Bajrangi Bhaijaan (2015)

by - Ağustos 13, 2015

Nasıl ki geçen yıl her Bollywood sever, PK- Peekay (2014) filmini izledi, izlemeyene tavsiye etti ve izlemeyi reddedenlere zor ilen müdahale etti.  Bu yıl aynı ilgiyi görmeyi hak eden film, Salman Khan’ın son filmi Bajrangi Bhaijaan (2015). Türkçesiyle Bajrangi'nin Müridi. 



Bajrangi Bhaijaan izlenmeli, izletilmeli, izlemek istemeyen olursa başının eti yenmeli bir film çünkü; 

1. Basit Şeyler En Olağanüstü Şeylerdir Dediydi Paulo Chello Simyacı Adlı Romanında.
Filmin konusu şöyle; Bajrangi lakaplı sıradan bir adam olan Pawan (Salman Khan), Hindistan’da kaybolan Pakistanlı dilsiz küçük bir kıza eve geri dönmesi için yardım etmek zorunda kalır. Ve bizlere seyri pek bir keyifli bu iki yoldaşın öyküsünü izlemek düşer. 

Filmin görsel şıklığına 10 üzerinden 10.


2. Her Çocuk Özeldir Amma Velakin Bu Kız Bildiğiniz Bal!  
Oyuncu kadrosu; Salman Khan, Kareena Kapoor, Nawazuddin Siddiqui gibi tecrübe ehlinden oluşsa da alkışın büyüğü ekrana elinizi uzatıp yanaklarını mıncırdamak isteyeceğiniz Harshali Malhotra cimcimesine gidiyor. Sizde bir an önce tanışın bu kızla!



3.Gözyaşı Makinesi Ayağınıza Geldi. Beş Dakikada Ağlatır, On Dakikada Hıçkırtır.
Kızımızın şekerlik abidesi olduğu kadar bir gözyaşı makinistliği görevi yapmışlığı da var film boyunca.  Bu yüzden siz, siz olun peçeteler emre hazır başlayın filmi izlemeye. Hele ki sulu göz iseniz, Aamir Khan gibi el havlusu yanı başınızda durabilir :) 

Bu sahnede ağlamayan var mıdır ki!


4. Çünkü Temiz Hint Filmleri İzlemeyi Özledik!
Son zamanlarda sahne atlamadan izlediğim ender filmlerden biri oldu Bajrangi Bhaijaan. İtem song adı altında ne bayan teşhiri izledik, ne Amerikanvari bel atı muhabbetlere gülmek zorunda kaldık. Aksine Hint usulü güldük, Hint işi aşk izledik. Arada karşımıza donla gezen güreşçilerde çıkmasaydı helal film sertifikası almayı hak ettiydi BB. 



5. Havası Olur.
Vizyona gireli bir ay dolmadan 300cr gibi bir gişe hasılatı elde eden BB, şimdiden Hindistan'ın en çok izlenen ikinci filmi oldu. Türkiye'de Bollywood severlerin büyük çoğunluğu izledi sayılır. Filmin malum popüler siteye düşmesi ve tüm sinema severlerle buluşması ise an meselesi. Sizde bu süreçte hala izlemeyen arkadaş olup eziklenmektense, hemen izleyip hala izlemeyenlere hava atabilir konumuna gelmelisiniz.

Salman sizi kapıda karşılıyor üstelik 

****
Benden söylemesi, sizden izlemesi. İnce ruhlu bir film tarafınızca izlenmeyi bekliyor. Daha fazla bekletmeyip büyük buluşmayı yapın hadi. İyi Seyirleriniz Olsun.

*Filmi izleyen arkadaşlar, siz neler düşünüyorsunuz Bajrangi Bhaijaan hakkında? Eklemek istediğiniz altıncı bir madde var mıdır? Var ise buyurun dinliyorum,  yazıya ekleyebilirim hemencecik.

Benzer Yazılar

40 yorum

  1. bende acaba izlesem mi diye kararsızdım şimdi rahatlıkla izlerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki, izledin mi? Hala izlemediysen izlenmeyi kesinlikle hak eden bir yapım, mutlaka izlemelisin şimdiden iyi seyirlerin olsun. Eğer izlediysen nasıl buldun bakalım, söz sende :)

      Sil
    2. izledim ya süperdi salman khan ın en güzel filmiydi. o askerler git diyor buda gitmiyor ya o sahneye çok güldüm. küçük kızda çok tatlıydı:)

      Sil
    3. Ooo izledin demek beğenmene çok sevindim. Salman Khan filmleri konusunda çok tecrübeli değilimdir ama izlediklerim içinde en beğendiğim buydu. ... Sonra dayağıda yedi tabii Bajrangi'nin dürüst müridi :)

      Sil
    4. güleyim mi ağlayayım mı o sahnede bilemedim:) öyle dürüstü şimdi yok

      Sil
    5. Önce gülüp sonra ağlasaydın. Denedim bak iyi gidiyor :)

      Sil
    6. kızın sarıldığı bir de amca dediği sahnede çok hüzünlendim:(

      Sil
    7. Evettt o sahneler çok güzel ve hüzünlüydü. Munni zaten, hemencecik alışıverdi amcasına. Final kucaklaşması olmasa olmazdı.

      Sil
    8. birde bizim amca vardı ya munniyi evden kovan salman kızın kurtaracısı olunca nasıl karşılamaya geldi:)

      Sil
    9. tıpış tıpış geldi hemde. Bir tek o değil hemde tüm ahali bir oldu çok duygusaldı.

      Sil
    10. böyle biri bize de gelir mi? yakışıklı kurtarıcı:) acep?

      Sil
    11. Burada yollarımızı ayıralım bak. Benim yakışıklı kurtarıcı anlayışımda, kollarını iki yana açmış, sarı tarlalarda tujhe dekha'sını söyleyen bir gamzeli var :) Benimki gelmez yanii, senin için hala bir umut var ama :)

      Sil
    12. benim shah rukh khanımdan mı bahsediyon o benim bir tanem ben salmanı tip içinde daha çok karakter güzelliği için dedim:)

      Sil
    13. Shahrukh cazibesi, salman karakteri diyoruz o zaman orta yolu buluyoruz :)

      Sil
  2. Film gerçekten güzeldi ama özellikle Pakistan yolculuğu ile Başlayan Bölümü'nü ayrı begendim. Kawali diye yazılıyor sanırım. Pakistan'daki türbenin girişinde Söylenen Hintçe ilahiyi çok begendim. Salman khan ı sevemeyengillerdenim. Ama bu film başarılı olmuş. İşte bir tek tavuk Şarkısı var. Kas kütlesi fazla bir adamın kukkuru ku nidalarıyla kıvrak dans figürleri sergilemesi 'farklı' olmuş. O da kadı kızında da olur değil mi:) aamir khan a buradan 12li rulo mutfak havlusu paketi göndermek istiyorum. Cidden elindeki havlu muydu? Kareena yerine başkası oynayabilir miydi? Yoksa yaş grubu bakımından salman a en uygun nişanlı kareena mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıya eklesem mi diye çok düşünmüştüm. Muhabbeti burada açtığınız iyi oldu. Salman Khan sevemeyengiller klubünün bir üyeside benimdir. Mevzu o olunca, sadece inanılmaz derece şiddetle tavsiye edilen filmlerini izliyorum. Çoğu yarıda kalıyor, bir kısmı finali görüyor. Ama bu filme karşı özel bir kıyak hak etti kendisi. Güzel bir senaryo seçmiş, iyi bir performans sergilemiş. İşte arada kukkurulu danslar falan oldu ama oda göze gelmiyor hakikaten. Hem ayıptır söylemesi ben o sahnelerde de ağlıyordum :)
      Kareena yerine başkası olabilirdi tabii ama olmadığı iyi olmuş. Salmana yakışan sayılı oyunculardan biri bence Kareena. Yaş grubu Bollywood'a pek engel olmuyor ama fiziksel olarak görünüşlerin uyumuna önem veriyorlar gibime geliyor. Salman tabiri caizdir kapı gibi bir adam olduğu için partner olarak çok çiroz bir oyuncu seçemiyorlardır.

      Siz Aamir'e rulo havlu gönderedurun, bende size sevgilerimi. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler, hayırlı akşamlar olsun.

      Sil
  3. Edit: google amcaya sordum qawwali seklinde yazılıyormuş. Bu da gilmdekinin linki efendim:
    https://m.youtube.com/watch?v=vqOI22OR8gM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amme hizmeti için çok teşekkürler, yorumunuza dönerken bir yandan dinliyorum. Gerçekten çok hoş. Bollywood'a bu tür çok yakışıyor. Bir tanede benden gelsin, Rockstar filminden, çok severim; https://www.youtube.com/watch?v=T94PHkuydcw

      Sil
    2. Rockstar ı izlemedim, daha doğrusu nedense karanlık bir film gibi gelmişti. Yanılmışım demek ki. Linkteki müzik harika. Ilk fırsatta rockstar ı izleyecegim

      Sil
    3. Yorumu bir kez daha okuyunca bende kendimi yanlış anladım :) Sevdiğim Rockstar filminin kendisi değil, sadece linkteki şarkısı. Yoksa izlediğim için pişman olduğum bir filmdir Rockstar her ne kadar muhteşem şarkılarla bezenmiş olsada.

      Sil
  4. Filmi henüz izlemedim ve bu guzel okuması keyifli yazınızdan sonra hemen listeme ekledim konusu cok guzelmis en kısa zamanda izleyeceğim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ettimmm adsızcığım. Filmi hala izlemediysen keyifli, bol ağlamaklı, güzel seyirler diliyorum, izlediysende çook beğenmiş olmanı.

      Sil
  5. Salman Khan'ın en iyi perfonmansı,müthiş oynamış,ben çok beğendim.Filmi herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salman'ın en iyisi diyecek kadar çok Salman filmi izlemedim ama iyi iş çıkarmış ona katılıyorum. Gerçekten güzel bir filmdi, herkesler izlemeli.

      Sil
  6. Bu filme denk gelip duruyorum.İzleyeceğim en kısa zamanda..Tanıtım için sağol
    canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Çalıkuşu'm... Bollywood böyle güzel filmler yapsın, bende hep tanıtımını yapayım. Bana hava hoş valla :)

      Sil
  7. Bende izledim bu filmcezi ve bende Salman aman grubundanım :DD

    Yalnız eskerler adamı döverken kızın ağlayarak seyretmesi ve adamın ''Ağlama Munni biz oyun oynuyoruz. Eğleniyoruz'' demesi ve bu sözlerinin ardından tekrar dövülmesi ay içim parçalandı ya o sahnede hele final bayıldım. İyi ki izlemişim özledikçe izlerim ben bu filmi.

    Bu arada minik deve bayıldım :D O nasıl oyunculuktur ya ekrandan hiç ayrılmasın bu kız :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salman aman mı ^^ Allah iyiliğini versin akşam akşam ne fena güldürdün :))

      Munni ile Bhai'nın tüm o bağlanmaları çok hoşuma gitti benimde. En çok sıkı hint vejetarjanı adamın tavuklu biryanili şarkılar söylemesine bayıldım. Küçük hanım, çok tatlıydı tabi. Böyle hazır çok tatlış bir şeyken bir kaç film daha çekse hiç fena olmazdı hakkat.

      Sil
  8. Gercekten Salman'in en iyi performanslarindan biri :))
    Kendisini KKHH den beri cok severim ve mutlulukla izlerim, sonucta 3 Khan'lardan biri :))


    Bu arada benim de Blog'um var bana da ugrayip bi göz atarsaniz cok sevinirim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem Salman'ın en iyi performansı hem Bollywood'un son zamanlarda çıkardığı en güzel film.
      3 Khan candır zaten, mutlulukla izlenmez mi :)
      Bakıyorum birazdan :)

      Sil
  9. Biraz araştırdım tek olumsuz yorum yok.
    Salman Khan ı izlemek için bu kadar sabırsızlanacağım aklıma gelmezdi.
    "Dev cüsseli duygusal" yakışmışmı göreceğiz.

    Teşekkürler bollywoodterapi.

    ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan bende hiç ummazdım defalarca izlemek isteyeceğim bir film Salman Khan'dan gelsin. Fazlasıyla "Dev cüsseli duygusal ve komik" bir halde.

      Umarım beğenirsiniz, iyi seyirler.

      Sil
  10. filmi az önce izledik.Gerçekten müthiş olmuş.Salman Khan duygusal, komik, sempatik, güçlü, azıcık şapşal ve gerçek bir "adam" ı çok iyi oynamış.
    Konusu da müthişti.
    Bu filmi fark etmemizi sağlayan bollywoodterapi bloguna tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Salman adamı layıkıyla küçük cimcimede rolünü fazlasıyla iyi oynamış.

      ~ Rica ederim, geri dönüşünüz mutlu etti ~

      Sil
  11. Salman bu rolde hangi dine mensup 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint tanrısı hanumana bağlı bir Hindu'yu oynuyor.

      Sil