Alia Bhatt Her Yerde

by - Ağustos 23, 2015

Atasözlerimize göre kişinin sevmediği ot, burnunun dibinde biter, sakınan göze çöp batarmış da aşkın kime konacağı belli olmazmış. Bu kaçınılmazlar silsilesine bir Bollycan terimi olarak "sevdiği oyuncu ile sevmediği bayan oyuncu film çekince fanlar depresyona girermiş"i eklemek istiyorum. 

Musmutlu Bir Alia Bhatt


Çünkü bu yıl, sıklıkla **Alia Bhatt’ın yeni bir filme  imza attığı haberlerini okuyoruz. Normalde oyuncuyu sevmiyorsan filmini izleme - haberlerini takip etme kardeşim'li kafileye mensubumdur. Ama o işin öyle olmadığını bu sefer kesinkes anladım. Birlikte Alia Bhaat ve gelecek filmlerine göz atalım ve sizlerde aşama aşama bir fan depresyonuna tanıklık edin.


Depresyonun Birinci Evresi;  Shaandar, Udta Punjab ve Shhuddhi


Bu evrede depresyon hafif hissedilir. Zira, başrol erkeklerin çekiciliğini sevilmeyen yönetmenler bastırır. Sık görülen belirtiler; filmlere karşı duyulan yoğun ilgisizlik, sende mi brütüs sendromu ve kavuşmalar başka bahara algısı.

Shaandaar (2015), geçtiğimiz günlerde fragmanı yayınlanan Shahid Kapoor ve Alia Bhatt'ın başrolü paylaştığı bir romantik komedi. Filmin yönetmeni Quenn filminin yönetmeni olduğu için filme karşı özel bir ilgim hiç olmamıştı. Yinede içimdeki Shahid Kapoor fanı olmaya her an hazır bekleyen fangirl, belki bu 'o' filmdir diye heveslenmişti. Fragman der ki aşkımız başka bahara... 




Udta Punjab (2016),  Shahid Kapoor ve Kareena Kapoor ikilisini yıllar sonra bir arada izleyeceğimiz bir film. Sırf bu sebepten ilgi çekici idi. Ama Shahid ve Alia’nın üst üste iki kez başrol paylaşmaları bu ilginçliği gölgeledi ve onun yerine Kapoor Bey kardeşimize damatlığında mutluluklar, üniformasında başarılar dilendi.

Shhuddhi (2016), Varun Dhawan, bu yıl herkesin gözdesi olma yolunda hızla ilerliyor. Aynı hızda bende kendisini en iyi aktörler listeme almak istiyorum ama Shahid gibi Varun'un da döndüre döndüre tekrar izlemek isteyeceğim özel bir filmini henüz izlemedim. -Dilwale geliyor neyse ki -  O filmin, Alia Bhatt başrolde ve Karan Malhotra yönetmen koltuğunda iken bu film olacağını ise hiç zannetmiyorum.  

Birinci evrenin genel özeti


Depresyonun İkinci Evresi; Kapoor And Sons


Film, tek başına evre açıp - evre kapatma özelliğine sahiptir. Çünkü söz konusu sevilen başrol erkeği, bu filmde bir değil iki tanedir.  Sık görülen belirtiler; nasıl nasıl nasıl sorusu ile niçin niçin niçin sorusunun sebepsiz yere tekrarlaması, Aditya’yı da alsaydınız aranıza tam olsaydı, oh vallahi dünya sana güzel kızım temalı iç çekişler.

Kapoor & Sons (2016),   Yok Alia yok! Sevdiğim aktörlerle yılda iki film çekmene katlanabilirim ama nasıl olur da gerçekten çok sevdiğim ikisiyle bir filmde buluşursun. Hayır, bütün yakışıklı, kaliteli ve iyi aktörlerle sen film çekersen diğer oyuncular kimlerle film çekecek. Siddarth Malhotra ve Fawad Khan aynı filmde. Siddhart ile Fawad. Derin bir nefes alıp uzun bir sevinç çığlığı atmak istiyorum  lakin ikisinin Alia’nın peşinde koşturacağı gerçeğini yüzüme laps diye çarpıyor ve kalakalıyorum öyle.
  
Tam olarak böyle


Depresyonun Üçüncü Evresi; Ranbir Kapoor ile İki Film


Evre Belirtileri; Ekrana uçan tekme atma isteği, gerçeği inkar, yazıyı aktristin çirkin çıktığı resimlerle doldurma, sana başka kız mı yok be Ranbir’im.

Ayan Mukherjee filmi (2017)   Bana her şeyi deyin ama Ranbir ile iki film peş peşe demeyin yahu. İki yıldır sevilen, başarılı bir filmini izlemedik Ranbir'in. Favori yönetmeni Ayan Mukherjee ile buluşursa açığı kaparız diyordum. Artık diyemiyorum. 

Dil Hai Ke Manta Nahi 2 (2017)   Ah Ranbir ah! Bir yangının külünü zaten yakıp geçtin, peki niçin ikinci bir filme imza attın? DHKMN 2, Alia’nın babasının yöneteceği bir film. Tabikisi biricik kızını başrol yapacaktı ama erkek başrol başkası olsaydı biz de mutlu olsaydık.

Bir düşüncedir aldı...


Depresyonun Son Evresi; Güneşi Gördüm


Evre Belirtileri; Okumakta olduğunuz yazı.

Shahrukh Khan ile English Vinglish’in senaristi bir arada. Ama film Aliaa Bhaat’ın filmi. Pışıııkk havalı kaşık demek istesemde ruh halim şöyle:




Peki Bu Depresyon Nasıl Geçer?


Alia Bhatt, bu filmlerden feragat ettiğini ve sırası ile Deepika Padukone,  Sonakshi Sinha, Ileana D'Cruz ve Kriti Sanon'a devredeceğini açıkladığı vakit. ( Ve sonsuza dek mutlu yaşadılar. )

Depresyondan Edinilen Ders; 


Sevmiyorsa izlemesin kafilesinden ayrılıp, yerine şartlar bizi bu hale getirdi be güzel abicim klubüne tez katıla.


***

**Kendisine karşı özel bir nefret beslemiyorum. Sadece oyunculuğunu beğenmiyorum ve gereksiz yere pohpohlandığına inanıyorum.  İki yıl boyunca çok sevdiğim aktörler ve yönetmenlerle film çekecek olması, tesadüfün bu kadarı dedirtip uzun bir isyan yazısı gerektirdi. Yazdım, rahatladım.  Her şeye rağmen, filmlerin kaliteli, seviyeli ve seyir zevki yüksek başarılı filmler olmasını isterim.  -Sonuçta tıpış tıpış izlenilecek pek çoğu - Kim bilir belki Kareena Kapoor için yaşadığım duygu devşirmesini günün birinde Alia için de yaşarım.  Gerçekten uzak bir günde tabii.  

O gün gelene kadar, sizlerle bu filmleri çekiştirebiliriz. Sizin keyifler ne alemde bakalım?



"Yazıyı okumakta olan Alia Bhatt fanları,  sizler için hoş bir yazı olmasa da sizler Alia ile önümüzdeki yılların sefasını süreceğiniz için yazıyı yazmaktan çekinmedim. Sizleri üzen bir yazı ise kusura bakmayın ve gelecek filmlerinin tadını çıkarın." 

Benzer Yazılar

12 yorum

  1. Aman komşum bir kız için depresyona girmeye değmez. Sen filmini izle beğendiğin oyuncuya odaklan kızı da sevdiğin başka bir kadın olarak hayal et :D (Yazdıklarına kendisi de inanmadı)

    YanıtlaSil
  2. Şu an pek mesut bir şekilde senden gelen mim ile meşgulüm depresyon neyin işin esprisi yoksam. Mimin son kullanma tarihini epey zorladım bu sefer umarım hevesin geçmemiştir komşum.

    YanıtlaSil
  3. Ya bende niye bilmiyorum ama hiç sevmiyorum Alianin oyunculuğunu ve kendisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok övülen Highwayini izledim o bile hoşuma gitmedi. ben artık zorlamıyorum kendisini.

      Sil
  4. Ahhh canm cook ama cok haklisin hadi diger artisler neesede lakin kendileri gozume bir cop gibi batiyirdu shahrukumzla oheee gali dedittirdii orda dursun ne alaka goz var nizam var ya nerelerini uydurdularda teklif ettiler anlams deilim nerden zipladi ve turedi bilemiyorum kil gicik bisey sevemedm niyese sebebsiz��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz isyan ededuralım, çektiler, bitti bile filmi. İki aşık olmayacaklarmış zaten de, yine de pöff bir ikili. Bakalım artık izleyip görücez nasıl bir film olmuş.

      Sil
  5. Sid ile aliya sevgili mi ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla evet.
      Medya sevgililer diyor, çift ne inkar ediyor ne kabul ediyor. Sevgili olduklarına dair medya kendine çok güveniyor, bende onlara : )

      Sil
  6. Alia ve katrina kaif yüzünden bir sürü güzel filmi izleyemedim maalesef:/
    büyük bir srk fanı olmama rağmen Dear Zindagi ve JAB TAK HAİ JAAN ı bile:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz baya iradelisiniz. Ben Zindaginin güzel görüntüsü gelince izlemeyi düşünüyorum. Jab tak izlemeyerek çok bir şey kaybetmiyorsunuz, cok cok seveni olsada o kadar güzel değil bence.

      Sil
    2. Merhaba,

      ya bende izleyemiyorum yahu kaldırmıyor bünyem demekki tek bana yapmacık gelmiyormuş.. Ah hele katrina senin yüzünden faforimmm ranbirimin filmlerine bakamıyorum :(..

      Dear Zindagi Shah Rukh Khan için katlandım ve değdi harikaydı muhteşemdi herzamanki gibi ah o bakışlar, tatlı mı tatlı yandan gülüşler ..

      Bu arada yazınız harikaydı gerçekten hislerime tercüman olmuşsunuz :)

      Sil
    3. Merhabalar ^^
      Siz ben beğenmiyoruz ama Alia çok takdir edilen ve izlenen bir yüz oldu çıktı Hindistan'da. Bana kalsa daha bir fırın ekmek yemesi lazım.
      Katrina desen ayrı olay. Yine shahrukh ile film çekecek diyorlar, yine yeniden isyan edesim geliyor :)

      güzel yorumunuz için ben teşekkür ettim. Yine gelin ^^

      Sil