Evvel Zaman İçinde Bir Düğün Varmış

by - Ağustos 30, 2015

Değil kırk sene bir seksen yıl boyunca düşünsem yazın bloğu güncelleyemeceğim aklıma gelmezdi. Söz verdiğim yazılar birikip buradan Halkalı'ya çift yönlü yol oldu. Bu yol boyunca  başıma birde talih mimi kondu. Gelen bu mim der ki  gelecekten bir gününün yarım saatini detaylı bir şekilde hayal edip yazmalısın. Karşınızda, ip ileriki günlerde falan yer filanca mekanda ne yapıyorum.

***

Yerden bin dolar dört yüz euro elli mark üç türk lirası buluşumun ikinci günündeyiz. Soluğu Hindistan’da almışım. Acelem var, Deepika ile Ranveer’in düğününe yetişmeliyim. Bulduğum ilk trene atlayıp şu öndeki treni takip et dedikten beş dakika sonra bir sonraki durak; Jaipur Evlendirme Dairesi anonsunu duyup iniyorum. İp uçlarını takip edip doğru adresi ararken yaşlı bir kadın yanıma geliyor. "Yoldan geldin kızım, açsındır sen şimdi" diyerek elime parlak bir elma tutuşturuyor. Eyvah ki ne eyvah yemeli mi yememeli mi? "Sağ ol teyzecim rejimdeyim ben" deyip savuşturuyorum teyzeyi. Civardaki en yakın bakkala girip buralarda acil, düğünde giymelik, muhteşem bir hint kıyafeti bulabileceğim bir yer var mıymış soruyorum. Siz hiç bakkalların bilmediği bir adres duydunuz mu? Şahsen hiç duymadım. Aradığım yer,  hemen köşeyi dönünce sol kolda en dipteki tenha dükkan imiş; Peri Anne Hızlı Dikiş Terzihanesi.

Terzi Hanım bir Peri Anne olunca sonuç böyle oluyor.

Kıyafet hazır, düğün yerini de buldum sayılır. Bir de düğüne girmenin bir yollunu bulursam mimi gönül rahatlığıyla bitirebilirim. Malum ki davetsiz misafirim. Bir şansımı deneyip eski numarayı yapıyorum. “Bodyguard Bey, elektrikler kesikti de davetiyeyi yanıma almayı unutmuşum eh eh eh kıh kıh kıh ” Tüh! Yeşilçam kahkahası  işe yaramadı, kapıda kalakaldım.  Şimdi mi aklına düştü davetiye mevzusu  diye kızıyorum kendime. Derken gaipten tatlı bir ses geliyor; Böyle büyük büyük şehirlerde küçük küçük hatalar olur Senorita. 

Ve gökten üç davetiye düşüveriyor o an. Biri bana, biri mimi paslayan D.S.K’ye, birisi siz yazıyı okumakta olanların yanı başına. 

Kırpılmamış hayaller, mutlu haftalar. Sağlıcakla kalın. 

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Benden hiç bahsetmemişsin, aşkolsun, hani birlikte düşüyorduk yollara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o aceleyle seni aramayı unutmuşum giderken :)

      Sil
  2. Hahaha çok hoşsun komşum. Bir bolly fanatiğinden de bu beklenirdi. Ellerine kollarına sağlık İnşAllah Hindistan'a gitmen nasip olur da oranın altını üstüne getirirsin :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, altını üstünü getirmesem de olur bir arkadaşa bakıp çıksam dahi razıyım :))

      Sil
  3. Düğün ve ranveer deyince aklıma band baaja baaraat geliyor. Eğlenceli bir filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anushka'yı, Ranveer'i, YRF'yi ve hint düğünlerini seviyorum ama band baaja baaraat filmini bir türlü sevemedim.

      Sil
  4. O an kapida beliren shahruk ile birlikte davetiyesiz içeri girebilmeliydin.Hayal bu sınır yok!😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orasi öyle ama kendisi kafama davetiye atmakla yetindi 😜 bende razı geldim 😄

      Sil