Teşekkür Ettim Sayın leylaninmecnunu

by - Ağustos 06, 2015

Sevgili Ekşi Sözlük yazarı leylaninmecnunu, tam olarak bu güzel övgüler için teşekkür ederim J



Sayenizde şaşkınlıktan mutluluğa uzun ince bir yol aldım. Yol boyu boş durmayıp diğer entrylerinizi okudum.

Ve Shahrukh Khan konusunda hemfikir olduğumuza sevindim. 




Katrina Kaif hakkında yazdıklarınıza ise hunharca güldüm.





Her Shahrukh Khan severin katlanmak zorunda olduğu Johnny Lever; kendisini sevme aşamasına henüz geçemedim ama Baazigar filmini izlerken gerçekten komedi görünümlü eziyet çektiğimi hatırlıyorum. 





ve Kal Ho Naa Ho ile yollarımız ayrıldı :) Sonra filmin taslaklarda duran yazısı aklıma geldi ve sizi bunalıma sokan seyircilerden biri olarak 'bu filme nasıl ağladınız' sorusuna en kısa sürede cevap verebileceğim aklıma geldi, rahatladım. 



Uzun lafın kısası, görünce kayıtsız kalamadığım güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Şahsınız adına yazılmış bu teşekkür yazısını en kısa zamanda okumanızı ve geldiyseniz üç kere masaya tıklamanızı umuyorum :) 
Esen Kalın. 

Benzer Yazılar

16 yorum

  1. Komşum nasılsın http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/08/hayaller-hayaller.html#comment-form mimledim seni :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hızlı gonzalesim benim :) döneceğim sana inşallah üç vakte.

      Sil
    2. Hah üç vakte dediysen bekle dur artık haahahh

      Ay yorumları okudum da bahsi geçen filmde ben çok sıkılmış, bundan mütevellit de kapatmıştım. Yepte açmıştım hatta herkes ne kadar acıklı olduğundan bahsetmişti :D Sanırım film eski olduğu için sıkıldım o kadar ay bilemedim :D

      Sil
    3. yok canım ne bekletmesi demek isterdim ama malum :)
      filmin asıl bombası ikinci yarıda saklı idi ama neyseee...

      Sil
    4. Az biraz olaydan haberim var birazcık spo yedim :) Sanırım tekrar bakmak istemememin bir diğer sebebi de o :D

      Sil
  2. leylaninmecnunu6 Ağustos 2015 22:48

    "Acaba yeni bir şey eklenmiş mi?" hevesiyle bloğunuzu ziyarete geldiğimde, bana ithaf ettiğiniz başlığın bendenizi ne kadar afallattığını tahmin edebilirsiniz. :) Ne diyeceğimi bilemiyorum kibarlığınız için çok teşekkür ederim. Whatsapp'ta bir ağzını, bir gözünü, bir kulağını kapatan maymuncuklar imdadıma yetişebilir ruh halimi açıklamak için :)


    Kal Ho Naa Ho konusunda sizi üzdüysem affedin, neticede dünyanın en kötü filmi dahi olsa (Ki alakası yok) elinde bir adet Shahrukh Khan silahı bulunduruyor, elimi kolumu yüreğimi bağlıyor. O gamzeler çukurlaşacak da ben erimeyeceğim.. Duyulmuş şey değil :) Aman Mathur kalbimdeki tahtın daimi sahiplerinden biridir. Favori karakterler listemdeki ilk beşe diğer kardeşlerini sokmaz, yerini muhafaza eder. Preity Zinta gözbebeğimdir, Saif Ali Khan candır, canandır. Benim de pek beğenmemiş gibi göründüğüm bu filmi iki kez izlemişliğim vardır. Beni rahatsız eden, filmde çok fazla gereksiz dans ve karakter oluşuydu. Bir de Karan Johar'ın "Bu sahnede ağlaman gerekiyor, ağlamalısın, ağla!!" der gibi çektiği sahneler filme bağlanmamı zorlaştırmış olabilir. İki izleyişimde de ağlayamadım ve ağlayabilenleri de hep kıskandım :) Kal Ho Naa Ho hakkında yazacağınız yazıyı da şimdiden ovuşturduğum ellerimle heves içinde beklemekteyim.

    Tekrardan teşekkür ederim güzel jestiniz için.. Buralara boy boy Shahrukh Khan gülüşü bıraktığımı farzedin, ben chori chori takibinizde kalmaya devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün geceden beri yorumunuzun yolunu gözlüyorum, birbirimizi karşılıklı olarak mutluluğa afallattığımıza göre maksat hasıl olmuş demektir :)

      Kal ho naa ho konusuna gelirsek aşk olsun üzülmek ne kelimeymiş. Tanımladığınız fangirl tiplemesine birebir uyuyorum onu belirtmek istedim sadece. Yoksa gerçekten gücenmedim. Kaldı ki filmi kime tavsiye etsem benzer geri dönüşler aldığım için bu konuda tecrübe sahibiyim :) Kendisi çok sevdiğim bir film olduğu için yazısı da özel olsun istediğimden hep erteliyor idim. Ekşi'deki yorumunuz kolları sıvamak için güzel bir ilham oldu. İnşallah tez zamanda diyelim. Ah o şimdi ağla sahneleri yok mu. Uslu bir seyirci olup hemen ağladıydım oralarda :)

      Tanıştığıma memnun oldum. Daha nice güzel sohbetlerimiz olur umarım. Ekşideki yorumlarınızı okuması çok zevkli idi diliniz bu kadar güzelken daha çok ses vermelisiniz.
      Hayırlı Akşamlar...

      Sil
  3. leylaninmecnunu7 Ağustos 2015 14:00

    Tekrardan teşekkür ederim. Siz de daha sık paylaşım yapmalısınız ki film beklemekten çürüdüğümüz şu sıkıcı günlerin gergin atmosferi biraz da olsa dağılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, onu bende çok istiyorum :)

      Sil
  4. Güzel bloğunu takipteyim:-)bana da beklerim canım:-)

    YanıtlaSil
  5. Ben de naçizane bloğunu ilgiyle takip ediyorum. Dünya'ya aynı pencereden baktığım birinin yorumlarıyla Bollywood u takip ederek isabetli film seçimleri yapıyorum. Tesekkür ederim. Gecen gün, çok övülen Coctail filmini izlerken kıymetini bir kez daha anladım. Oyunculuklar iyi olabilir ama deepika nın oynadığı karakter beni hayal kırıklığına uğrattı. Velhasıl, Ben de daha sık yazman konusunda hemfikirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz böyle güzel yorumlar yaptıkça bende kendime daha sık yazmak konusunda ısrar ediyorum ama bir türlü yetiştiremiyorum. İnşallah kısmetse eylül ayı için biraz umudum var. Coctail filmi afişi ile aslında içeriğini çok net anlatan bir film. O yüzden ne bekliyorsam onu buldum diyebilirim izlerken. Yorumunuz için gerçekten çok teşekkür ederim, hayırlı akşamlar olsun.

      Sil
  6. Valla ben de katılıyorum leylaninmecnunu rumuzlu arkadaşımıza, sen hep yaz biz hep okuyalım cancağızım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimleri görüyorum kimleri :) Hoşgelmişsiniz, yolları gözlenmişsiniz, fena özlenmişsiniz ablacan hatun :)

      Sil