Hint Modası: Priyanka & Parineeti

by - Eylül 21, 2015

Hint kıyafetleri derlemelerinin bu ayki güzelleri: Priyanka Chopra ile Parineeti Chopra. Priyanka, bir önceki yazının yorumlarında önerilen isim. Parineeti ise kuzenini desteklemek adına burada. Çünkü Priyanka'nın gardırobundan top 10 hazırlamak bir hayli zor oldu.  İki kuzen birleşti ve zarif bir kıyafet derlemesi ile karşınıza çıkageldim. 


10.  Açılışımız,  hanım hanımcık bayramlıklarını giymiş el öpmeye ninesine giden Parineeti ile.  

Akıllı kıyafet seçimi, elbisenin kollarını bahane edip çay servisinden yırtması an meselesi. 


9.  Turunculunun bakışlar, duvardaki kalp, sarı ayakkabılar, iki telefon, kapkara bindi ve en son olarak dikkat çekmeyi başaran zarif motifli elbise. 





8.  Arkadaki yazı, resmi tanımlamak için tek başına yeterli. Manish Malhotra,  ben diyeyim Hindistan'ın en ünlü tasarımcı siz deyin Bollywood'un peri annesi. 




7. Düğününde gelinden daha güzel gözükmekte bir insanlık suçu sayılabilir bence.  




 6.  Resim pek net değil çünkü sene, 2011.  Bir zamanlar Priyanka'da ödül alırken.  En az sizin kadar şaşkınım. 

Ödül de pek afilsizmiş hani. El işi dersinde yapılmış gibi


5.  Mavi mavi masmavi, sareesi boncuk mavi. Bir gördüm aşık oldum, bu gelen kimin yari? 

*Google ilen şimdi konuştum. Kimsenin yari-sevgilisi değilmiş. Parineeti Chopra hayallerindeki aşkı bekliyor diyor. Hadi bakalım rastgele Parii, güzel haberlerini bekliyoruz cicim. 




4. Elbiseyi gözü bir yerden ısıranlar, elinde kamerası ve posteri olan fanın yüz ifadesine bürünüverdiler. Kabul Deepika'ya daha çok yakışmıştı ama Pari'nin de kombini daha güzel olmuş.  

 Fanlar fan değil, mimikler ve coşkular korosu


3.  Her ne kadar bu resimde Priyanka kendisi gibi durmasada elbisesinin masallardan geldim ben havası aynıyla baki. 

Güzelken sen sen değilsin Priyanka


2. Oh be Parineeti. Sareeler sana güzel vallahi.  Bir elin Manish Malhotra diğer elin yine Manish Malhotra



1.  'Herkese yakışmaz idi böylesi' elbisesi ile birinci sıra Priyanka'nın.  





****

Benim sıralamam böyle. Siz en çok hangi modelleri beğendiniz?

Güzel önerisi için Adsız arkadaşımıza teşekkür ederim. Sizlerinde kıyafet yazılarına önermek istediğiniz bir isim varsa yorumlarda buluşalım. Sağlıcakla, esen kalın. 


Bloğumdaki diğer moda yazıları;


... daha fazlası için Pinterest Hesabımı takip edebilirsiniz. 

Benzer Yazılar

32 yorum

  1. Parineeti ve Priyanka'yi bir hayli beğeniyorum, kuzen olduklarını bilmiyordum. Güzel bir şok yaşadım :) Ellerine sağlık güzel bir derleme olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni burada görünce bende bilmukabil şaşırdım. Çok teşekkür ettim ve hoşgeldin :)

      Sil
  2. 1 ve 7 harika. 9u bana versinler efil efil yolda sokakta giyeyim. Bollywood starlarının gelenekseli reddetmeyip günlük yaşamlarında kullanmalarını çok takdir ediyorum. Tüm değerlendirmelerin arasında kareena nın giydiği yeşil bir kıyafet vardı ya o favorim. Bir de tasarım kıyafet deyince aklıma humpty sharmanın gelinindeki taklit satan dükkan geliyor. Adresini bilen var mı ;) ?
    -nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha keşke bilsem adresini, dükkanı boşaltmadan çıkmazdım dışarı ^^ Kesinlikle takdire şayan ama zaten böylesi rengarenk zevkli bir kültürü reddedip iki yırtık kota tamah etselerdi biraz ayıp ederlerdi doğrusu.

      Sil
  3. king of dimple22 Eylül 2015 16:47

    Ben bu kuzenlere bayılıyorum :))

    Priyanka çok güzel bir kadın. Buradakilerden çok çok daha muhteşem kıyafetleri var aslında, sizin seçtiklerinizi de çok beğendim ama normalde daha çok ayılıp bayıldığım bir sürü kıyafeti harika taşımıştı üzerinde. Parineeti de çok tatlı, kendi şirinliğine uygun giyiniyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin nickinize bayıldım :)

      Geleneksel olmayan kıyafetlerinden de beğendiklerim oldu ama hint modası mottosunun dışına çıkmak istemediğimden onları listeye eklemedim. Eğer geleneksel tarz olup çok beğendiğiniz bir model varsa link atabilirsiniz buraya.

      Sil
    2. king of dimple23 Eylül 2015 11:30

      Modern kıyafetleri de geleneksel kıyafetleri de aşırı yakıştırıyor üzerine. Geleneksel deyince seçenekler sınırlanıyor ama ben onun giydiği sareeleri çok beğeniyorum. Mesela:

      http://www.fashionkafatka.com/media/catalog/product/cache/1/image/89393066b1de6c9924c14c145a83d718/p/r/priyanka-marrakech-film_festival_1_2.jpg

      http://boutiquesarees.com/wp-content/uploads/2015/01/priyanka.jpg

      http://telugu.boldsky.com/img/2014/02/09-priyanka.jpg

      http://www.sareepix.com/wp-content/uploads/2014/11/Priyanka-chopra-saree-Salman-sister-wedding.jpg

      http://lh5.ggpht.com/-lD2FfT2iXbU/U5aaWZelx6I/AAAAAAAA6TY/Pu9qYkvGsJ0/Priyanka_Chopra_Sabyasachi_Half_and_Half_Saree%2525281%252529_thumb%25255B1%25255D.jpg?imgmax=800

      http://assets1.craftsvilla.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/C/V/CV-MSARE57893943530-Clothing-SAREEZ_HOUSE-Craftsvilla_1.jpg

      Diğer tarzdakiler de çok hoş:
      http://2.bp.blogspot.com/-jrGkrSJXmUw/UP_drqHJWZI/AAAAAAAADb0/To2BASTKlOA/s1600/Priyanka+Chopra+Latest+Stills+in+Sleeveless+Salwar+Kameez+at+DEEWANA+MAIN+DEEWANA+Hindi+Movie+Music+Launch+CelebsNext+0005.JPG

      https://www.storeadda.com/image/data/Products/clothing/Sarees/Bollywood/SAMRIYA-182/4895_untitled-1.png

      http://www.fashionwebz.com/image/cache/data/jaal-and-lace-work-priyanka-chopra-anarkali-salwar-kameez-13960-800x1100.jpg

      Geçen sene en şık kadın seçilmişti yanılmıyorsam Priyanka. Hoş kadın, güzel kadın, zarif kadın.. Ne giyse ne yapsa yakışıyor severim kendisini.

      Sil
    3. Gönderdiklerinizden turunculu saree ile mavili saree gerçekten çok güzel. İkiside aslında yazıya eklemek istediğim ama resimlerin kaliteli hallerini bulamadığım için eklemediğim elbiseler.
      Alternatif paragraftan beyaz elbisesi ile siyah elbisesini de çok severim bende. top 10 değilde top 15 olsaydı kesin listeye girerdi özellikle siyah olanı.

      üstteki modellerden yapraklı deseni ve siyah yarım sareelerini pek beğenmiyorum. Priyanka'ya yakışmadığı için değilde modeller çok benim zevkime göre değil.

      Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Güzel bir kaynatma oldu. Hayırlı Bayramlar :)

      Sil
  4. Ne giyse yakışır diye bir söz var ya hani işte o söz Priyanka için söylenmiş kesinlikle. İnsanın her giydiğide bu kadar yakışır mı yahu? Kız güzel, fizikte o biçim olunca yakış elbette :D Priyanka'nın üstündeki her modeli beğendim :D Pariden ise 8. ve 10. modeller pek bi güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir fiziği var Pri'nin. Ama öyle kıyafetlerine denk geldim ki her giydiği yakışır kısmına katılamıyoum. Şöyle diyelim genellikle her giydiği yakışmakla birlikte bazende olmuyormuş ^^

      Sil
  5. Hepsini de beğendim vallahi.
    Bu ikisinin kuzen olduğunu ilk öğrendiğimde baya bir şaşırmıştım.Parineeti'yi Daweet-e ıshq'tan tanıyordum.
    Neyse ki Parineeti son zamanlarda tipi düzeltti.Zayıfladı bir şey yaptı biraz daha iyi görünüyor.Priyanka'ya diyecek bir şey bulamıyorum zaten.Çuval giyse yakışacak cinsten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende epey şaşırangillerdenim. Hatta çok uzun süre kardeşte sandım ikiliyi. Daha çok yeni bir sürede aydım gerçeği ^^

      Bende Deepika ile Priyanka çuval giyse yakışır diye düşünüyordum ama bazı bazı gördüğüm elbiseleri bu düşüncemi ebediyyen uzaklaştırdı benden. Misal şu elbise ^^

      http://www.southindiafashion.com/wp-content/uploads/2014/12/priyanka-chopra-in-kanjeevaram-saree.jpg

      Sil
    2. Woooww bu nasıl bir sarıdır parlak parlak :D Gözlerimi aldı :D
      Demek ki bunlara da yakışmayanlar varmış :))

      Sil
    3. işte elbise güzel olmayınca kızlar ne yapsın :)

      Sil
  6. Hint kıyafetlerinin modasını bilmesem de Priyanka ne giyerse giysin yakışıyor. Kadın çok güzel.
    3 numaradaki halini çok beğenmemişsin sanırım ama bu uçuş uçuş kıyafetler nerede olursa olsun beni cezbediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç numarayı sevmem mi bayıldım ona. Sadece Priyanka o resimde kendisi gibi çıkmamış yüz olarak onu kastettim. Güzel kadın hemfikiriz ama yakışmayan üç beş kıyafeti yok değil hani :)

      Sil
    2. Dünya güzeli de olsan yakışmadı mı yakışmıyor :D
      Ay bi de bloguna girince içim açıldı cıvıl cıvıl. Daha önce yazmaya fırsat bulamamıştım onu da söyleyeyim :)

      Sil
    3. Aynen öyle imiş o iş ^^ Çok teşekkür ettim, yapan eller dert görmesin bende çok seviyorum yeni tasarımımı :)

      Sil
  7. Ay kıyafetler ne kadar kapalı benımde ılk o dıkkatımı cektı :D Parinettinin bir filmini izlemiştim pek begenmemıstım orda. Sanırım bır sans daha vermeliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kapalı olanları ekliyorum çünkü :)) Parinin en çok Ishaqzade ve Dawat e ıshq filmleri güzeldir. Şans vermeye bu ikiliden başlayabilirsin.

      Sil
  8. Bu Priyanka denen ablayı bir beğenmiyorum herhal nedense pek itici geliyor ya hu diğer ablayı da pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim özellikle oyunculuğunu :D

    Neredesin Firuze bloga gelince içim ürperiyor ya yeni postun yoksa diye :D Dön bebeğim dön çaresiz başım :D Gel gözlerim aydınlansın blogundaa gel öyle bir apansız ellerim dolaşsın ah birbirine :D

    Böğğkk özlemden saçmaladım bak eğer gelmezsen daha fazla saçmalarım hatta dur dö.. şaka şaka :D

    Komşuuuuu D.S.K. seni çok çok özledi :((((( Neyse gideyim bari :////////////

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Allah iyiliğini versin ne güldürdün be gece gece :)) Bayram temizliği, çayı, baklavası, böreği derken bloğa zaman kalmadı valla. Anca şimdi şimdi geçtim bilgisayar başına. Bir-iki güne kalmaz geliyorum cicim bekle beni :)

      Sil
    2. Hasretinden iğne ipliğe döndüm be komşum beklemek ne kelime :DD

      Valla biz bayramlarda evi otel gibi kullandığımız için hiiçç bilmiyorum öyle çay çeşme şeylerini bu yüzden seni anlayışla karşılıyor ve tez vakitte buluşalım canımcım diyorum :DD

      Sil
    3. Ha ha o da güzelmiş tabii. Gittiğimiz yerlerdede hizmet etmek pek sevgili genç kız olan bana düştüğü için bana bayramlar tey tey biraz ^^

      Sil
  9. Blogunu Supercel'in mimi sayesinde keşfettim. Bundan sonra takipteyim. :D

    Parineeti'm için güzel resimler seçmişsin.Gerçi çirkin bir hali de yok bana göre her hali güzel. <3
    Resimler içinde en çok 4. resimdeki kıyafetini beğendim.

    Priyanka ile aramda sevgi-nefret ilişkisi vardı eskiden ama kuzeni Parineeti sayesinde sevmeye başladım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazının yorumları çok Priyanka övmeli, Pari'yi unutmalı olmuştu. Bir Pari sever olarak hoşgeldinn, iyi ki geldin :))

      Sil
    2. Evet yorumlarda genelde Pri övmeli ama popüler olduğu içindir.
      Parineeti maalsef hak ettiği konumda değil,haliyle de popüler değildi.Yeni yeni tanınmaya başladı. Umarım hak ettiği konumda olur. :)
      Hoşbulduk. :))

      Sil
    3. Çok fazla filmi olmadığı içindir tanınmaması. Son filmleri de- dawat e ıshq meclisten dışarı- pek güzel değil diye duydum. Bir atak bekliyorum aslında bu ara kendisinden hazır zayıflamışken güzelcene :))

      Sil
    4. Aslında var filmleri ama arkasında destek olacak biri olmadığı için böyle maalesef. *-*
      Salman Khan ile Sultan filminde oynayacak.Onu biraz daha popüler yapar bu durum diye umuyorum. :)

      Son filmi Ranveer ile olan Kill Dill güzel bence,Sidharth Malhotra ile olan filmi de güzel,izlemeni tavsiye ederim. :)

      Sil
    5. Sid ile çektiğini izlemiştim. Hoş bir filmdi. Kill dill hakkında hep olumsuz yorumlar okudumdu vaktiyle. Vazgeçmiştim o yüzden izlemekten. Tavsiyelerin için teşekkür ettim :)
      'Hayırlı Akşamlar'

      Sil
    6. Ben 2. çektiği filmi beğenmedim sadece.Onun dışında ilk filmi de sonu hariç güzeldi. :)
      Kill Dill'de sevdiğim oyuncular olduğu için ben merakla beklemiştim.Ve belki bu yüzden sevmişte olabilirim ama müsait bir zamanında izleyip şans verebilirsin. :)
      Hayırlı akşamlar. :))

      Sil
    7. Peki madem Kill Dill'e bir şans daha verebilirim o vakit. Ishaqzade'sine bayılırım bende. 2.film galiba laydies and ricky ball o tarz filmlerden hoşlanmıyorum o yüzden hiç bakmadım ona. Başkada kalmıyor zaten benim bildiğim Pari filmi. Kendisini azıcık daha çalışkan olmaya davet ediyorum acilen :)

      Sil