Mutluluk Veren Filmler { Hint Usulü }

by - Eylül 03, 2015

Dram dolu filmlerle aram hep limoni olmuştur. İstiyorum ki insanlar mutlu mesut, şen şakrak yaşasınlar. Kimsenin içinde art niyet olmasın. İmkansızlıklar imkana, bal kabakları 5 kavanoz bala dönüşsün. Eh gerçek hayatta pek mümkün değil bu dediklerim. Fakat filmlerde pek tabi ki mümkün. Bu hafta, izleyince içinizi yumuş yumuş eden mutluluk dolu filmlerin içinden en bir sevdiğim dörtlü sizlerle.


1. Kabhi Khushi Kabhie Gham (Bazen Sevinç Bazen Hüzün, 2001)



Nasıl ki içilen bir Türk kahvesinin kırk yıllık hatırı vardır, izlenilen ilk Hint filminin bir o kadar hatırı mevcuttur. Hele ki filmin içinde Shahrukh Khan çok seveni, Kajol çok sevileni oynuyor ve karşılıklı romantik müzikler eşliğinde duygusallaşıp, düğün müziklerinde hopidik şipidik döktürülüyorsa. Kırılan babanın kalbi onarılmalı, annelerin dilekleri yerine getirilmeli. Ah birde Hrithik Roshan & Kareena Kapoor ikilisinin Don Don London özentisi kıyafetlerini çıkarıp, üzerlerine Hint usulü bir şeyler bulabilseydik, filmimize 10 üzerinden 10'u şıp diye verdiydik.


2. Dum Laga Ke Haisha (Ha Gayret, 2015)



Ha gayret Ayushmann! Böyle sevimli filmlerde oynaya oynaya gönüllerimizi kapacaksın yakında. Prem ve Sadhya (Ayushmann Khurana & Bhumi Pednekar), görücü usulü evlilikten doğan, fazla kilolarla bezenen, erkek kaprisi ile kadın özgüveni arasında gitgelleri olan bir aşk hikayesine sahip. Usul usul kapı çalan aşklar, bir başka can yakar diyorum, önce evlen sonra belki aşık oluruz temalı bu filmi izlemeye hepinizi davet ediyorum.


3. Munna Bhai M.B.S.S (Canımsın Munna Bhai*, 2004)



Bir kabadayı, babasına verdiği sözü tutmak için tıp okumaya karar verirse ne olur? Biz güleriz, rektör ağlar, hocaları hiç sormayın ama hastalar pek bir mutlu halinden. Munna Bhai M.B.S.S, Rajkumar Hirani’nin acemilik filmi. Robin Williams'ın Patch Adams’ından esinlenmiş. Ama güzel esmiş. Neşe dolmuş. Samimi olmuş. Şarkılar çok atlanılası olsa dahi verilen mesaj cuk diye oturmuş yerine.


4. Main Hoon Na (Ben Burdayım, 2004)



İstirham ediyorum dikkat ediniz. En iyiler değil mutluluk veren filmler listesini okuyorsunuz. Uyduruk kavga sahnelerini, gözünüze gözünüze fışkırtılan görsel efektleri, Zayed Khan’ın tırtım tırt ağlamalı dram sahnelerini ve bu sahnelerde bangır bangır çalan ajitasyon müzikleri bir kenara bırakırsak güzel filmdir Main Hoon Na. Güzel filmdir çünkü bıraktığımız kenarda, gizli görevi için tekrar okullu olup sınıfları dolduran bir Ram Yüzbaşı ve onun bu görev süresince kimya hocasına aşık olmayı ihmal etmeyen aşık ruh hali bizi beklemektedir. Shahrukh Khan burada, Sushmita burada, aşk kokusu var havada. Siz nerelerdesiniz? 


***

Listenin  ilki "Huzur Veren Filmler" listesini okumak isteyenleri buraya, benimde bu listeye ekleyeceklerim var diyenleri yorum köşesine alalım. Mutlu Seyirler, sağlıcakla kalın.

Benzer Yazılar

32 yorum

  1. Harika bir paylaşım olmuş Bollywood yapımı filmlere bayılırım izlemediklerimi izleyeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi çokta iyi yaparsınız hani. Keyifli Seyirler Dilerim.

      Sil
  2. Shah rukh khan gamzeli yakışıklımın oldugu o filmlerin hepsini izledim.süperdi.
    Birde o main hoon na daki shah rukh khanın dans bilmediğini söyleyip başlayan sahne tam bir komedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gori gori gori gori :)) Filmi izleme sebebim, şahanedir, bende bayılırım.

      Bu gif sana gelsin o vakit > https://thereadingfangirl.files.wordpress.com/2016/09/gori-gori.gif

      Sil
    2. Aslinda ben o oradakilere dansi bilmiyorum diyip başlayan öğrenme sahnesini dedim ama evet buda süper gif için sağol:)
      Gülüşü çok güzel ya:)

      Sil
    3. Ooo jeton bak şimdi düştü. gori gori sandım ben. O dediğin sahnelerde inanılmaz komikti gerçekten

      Sil
  3. İzlemem gereken hint filmleri var gibi. Teşekkürler. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gibisi fazla gibisi ^^ ... Mutlu Seyirler ...

      Sil
  4. Main Hoon Nayı başkası çekseydi çok daha güzel bir film olabilirdi. bence farah khan gerçekten çok kötü bir yönetmen Happy New Year'ı da çekerek benim bu düşüncemi doğruladı sağolsun kadın.. neyse ben de bu listedeki filmleri çok seviyorum özellikle Dum laga ke kaisha çok beğendiğim bir filmdir.. K3G de güzeldir.

    bakalım dil dhadakne do da bu listeye girebilecek mi? siz izlediniz mi filmi, fikriniz nedir tam olarak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Main Hoon Na kesinlikle çok daha güzel bir film olabilirdi. Aksiyon sahneleri kaliteli, dram sahneleri daha beceriklice çekilseydi. Ben Farah Khan'ı bütün bütün kötü bir yönetmen olarak görmüyorum. Çünkü, komedisine hayranım. Romantizmini de hakeza çok beğenirim. Kendisi ekşin dıkşın işlerine hiç mi hiç girmese, dramında gözünü çıkarmasa inanıyorum ki iyi işler çıkartabilir. Om Shanti Om, filmini izlemiş miydiniz siz? Bir Farah Khan filmi oda ve zirve filmimdir kendisi. Üstüne daha da güzel film tanımam hani o derece severim.

      Dil Dhadakne'yi izledim tabi izlemem mi hiç Ranveerciğimi ve İstanbul'umu bir arada bulmuşum kaçırır mıyım :) Filmin sevdiğim ve sevmediğim yanları oldu ama listeye eklemezdim ki eklemedim. biraz fazla hovarda benim listelerime göre.

      Sil
    2. Dil dhadakne do bence süresi çok uzundu.. O kadar uzun olmasaydı ortaya daha tatlı bir film çıkardı. Ben de şahsen İstanbul'dan ve Priyanka'dan gözlerimi alamadım :) Ranveeri de çook severim zaten. Bence güzel bir filmdi ama çok uzundu.

      om shanti om'u izledim elbette SRK bambaşka bir renk katmış.. o filmi çok severim. Müziklerini çok severim. en'lerimden biridir om shanti om.. Farah Khanın yönetmenliğini de bir o filmde gider düzeyde bulurum zaten. Srk hatrına çekiyoruz bazı insanları :)

      Sil
    3. Ve o kadar uzun bir filme yakışan bir finalle bitmedi. Daha etkileyici bir sonu hak ettiydi hikaye.
      OSO hakkında hemfikir olduğumuza sevindim. Çok özel bir film benim için.

      Sil
  5. Ben paheli filmini de severim. Kostümler mekanlar rengarenk. SRK da kaytan bıyıgıyla pek sempatik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz izlemedim Paheli'yi. Nedense pek elim gitmiyor izlemeye. O kaytan bıyıklar her an aklımı çalabilir orası ayrı ^^

      Sil
    2. Paheliyi izle derim. Farklı bir film ama ben beğenerek izledim. Ra-one ı izledin mi? Ekşın dıkşın ve bilim kurgu Bollywood ta pek bi Eğreti oluyor ama SRK nın masum yüz ifadesi ve maviş gözleri için izlenebilir.

      Sil
    3. Tamamdır Paheliye bakacağım inşallah. Ra.One izlemeye başlamıştım vaktiyle. Eğlenceli olsun diye açmıştım öyle erken öldü ki shahrukh böyle kalakaldım hüzünlücek. Sonra robot hali gelecekti biliyordum ama içime oturdu bir kere dahada devam edemedim. Epey oldu bu dediğim belki bu ara tekrar bakabilirim devamına.

      Sil
  6. Bazen sevinç bazen hüzünde ben mutlu olmadım hep ağladım hep ağladım ya. Sorunlu olan ben miyim ki? *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan ilk izleyişinde ağlıyor, ikincide biraz gözleri doluyor. Ama sonraki seferlerde mutluluğun tadını çıkarıyor ve böyle bir listeye ekleyiveriyor ^^

      Sil
  7. Blogunuzu yeni keşfettim, hint filmlerine, müziklerine bayılırım. Takibimdesiniz, bana da bekleriim :) http://filmsenaryom.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Sen aamir khan ı sevemezsin ama lagaan da yüreğime su serden sonunda oh olsun diyip mutlu Olduğum bir filmdir. Yine jab we met in de sonu mutlu eder- kareena o role biraz kart kaçsa da. Ranbir in priyanka ile oynadıgı iki gencin intihar edemediği film de beni çok güldürmüştü. Rocket singh de iyi bir filmdi. Gülümseyerek izlemiştim. Ranbir artık daha kasvetli kasıntı filmlerde oynuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lagaan'ın methini hep duyuyorum tam 3 yıldır bilgisayara inmiş bir şekilde uygun zamanda izlenmeyi bekliyor garibim. Bir gün izleyeceğim inşallah ^^ Rocket singhi izlemedim. İş mevzuları ilgimi çekmediydi pek. Gülümsetir diyorsun aklımı çeliyorsun inan ki. Ranbir Kapoor izlerken gülmek istiyorum sanırım bu aralar. Anjana anjana filmini yarıda bırakmıştım. Çok sarmamıştı nedense. Jab we met severim ama çok değil öyle orta ayar severim.

      Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. Ranbir sever gözüküyorsun o yüzden sordum gitti :)

      Wake Up Sid, Roy, Ajab Prem Ki Gazab Kahani tavsiye ediyor musun bu filmleri? Hiçbirini izlemedim henüz. Sanırım Ranbirle arayı pek fazla açmışım.

      Sil
  9. Wake up sid Batı tarzında bir gençlik filmi. Fena değil. Bol vaktin var ve şöyle çok üzülmeden ağlamadan düşünmeden gülümseyerek bir film izleyeyim dersen izle derim. Ajab prem ki bitmeden kapattığım bir film. Başlarda sıkıldım ve kapattım. Roy u izlemedim henüz. Vakit bulunca Bombay velvet ı da izleyeceğim.
    Ranbir den bahsetmişken bu şarkı ile kendisinin kulaklarını çınlatıyorum- YJHD yi izlemişsinizdir mutlaka :)
    https://m.youtube.com/watch?v=7IS8yw3NV60

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç filmede pek sağlam bir vize çıkmadı demek. O zaman Rocket Singh kardeşimize doğru yol göründü bana. Bombay'ı bende izlemedim. Tek bir olumlu yoruma rastlamayınca izleyesim gelmedi. Bakalım siz beğenecek misiniz onu. Yeh Jawani izledim tabii o kadarda arayı açmış değilim :))

      Sil
  10. Hint filmi izlemeyeli o kadar uzun zaman oldu ki... Hintlilerin o eğlenceli, rengarenk hallerini izlemeyi çok özledim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda seni özledi, bende senin film yorumlarını özledim. Hem vaktin az hevesin çoksa bulunan ilk fırsatlı saatlerde önceliği Bajrangi Bhaijaan filmine verirsen en kalitesiyle hasret gidermiş olursun.

      Sil
  11. Merhabaa :) blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım bana beklerim sevgilerimle :) http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  12. Sadece kkkh'ı izledim ya diğerlerini de hemen izlemeliyim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle 2 numarayı mutlak tavsiye ederim.

      Sil
  13. Merhaba, bollywood filmlerine bayılan biri olaraktan iyi ki buldum bu blogu diyenlerdenim. İzlemediklerim ne çokmuş meğerse, sık sık gelip blogunuzdan izlemelik filmler çalabilirim. :)

    bloguma da beklerim,
    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz ^^
      Çok teşekkür ederim, keyifli seyirleriniz olsun tüm filmlerle...
      İlk fırsatta sizdeyim inşallah :)

      Sil