canısı ^^ video pek sevimli olmuş dimi gerçekten. kendini defalarca izletip
      saatlerce sırıttırma özelliğine sahip.

      sen kendi kendini teselli etmişsin ama olsundu bendende komşu tesellisi gelsin :) kasımda fragman gelir, sonra yavaş yavaş filmin şarkıları gelir, katıldıkları programlar falan derken dolu dolu geçer o iki ay sen hiiç merak etme cicim.

      tabiii FAN filminin çıkmasına ise sen de 7 ay ben diyeyim 70 yıl var. bak o konuda tıp çaresiz işte :/

      Sil
  2. Ne tatlı adam:)
    Kajol ile dostluklarıda çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve buda ne tatlı bir yorum :) üstelik yorumu yapanda çok güzel :)

      Sil
    2. Hahah teşekkürler:) o sizin tatlılığınız canım:)

      Sil
  3. Shah rukh ji nin yale de verdiği ders dee çok eglenceli. Kajol un bu gül numarasını tekrar yemesine inanamıyorum :) pek şekerler. Srk zayıflamış mı ne? yanakları çökmüş sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten gül numarasını yemiş mi yoksa yemiş gibi mi yapmışlar tam çözemedim ama her türlü komik ve samimi bir video olmuş. Zayıflamış gelmedi pek bana ama shahrukh bu ara zayıf olacağım, olmalıyım, fitt kalcam'lı o kadar çok twiit atıyor ki hedefine doğru imil imil gidiyor olabilir.

      Sil
    2. Bu arada kahol demişken kajolun beyinin filmi hindi drishyam ın altyazısı çıkmış. Film gercekten iyi. Kurgu çok iyi ki bollywood polisiyelerinin kurgusu zayıf olur. Ajay devgn ı begenirim zaten. Efendi adam. Şimdi sen aamir khan ı begenmezsin ama talaash ın da kurgusu çok başarılı bence. Biraz onu anımsattı. Srk nın filmlerini ben de sabırsızlıkla bekliyorum ama bi de ranbir ve depikanın filmiyle irrfan cıgının :) ve aiswarya rai ın filmi de bekleme listemde. -nur

      Sil
    3. -sen miydin :) -

      orjinalini izlerim diyordum izlemişken. romantik ayajı sevmekle aksiyon ajayı sevmemek arası ince bir çizgideyim. riske girmeyip orjinalini izleyeceğim sanırım. Aramazda kalsın talashıda hiç sevmem :) -sıkılmıştım azıcık izlerken- jazbaa ile tamashayı aynen beklemedeyim. Fakat asıl yolunu gözlediğim film Brothers. Siddartcığımınki :)

      Sil
    4. Yok yok aksiyon ajay değil, fedakar aile babası içli ajay var. Tombiş mohanlal de gayet iyiydi. Ama işte tamil malaya vs bana değişik geliyor- hindi bildiğimden değil de işte :)

      Sil
    5. Dulquer Salman sağ olsun malayalamdili garibime gitmiyor artık. Dhanush'tan da az buçuk tamile alıştım. Oyum hale orjinal Drishyam'a yani :)

      Sil
  4. Bana bu yorumu attıran bloğunun sevimliliğidir, kullandığın kelimelerin şekerliğidir onu belirteyim öncelikle :D Halbuki hiç blog okuma alışkanlığım yoktur sayende her bilgisayara her oturuşumda şöyle bir bakıyorum yeni yazı gelmiş mi diye şimdi de yoruma cevap gelmiş mi diye bakarım herhalde))
    Neyse uzattım galiba, yazıya dönelim:
    Hayır, o nasıl sevimli video öyle bildiğin yüzümde güller açtırttı ama tabi devamında Dilwale'nin, Srk ve Kajol'un birlikte rol aldığı SON film olduğunu okuyunca güller fosuruk otları gibi soldu. Sahici miyiz yani? Son mu??
    Yoruma çifte telliyle girip damardan çıktım ama olsun ne yapalım bu da ilk yorumumun azizliği oluversin ,:)) İleri ki yazılarında görüşmek üzere. Selametle :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son filmi derken çekmekte oldukları en son ve yeni anlamındaki son. yoksa bu bizim son filmimiz bir daha asla birlikte film çekmeyeceğizli korkunç bir son değil çok şükür.

      Pek tatlı bir ilk yorum olmuş ama bu - fosuruk otu bile var- :)) Çok teşekkür ettim güzel düşünceleriniz için. "Hayırlı Akşamlar"

      Sil
  5. Ay içime soğuk sular serpildi :D Aklıma korkunçlu korkunçlu şeyler gelmişti valla. Şimdi gönül rahatlığıyla Dilwale'yi bekleyebilirim.
    Gerçi, mutluluğun anahtarı beklentileri küçük tutmakta yatar derler ama mevzu bahis Srk-Kajol ikilisi olunca bu pek mümkün olmuyor tabi.
    Filmi bütün dünyadan aylar sonra izliyor olacağımız gibi bir gerçek olsada o da işin tuzu biberi olsun diyor ve verdiğiniz cevaba da ayrıca teşekkür ediyorum)) -Bu arada okuduğum yanıttan sonra fosuruk otu falan da kalmadı hani-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salmanın Bajrangi'si 3 hafta içinde nete düşmüştü ve çevirisi ultra hızla gelmişti. Aynısının tıpkısı Dilwale'ninde başına gelir diye umuyorum ben. Sonuçta ikilimiz mevzu bahis bekle bekle çatlarız çok uzarsa.

      Beklentiyi kısmak şöyle dursun, bu ddlj videosundan sonra nirvanayı gören bir beklentim var artık filmden :))) Çok çok iyi bir film bizi bekliyordur inşallah.

      Sil
  6. Komşum bu amca Türkiye'yi ve Türk insanını sevmiyor bence seyrettiğim birkaç videodan bu sonucu çıkardım. Sen daha bilgilisin yanlış mıyım bu düşüncemde :D (Ay ne bu ciddiyet alt tarafı bir insan sevip sevmemesi de çok önemli değil aslında ama biz yada ben birazda olsa takip ettiğim için rahatsız oldum aydınlat beni :D)

    Bu arada ben D.S.K. :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt D.S.K ile kalpten götüren sualler az sonra sizlerle ^^

      Kuzum sen bu shahrukh ile ilgili haberleri nereden okuyorsun? Bak hiç tekin yerler değil oralar söyleyim :) Antici bir sayfa mı acep. Cık Cık cık. her gün ayrı bir kuru iftira :))

      hiç öyle bir duruma denk gelmedim. aksine babası bir istanbul aşığı imiş. fakat gelip görmek hiç nasip olmamış. 2010 yılında shahrukh babasının bu hayaline hürmeten bir Türkiye gezisi yapmış ve ülkemizi çok beğenmiş -attığı tweetlerin ve çıkan haberlerin yalancısıyım- sonra birde türk bir taksi şoföru erhan abi ile sohbet videosu dolaşır nette. o videodanda negatif bir enerji almadım ben. benim bildiğim kötü bir durum yok yani. sende boş yere evham yapma cicim relaks ol :))

      Sil
  7. Ayyyy :) DDLJ nin 20. yıl kutlama videosuna tek kelimeyle ba-yıl-dım! Ya Hu, bunlar bence birbiri için yaratılmışlar gibi, ne kadar yakışıyorlar birbirlerine, bence Kajol kocasını, Shahrukh da karısını boşasın birbirleriyle evlensinler :) Bir de, bunlar yaşlandıkça daha bir güzelleşmişler, karizma olmuşlar.

    Canım.. Gülümseyerek izledim videoyu, postunu okumak bana çok iyi geldi, müsaden olursa aynı video üzerinden ben de bir post hazırlayabilirim, zira uzun zamandır bloğa vakit ayırmak içimden gelmiyor ama nedense bu video bana bollywood sineması ile ilgili yeniden yazma isteği uyandırdı.

    Sevgiler kocamaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy ki ne ayy valla. bende çok çok bayıldım videoya, gelecek filmlerini halat ilen çekmeye başladım. Ablacım müsaade ne demek yav bende hem srk-kajola limit çoook hemde senin ağzından ikilimizin tadı bir başka olur.

      -epeycedir uğramazdın, seni buralarda görmekten pek bir mesudum- aynından koca koca sevgilerle...

      Sil
  8. Shahrukh'un kitabının çıkacağını şimdi öğrendim.Sağolasın canım :*
    Srkumuz Dr oldu.Ünivde yaptığı konuşmayı izledim de en son bölümde hint damarına hakim olamayıp smokinini çıkarıp,dans ettiğinde işte bu dedim :D
    Dilwale için çooook heyecanlıyım.Keşke burda da vizyona girse..Ben de bir yazı hazırladım hatta.Beklerim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Dilwale. Ne film ama ya şimdiden heyecandan niryanaya ulaştırmayı başardı bizleri. bende yetmiş bin gözle beklemedeyim kendisini. O dansına bende bayıldım, zaten o kadar uzun bir konuşma sonrası iki göbek atmayı hak ettiydi dinleyiciler :) Dedikoduya senin yazıda devam edelim o zaman :)

      Sil
    2. Canım benim blogta şu kapil sharma programının ve kitap tanıttıkları programların türkçesinin mevcut olduğunu söylemiştin.Nereden ulaşabilirim acaba? Aradım bulamadım ben.

      Sil
    3. Kapil Sharmaya katıldıkları program 2 part halinde;

      https://www.facebook.com/BollywoodCevirileri/videos/1523184201267638/

      https://www.facebook.com/BollywoodCevirileri/videos/1523201011265957/

      kitap tanıtımını nereden izlediğimi hatırlamıyorum. Bulursam senin yazıya link atarım inşallah. hadi iyi seyirler sana :)

      Sil
    4. İzledimmm :) Sağol canım zahmet oldu sana :)

      Sil
    5. Ne zahmeti kız aşk olsun ^^

      Sil